XXL Nutrition

Vraag over vetpercentage buikspieren

Synnath

Novice
Waardering
0
Beste bbers,

Ik ben al een tijdje bezig met sirieus bodybuilden, maar ik heb een vraagje over het vetpercentage.

Ik heb al op internet gezocht, en de zoekfunctie van het forum gebruikt maar ik ben nog niet helemaal uit hoeveel vet % nou het beste is voor een sixpack.

Zelf heb ik een laag vetpercentage van ongeveer 5%.

Groeten Richard

Zelf heb ik een laag vetpercentage van ongeveer 5%.

Hoe heb je dat gemeten?
Bij 5% ben je GRUWELIJK Droog en zal die sixpack eruit springen.
Bij ongeveer 10% begin je hem aardig te zien, als je dan goed je buikspieren traint zul je een prima sixpack hebben...

't is weer Maart.. :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoe heb je dat gemeten?
Bij 5% ben je GRUWELIJK Droog en zal die sixpack eruit springen.
Bij ongeveer 10% begin je hem aardig te zien, als je dan goed je buikspieren traint zul je een prima sixpack hebben...

't is weer Maart.. :p

Bedankt voor je reactie

Het is gemeten met zo'n tanzania lichaamsanalyse apparaat. Ik train m'n buikspieren nu al een tijdje met zo'n apparaat bij de fitniss, met je knïeen tussen zon soort kusse en dan je buik alstware helemaal draaien. 75Kg.

Is het beter om gewoon de crunche en side crunch etc te doen?

"t is weer maart"of zulke opmerkingen kunnen achterwege gelate worden omdat ik sirieus aan het trainen ben, en niet alleen voor 'n zomertje.

Side crunches spreken de obliques wat meer aan; De obliques maken je sixpack af.

Oh en over die opmerking, die was niet tegenover jou bedoeld, maar gewoon omdat er altijd weer honderden sixpack topics komen :p.

Yep, begrijp het, heb meerdere topics al doorgelezen!

Dus ik kan beter de crunch oefeningen doen dan trainen met een apparaat?

Yep, begrijp het, heb meerdere topics al doorgelezen!

Dus ik kan beter de crunch oefeningen doen dan trainen met een apparaat?

Imo zijn apparaten nooit beter dan oefeningen met BW bijv.
Dus crunch oefeningen zijn beter.
Maar lees dat artikel maar eens ;).

Oké, geen probleem.

Als jij een vetpercentage van 5 procent hebt heb jij toch lekkere buikspieren :D

wtf 5 % en geen 6-pack ...... wtf je doet iets gruwelijk fout. en sniper apparaten zijn niet slechter dan bw. want met apparaten kan je gewicht gebruiken en bij crunches etc. moeilijk.

wtf 5 % en geen 6-pack ...... wtf je doet iets gruwelijk fout. en sniper apparaten zijn niet slechter dan bw. want met apparaten kan je gewicht gebruiken en bij crunches etc. moeilijk.

Is het zo dat je bij een laag vetpercentage altijd een sixpack hebt?

tenzij je geen buikspieren hebt.

laat het eens meten met zo'n tang! en train ze met apparaten.

Op een apparaat buffele wil niet per definitie zeggen dat je ze beter isoleert..., train ze gwn goed en doe oefeningen die voor jou werken.

5% geen zichtbare abs wat doe je verkeerd ?
Laat het meten met een tang dan zal je vetpercentage heel anders uitkomen neem ik aan, 5% is verschrikkelijk laag en zouden je abs al te zien moeten zijn. Anders mis je gwn massa op je buik goed trainen dus, het hoeft niet elke dag want het is ook gewoon een spier en heeft dus ook 24-48 rust nodig.

@ Wesking: Crunches op de grond met gewicht; pleur gwn een gewicht tussen je handen, houde deze achter je kop en kijk naar boven en gaan ! :devil:

geregistreerd februari 2008, jij hebt deze periode zeker al meegemaakt ???

Als je het topic had doorgelezen dan zag je dat ik de zoek-functie al uitgebreid al heb gebruikt.

Stop met het verspillen van m'n tijd en post alleen nuttige dingen a.u.b.

Terug
Naar boven