Fitness Seller

Vraag over vetpercentage buikspieren

Klopt al geen kanten dat je Bf hebt van 5%Wedstrijd bodybuilder hebben dat en extreme anorexia patienten.Met een Bf van 5% moeten je abs diep getekend en heeeeeel goed zichtbaar.Een weegschaal klopt al geen kanten trouwens.Ik op weegschaal 21% ik met vet tang en onder watermeting 13%...Post eens een foto van je, kunnen we beter oordelen en helpen

Inmiddels weet je wel dat het onmogelijk is dat je geen 5% hebt. Ik heb ooit op een apparaat gestaan dat aangaf dat ik 4,3% had; met andere woorden ik zou zo het podium opkunnen. Als ik globaal moest gokken had ik toen min. 11-15% (globale indicatie).

Laat je huidplooimeten (3-5-7 punts; mag jij kiezen).

Ik zelf train mijn abs: 8 sets per week (verspreid over 2 x) bij schema van alle bodyparts 2 x in de week (behalve rug/benen).

En wanneer ik alles 1 x in de week train; 9-10 sets (verspreid over 3 x).

Apparaten kun je gebruiken al je wilt, jouw keuze.

Ikzelf train me mijn abs op 2-3 verschillende methode, maar altijd met gewicht. (cable crunch/machine crunch - 2 verschillende).

Met alle respect maar als jij dit met 75 kilo doet (hammerstrenght machine cruch) dan doe je iets gruwelijks fout of je weegt ruim 100 kilo of je zit aan de AS.

Dus train ze zwaar; 2-3 x per week (max. 10 sets ongeveer per 7 dagen).
Ik laat het aan jou over; hoeveel herhalingen (ik altijd onder de 20).

Eerst blokjes bouwen en kom over een half jaar maar eens terug wanneer je ze zichtbaar wilt krijgen;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe 75kg met dit apparaat:

[Link niet meer beschikbaar]

Zekers, heb ook redelijk sterke buikspieren alleen nog geen sixpack te zien..

HAHAHA dit gelooft geen hond.. jij hebt of totaal geen ontwikkelde buikspieren, of sowieso een bf van meer dan 12 ofzo.. laatste lijkt me logischer, het is niet echt mogelijk dat j 5% vet hebt en geen sixpack, zelfs zonder echt serieus te trainen moeten ze dan heeeeel goed te zien zijn.

Ik heb thuis het bewijs rondlopen: 100% ecto, (1,98m en krap 70 kilo), vreet zich onderuit en doet niks aan sport en buikspieren! Ik kan alle blokjes tellen - net als z'n ribben.

Als je het topic had doorgelezen dan zag je dat ik de zoek-functie al uitgebreid al heb gebruikt.

Stop met het verspillen van m'n tijd en post alleen nuttige dingen a.u.b.

ik had het dan ook tegen sniperx voor reactie als het is weer maart tegen gegaan !

Nou mt die 10% ben ik het niet helemaal eens mt 12-13% kan je hem ook al zien en 5% is wel heel extreem

Je staat niet op 5% eerder op 15%

Hierbij een paar foto's. Excuses voor de slechte kwaliteit want ze zijn met m'n telefoon camera gemaakt. Als deze niet duidelijk genoeg zijn kan ik wel nieuwe maken.

Groeten Richard

ps (hoeveel vetpercentage zou ik dan hebben?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij een paar foto's. Excuses voor de slechte kwaliteit want ze zijn met m'n telefoon camera gemaakt. Als deze niet duidelijk genoeg zijn kan ik wel nieuwe maken.

Groeten Richard

ps (hoeveel vetpercentage zou ik dan hebben?)

Vergeleken met die ecto die ik thuis heb rondlopen ben je dik!
Ofwel: de groeten met je 5%...

Denk eens richting 15% - dan kom je beter in de richting.

Nee, je bent niet écht mager. Je hebt een goed figuur, maar voor mager moet je toch echt al de blokjes op je buik kunnen tellen...

Oké bedankt voor alle reacties

Ik ga gewoon heel hard trainen en veel eten!

Groeten Richard

Je hebt gewoon nauwelijks spiermassa. Een percentage zegt iets over een verhouding t.o.v. iets anders en niet over de hoeveelheid.

Dit is gewoon rond de 15%.

Traine als een beest en niet je tijd verspille met torso ro-****ing-tations. xD

En ze hebbe gelijk je bent skinny-fat. Dus ete voor massa kan geen kwaad maa rik zou ook cardioen als ik jou was. op de juiste momente. want als je massa heb + 15 % zal je al aardig ripped lijke. maar richting de 20 niet meer

bunkeren en trainen.. ik zou eerst een goed hard gaan trainen
voor spiermassa.
op de foto's kun je het namelijk niet erg zien dat je bezig bent.
maar zeker doorgaan met eten en trainen.. je ziet vanzelf verschil met deze foto's nu
en de foto's over een jaar.

Terug
Naar boven