XXL Nutrition

Vraag Oxy's

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ey ik zit nou zo'n beetje rond te kijken en iedereen zegt dat oxy's zo slecht zijn voor je lever zijn die niet gewoon als injects verkrijbaar of kan je die niet oplossen in bijv vitamine b12 en daarna in de oven doen om de bacterien te doden???

Ey ik zit nou zo'n beetje rond te kijken en iedereen zegt dat oxy's zo slecht zijn voor je lever zijn die niet gewoon als injects verkrijbaar of kan je die niet oplossen in bijv vitamine b12 en daarna in de oven doen om de bacterien te doden???
wat hebben die bacterien er nou mee te maken denk je nou echt dat er bacterie in oxy zit ???
het blijftnog steeds een 17aa steroide dus je kunt het wel vermengen maar snap het nu er niet van en dan wil je die b12 drinken of wil je die injecteren ..?

ik snap al wat je met die bacterie bedoelt omdat je het vermengt denkje dat er bacterie in komt ..? had de zin een beetje te snel gelezen
maar in iedergeval het heeft geen nut.. en oxy heeft ook niet echt een toegevoegde waarde teminste als je het niet stackt ..?

Oxy 1 van de minst giftigste,alleen jammer dat je er zoveel van nodig hebt.

• Topic Starter Topic Starter
naja niet voor mezelf maar vraag het af omdat als je het injecteerd maar een keer langs je lever komt als je het slikt 2 keer dus vandaar en het gaat over injecteren.

naja niet voor mezelf maar vraag het af omdat als je het injecteerd maar een keer langs je lever komt als je het slikt 2 keer dus vandaar en het gaat over injecteren.
maar hoe wil jij dat dan oplossen ...?
je tabs kapot stampen en dan vermengen met b12 en dan injecteren :P
lijkt me niet echt slim

maar hoe wil jij dat dan oplossen ...?
je tabs kapot stampen en dan vermengen met b12 en dan injecteren :P
lijkt me niet echt slim

hoeft niet perse b12 kan ook met 10 ml vial olie maakt mij geen zak uit en je kan het volges mij gewoon laten oplossen dat spul.
Alleen wil weten of je het dan nog steriel krijg of niet en of het uberhaupt wel kan had ergens gelezen dat ze dat vroeger welles deden.
Maar stel je neemt een spuit haal je paar ml uit je vial en zorg dat je die tabs erin heb of haal de stamper ervan af en doe ze er dan in bijv 20 50 mg tabs en kan je ze dan laten op lossen in de olie en vervolgens terug in je vial doen en naaldje in je vial en even in de oven zetten??

hoeft niet perse b12 kan ook met 10 ml vial olie maakt mij geen zak uit en je kan het volges mij gewoon laten oplossen dat spul.
Alleen wil weten of je het dan nog steriel krijg of niet en of het uberhaupt wel kan had ergens gelezen dat ze dat vroeger welles deden.
Maar stel je neemt een spuit haal je paar ml uit je vial en zorg dat je die tabs erin heb of haal de stamper ervan af en doe ze er dan in bijv 20 50 mg tabs en kan je ze dan laten op lossen in de olie en vervolgens terug in je vial doen en naaldje in je vial en even in de oven zetten??
ik heb de kennis niet van zelfbouw praktijken :Phaha
maar wat een gekloot ten eerste krijg je het volgens mij nooit zuiver want je flikert geen tabs door de olie heen en als het wel zou kunnen wat voor voordeel wil je er mee berijken het blijft nog steeds 17aa en word nog steeds afgebroken
en oxy is gewoon bagger je krijgt er aleen maar veel vocht van is maar net wat je doel is natuurlijk maar er zijn veel betere steroiden dan oxy

Bravo vanwaar zo'n speciefieke vraag als het niet voor jezelf is? Snap je bent 18 en wilt misschien over een aantal jaar ook aan de aas en dat je info inwint is heel goed. Maar deze speciefieke vraag is toch niet stiekem voor jezelf;)

Bedoel het niet vervelend hoor ouwe!!!

Zoveel alternatieven en iedere keer weer die smerige oxy.....waarom?

naja vroeg het eerlijk gezegd niet voor mezelf me eerste kuur zal toch iets worden in de richting van test only of test deca dianabol maar vroeg het me af want zat laatst te lezen hiero hoe je injects moest maken en tabs en stond een stukje over dat ze vroeger welles het deden oplossen in water en dan injecteerde maar vraag me af is dat super onsteriel en spuit je dan niet gelijk een bak met bacterien naar binnen ?? en is dit goedje op te lossen in olie want dan zou het een stuk minder schadelijker zijn voor je lever en nieren omdat het maar een keer langs je nieren komt.

Hieruit kan ik concluderen dat 50mg Oxy vs 50mg dianabol. De dianabol schadelijker is? Meer toxisch?

mmwah..je zult meer resultaten behalen op 50 mg dbol dan op 50 mg oxy..
oxy zal vanaf 100 tot 150 mg ed er behoorlijk inknallen..

en omdat je het hoger dient te doseren is het direct ook weer toxischer dan dbol..

wat is het verschil..? stel dat je het zou kunnen injecteren..blijft de werking van oxy precies hetzelfde..de gains bestaan voor 80% uit vocht..
daarnaast is de klap die je na de oxy's krijgt vaak enorm..wat erg demotiverend werkt..ga voor een middel die wat meer solide gains oplevert!

mmwah..je zult meer resultaten behalen op 50 mg dianabol dan op 50 mg oxy..
oxy zal vanaf 100 tot 150 mg ed er behoorlijk inknallen..

en omdat je het hoger dient te doseren is het direct ook weer toxischer dan dianabol..

Juist daarom wil ik ook nooit aan de oxy's... In mijn ogen echt troep en genoeg anderen middelen!!!!

Juist daarom wil ik ook nooit aan de oxy's... In mijn ogen echt troep en genoeg anderen middelen!!!!
het is aleen maar goed spul als je als een vochtballon over straat wil lopen :cool:
ik denk die mensen die er aan zitten puur aleen maar voor de kracht gaan want massa verlies je tog allemaal weer

het is aleen maar goed spul als je als een vochtballon over straat wil lopen :cool:
ik denk die mensen die er aan zitten puur aleen maar voor de kracht gaan want massa verlies je tog allemaal weer

Kracht boeit mij niet zoveel (beetje extra is natuurlijk altijd lekker). Het gaat om de gains die je vast houdt na de nakuur...

naja ik hoor hier overal allemaal narigheid over dit product maare wie van jullie hebben het allemaal geprobeerd.

Ik,heel lang geleden.stackte het samen met deca werd er enorm sterk van en voelde me net de hulk.Kon geen normale kledingstuk meer aan.Nadeel het was voor korte duur,binnen nothime was alles weer weg.

Terug
Naar boven