Fitness Seller

vraag vetverbrandend voedsel

Deniz1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
92kg
Hallo allemaal,

Gisteren kwam ik een vriendin van vroeger tegen,ze was heel goed afgevallen dus vroeg ik hoe ze het had gedaan.Ze zei dat ze iets speciaals at als ontbijt dat extra vetverbrandend was dus gaf ze me dit recept

kwark of yoghurt met gebroken lijnzaad - maanzaad - zonnebloempitten - pompoenpitten - paar druppels tabasco

van alles twee kleine lepeltjes en heel goed mengen.
wat denken jullie ervan?ik heb het al eens gemaakt het smaakte wel goed hoor :D:D:D

Wss is ze afgevallen door het kcaldeficit, niet door dit ontbijt

Bestaat niet*.

*Het is net zoiets als lokaal vet verbranden, 0.000001% effectief.

Dreft drinken

Wat waarschijnlijk is gebeurd:
Meer verzadigende voeding gaan eten -> Minder gaan snacken -> Calorisch tekort bereikt -> Afgevallen.

"vetverbrandend voedsel" bestaat (nog) niet

Ananas -> 60 kcal per 100g. 13,5g koolhydraten waarvan 12,4 gram suiker.
Nee, ook van ananas val je niet perse af.

Bromelaïne in ananas breekt eiwitten af. Waarom dan ananas eten ?

Bromelaïne in ananas breekt eiwitten af. Waarom dan ananas eten ?

wat denk je dat in je gi-stelsel gebeurt met macromoleculen zoals eiwit? Juist ja, die worden 'afgebroken' tot kleinere moleculen waarvoor het gi-stelsel de transporters heeft om ze op te nemen. Indien dit niet zou gebeuren, komen ze gewoon vanonder er terug intact uit hoor!

Hallo allemaal,

Gisteren kwam ik een vriendin van vroeger tegen,ze was heel goed afgevallen dus vroeg ik hoe ze het had gedaan.Ze zei dat ze iets speciaals at als ontbijt dat extra vetverbrandend was dus gaf ze me dit recept

kwark of yoghurt met gebroken lijnzaad - maanzaad - zonnebloempitten - pompoenpitten - paar druppels tabasco

van alles twee kleine lepeltjes en heel goed mengen.
wat denken jullie ervan?ik heb het al eens gemaakt het smaakte wel goed hoor :D:D:D

Maak ik in de winter een mezenbol van zijn de vogels gek op, en door de tabasco krijgen ze het ook lekker warm. ;)

Terug
Naar boven