XXL Nutrition

Vraagje aan de Vlamingen.

Peiling Peiling Ik voel me als Vlaming meer verbonden met:

• Nederlanders

Stemmen: 22 48,9%
  • Walloniërs

Stemmen: 2 4,4%
  • Geen van beide

Stemmen: 21 46,7%

• Totaal stemmers
    45
met de nederlanders .

splitsen met wallonie die zooi

Santoz zei:
Ik ben dus zoals ik al zei niet pro-wallonië maar denk je echt dat we met een onafhankelijk Vlaanderen beter zouden af zijn??
Denk eens even na...

alsof het nu zoveel beter is :rolleyes:

Het grappige is wel dat ik er bijna zeker van ben dat bij een enquete onder de vlaamse bevolking (dus niet alleen DBB'ers :D) bijna geen kat voor een aanhechting bij nederland zou kiezen. En er veel meer mensen toch voor een zekere samenhang met wallonie zouden kiezen. Gewoon een interessante observatie :D .

die waasle regering allemaal profiteurs .

ze willen dat vlaanderen sponsort maar daar blijft het dan bij

Ik kom uit Nederland en ik vind dat Nederland bij Vlaanderen moet worden gevoegd. Ik ben 2 keer in België op vakantie geweest en dat beviel erg goed. Belgen zijn super relaxed. Ze hebben alleen de ballen verstand van architectuur, aan de Belgische kust staan de prachtige herenhuizen massaal weg te rotten zodat ze plaats kunnen maken voor aartslelijke flatgebouwen.
We spreken het als volgt af, de Belgen leren de Hollanders wat meer te relaxen en wat minder te schreeuwen, dan leren wij de Belgen mooie gebouwen te restaureren. Is dat een deal of niet?
Oh ja, Stella Artois moet direct verboden worden, dat spul is werkelijk niet te zuipen.
Het nieuwe land noemen we dan Belgisch Nederland. Of Nederbelgië. Of Nedervlamingen.

De Walloniërs mogen Frankrijk hebben. Frans is een k*ttaal. Je suis voullez vouz de paraplu??? fl**ker op, praat eens een echte taal, Nederlands bijvoorbeeld.

Lauw zei:
Ik kom uit Nederland en ik vind dat Nederland bij Vlaanderen moet worden gevoegd. Ik ben 2 keer in België op vakantie geweest en dat beviel erg goed. Belgen zijn super relaxed. Ze hebben alleen de ballen verstand van architectuur, aan de Belgische kust staan de prachtige herenhuizen massaal weg te rotten zodat ze plaats kunnen maken voor aartslelijke flatgebouwen.
We spreken het als volgt af, de Belgen leren de Hollanders wat meer te relaxen en wat minder te schreeuwen, dan leren wij de Belgen mooie gebouwen te restaureren. Is dat een deal of niet?
Oh ja, Stella Artois moet direct verboden worden, dat spul is werkelijk niet te zuipen.
Het nieuwe land noemen we dan Belgisch Nederland. Of Nederbelgië. Of Nedervlamingen.

De Walloniërs mogen Frankrijk hebben. Frans is een k*ttaal. Je suis voullez vouz de paraplu??? fl**ker op, praat eens een echte taal, Nederlands bijvoorbeeld.

:thumbs: nedervlaanderen

Zijn jullie gek ofzo? Met alle respect maar ik wil niet bij Nederland hoor! AAAAHHHH, onze voorouders draaien zich om in hun graf!
We hebben bewezen dat we heel goed ons eigen hachje kunnen redden. We hebben al genoeg bezetting gekend. De Belg moet zich maar eens vermannen.
Gedaan met die bemoeienissen van andere landen!

Merovingian: I love French wine, like I the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk. I love it.
:evil:

Vince zei:
Zijn jullie gek ofzo? Met alle respect maar ik wil niet bij Nederland hoor! AAAAHHHH, onze voorouders draaien zich om in hun graf!
We hebben bewezen dat we heel goed ons eigen hachje kunnen redden. We hebben al genoeg bezetting gekend. De Belg moet zich maar eens vermannen.
Gedaan met die bemoeienissen van andere landen!
Ik denk dan net hetzelfde, maar over Vlaanderen. Hoe lang bestaat Vlaanderen al, en hoe lang is het eigenlijk in z'n geschiedenis al apart geweest? Bijna niks, zijn bijna altijd overheersers geweest, voor onze rijkdom.
En nu hangen we samen met een stuk fransen waar onze voorouders nog tegen gevochten hebben. Ik ben trots op de Vlaamsche geschiedenis en niet op die van een samengekletst land dat met moeite een geschiedenis heeft en nog een lelijke vlag bij! BAH! :mad:

PS: examenstress, dus als ik wat grof overkom... :o

Ik heb nog nooit van wallonie gehoord... :o

Moest het een verplichte keuze zijn zou ik zeker voor Nederland kiezen (gewoon al door het weten hoeveel gare hanen errond lopen als ik dat hier bekijk ;), maar hier heb ik geen van beide gestemt. Vind me met geen enkel verwand, ben vlaming en ben er trots op :)

Maar natuurlijk heb ik door DBB veel vriendjes in Nederland, en in Wallonië niet, dus keuze zou vlug gemaakt zijn hé ;) Ik ben het volledig eens met T: vlaanderen bij nederland, walloniË bij frankrijk, niet meer, niet minder :D

stond vandaag een leuk stuk over Belgie in de volkskrant, over een Marshall plan voor Wallonie, het kwam van die Italiaanse Rode Wallonier, Di Rupo ofzo. Die lui vangen alleen maar geld en zijn zo passief als de pest daar in Wallonie.

mijn familie heeft daar wat kennissen en het is idd vaag volk, de man poetst hele dagen zijn wapencollectie en werkt (af en toe) in zijn dichtbegroeide tuin terwijl de vrouw eerst voor het brood werkt, en dan vervolgens nog eens kookt :D

exarchos zei:
stond vandaag een leuk stuk over Belgie in de volkskrant, over een Marshall plan voor Wallonie, het kwam van die Italiaanse Rode Wallonier, Di Rupo ofzo. Die lui vangen alleen maar geld en zijn zo passief als de pest daar in Wallonie.

ach zwijg me over die homo debiel: hij is zowat het boegbeeld van wallonië: niet moeilijk als je bedenkt dat ze, de PS, daar een +- 50% van de stemmen halen. Wat op zich ook heel makkelijk te verklaren is door de hoge werkloosheid aldaar.
Hetgeen volgens mij die walen eens in gang zou krijgen is de overdracht naar gemeenschappelijk vlak van de Sociale zekerheid: enige manier waarop de miljarendenstroom van vlaanderen naar wallonië zou stoppen... Helaas is er voor zo'n overdracht een 2/3 meerderheid nodig en dus ook van de walen..

Lauw zei:

STELLA niet te zuipe?? wat vind jij dan lekker Heineken?? laat me ni lache
stella en jup zijn de 2 beste pilsen van België en zeker vant vat ;)

Ik wil onder geen beding bij een land worden gevoegd dat Stella Artois brouwt!
(Jupiler mag blijven).
België brouwt prima bier, maar daar hoort Stella Artois zeker niet bij, vieze bittere zooi.

dan hebt ge primus nog ni geproefd maat

Wallonie kost Vlaanderen enorm veel geld omdat de werkloosheid er hoog ligt. Mede door de vele migranten die er godganse dagen 'thug life' spelen in de ghetto's ala Molenbeek...

nuff said :mad:

Terug
Naar boven