Santoz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik ben dus zoals ik al zei niet pro-wallonië maar denk je echt dat we met een onafhankelijk Vlaanderen beter zouden af zijn??roxxe zei:
Denk eens even na...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben dus zoals ik al zei niet pro-wallonië maar denk je echt dat we met een onafhankelijk Vlaanderen beter zouden af zijn??roxxe zei:
Santoz zei:Ik ben dus zoals ik al zei niet pro-wallonië maar denk je echt dat we met een onafhankelijk Vlaanderen beter zouden af zijn??
Denk eens even na...

) bijna geen kat voor een aanhechting bij nederland zou kiezen. En er veel meer mensen toch voor een zekere samenhang met wallonie zouden kiezen. Gewoon een interessante observatie
.
fl**ker op, praat eens een echte taal, Nederlands bijvoorbeeld.Lauw zei:Ik kom uit Nederland en ik vind dat Nederland bij Vlaanderen moet worden gevoegd. Ik ben 2 keer in België op vakantie geweest en dat beviel erg goed. Belgen zijn super relaxed. Ze hebben alleen de ballen verstand van architectuur, aan de Belgische kust staan de prachtige herenhuizen massaal weg te rotten zodat ze plaats kunnen maken voor aartslelijke flatgebouwen.
We spreken het als volgt af, de Belgen leren de Hollanders wat meer te relaxen en wat minder te schreeuwen, dan leren wij de Belgen mooie gebouwen te restaureren. Is dat een deal of niet?
Oh ja, Stella Artois moet direct verboden worden, dat spul is werkelijk niet te zuipen.
Het nieuwe land noemen we dan Belgisch Nederland. Of Nederbelgië. Of Nedervlamingen.
De Walloniërs mogen Frankrijk hebben. Frans is een k*ttaal. Je suis voullez vouz de paraplufl**ker op, praat eens een echte taal, Nederlands bijvoorbeeld.
Merovingian: I love French wine, like I the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk. I love it.

Ik denk dan net hetzelfde, maar over Vlaanderen. Hoe lang bestaat Vlaanderen al, en hoe lang is het eigenlijk in z'n geschiedenis al apart geweest? Bijna niks, zijn bijna altijd overheersers geweest, voor onze rijkdom.Vince zei:Zijn jullie gek ofzo? Met alle respect maar ik wil niet bij Nederland hoor! AAAAHHHH, onze voorouders draaien zich om in hun graf!
We hebben bewezen dat we heel goed ons eigen hachje kunnen redden. We hebben al genoeg bezetting gekend. De Belg moet zich maar eens vermannen.
Gedaan met die bemoeienissen van andere landen!

Prijs jezelf gelukkig!Var zei:

, maar hier heb ik geen van beide gestemt. Vind me met geen enkel verwand, ben vlaming en ben er trots op 
Ik ben het volledig eens met T: vlaanderen bij nederland, walloniË bij frankrijk, niet meer, niet minder 
exarchos zei:stond vandaag een leuk stuk over Belgie in de volkskrant, over een Marshall plan voor Wallonie, het kwam van die Italiaanse Rode Wallonier, Di Rupo ofzo. Die lui vangen alleen maar geld en zijn zo passief als de pest daar in Wallonie.
Lauw zei:Ik kom uit Nederland en ik vind dat Nederland bij Vlaanderen moet worden gevoegd. Ik ben 2 keer in België op vakantie geweest en dat beviel erg goed. Belgen zijn super relaxed. Ze hebben alleen de ballen verstand van architectuur, aan de Belgische kust staan de prachtige herenhuizen massaal weg te rotten zodat ze plaats kunnen maken voor aartslelijke flatgebouwen.
We spreken het als volgt af, de Belgen leren de Hollanders wat meer te relaxen en wat minder te schreeuwen, dan leren wij de Belgen mooie gebouwen te restaureren. Is dat een deal of niet?
Oh ja, Stella Artois moet direct verboden worden, dat spul is werkelijk niet te zuipen.
Het nieuwe land noemen we dan Belgisch Nederland. Of Nederbelgië. Of Nedervlamingen.
De Walloniërs mogen Frankrijk hebben. Frans is een k*ttaal. Je suis voullez vouz de paraplufl**ker op, praat eens een echte taal, Nederlands bijvoorbeeld.