AndroidHealthClinic

vraagje ivm kinderwens

krikke31

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
hoi,
Ben momenteel nog met sustanon combinatie trenbole bezig,
en mijn vrouw zou volgende maand IVF(cunsmatige insimiatie) laten doen om zwanger te geraken, (lukt niet op natuurlijke wijze, door probleem bij haar)

mijn vraag is:
wacht ik beter tot na mijn kuur, of heeft dit geen gevolg?
beter nakuur doen? of gewoon door doen?

alvast bedankt

Je zaad cellen zullen niet slechtere kwaliteit zijn. Wel is de kwantiteit minder. Maar met IVF is dat geen punt want ze zullen het bij jou aftappen en er uit halen wat nodig is en bruikbaar. Tenzij je zo lang on ben dat je niet vruchtbaar ben.

Met tren durf ik dit ook voor 99% zeker te zeggen. Maar dus geen 100%.

Goed idee is om het er met de gynocoloog over te hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ok

de sustanon kan ook geen kwaad

bedank voor het antwoord
groetjes

Zal niet veel uit maken.
Je Nederlands is echt om te janken btw..

Ik zou geen kinderen willen verwekken wanneer ik on ben of on ben geweest in het laatste halfjaar. Stel dat je een kind krijgt met een aandoening dan vraag je je de rest van je leven af of het niet was geweest zonder gear. Maar ja wie ben ik.

Het is toch bewezen dat het niet de kwaliteit aantast. Alleen de kwantiteit.

Moet geen probleem zijn gezien zelfs branch warren nog niet zo lang vader is ;)

succes met ivf, waarschijnlijk zit ik daar ook binnenkort op. nu 5 maandjes clomid gehad, nog 1 cycle dus. met ivf worden de goede zaadjes naar binnen gebracht, lijkt mij ook niet verstandig om hiernaast te gaan kuren aangezien je dan veel minder zaadjes hebt. Had een x getest na 3 injecties test 500 mg zat ik op 200.000 zaadcellen, optimaal zou 2 miljoen moeten zijn. Misschien idee om het te laten testen?

Ik heb geen zin om een onderzoek te zoeken. Maar dit is inmiddels toch algemeen bekend? Niet de kwaliteit neemt af maar de kwantiteit. Dus zoals supersized zegt. Ipv 2miljoen zaadcellen heb je er nog 200.000.

Het lijkt mij ook logisch dat de zwakke zaad cellen eerst afsterven en de sterke overblijven. Maar dit denk ik, kan ik niet onderbouwen.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 01:18 ----------

Ok het heeft me 1minuut gekost. Toch ff snel gegoogled.

Ik denk niet dat ik ooit eerder eigenkracht.nl heb gelinkt haha maar bij deze:

Omdat anabolen de zaadballen dus eigenlijk 'buitenspel' zetten, neemt vrijwel onmiddellijk de zaadproductie af. Deze verminderde hoeveelheid zaad is tot wat vaak gedacht wordt niet van mindere kwaliteit. Qua vorm en beweeglijkheid zijn ze gelijk. Er zijn echter veel minder zaadcellen aanwezig en dit zorgt voor de verminderde vruchtbaarheid. Het mag duidelijk zijn dat de kans om je vrouw of vriendin zwanger te maken veel kleiner is.
Na een periode van minder zaadcellen (oligo-spermie) zullen de zaadballen door het anabolengebruik uiteindelijk helemaal geen zaadcellen meer produceren (a-spermie).
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid

Dus zelfs een anti aas site zegt het.

Je hebt gelijk pastasaus, alle info die ik er over kan vinden wijst er inderdaad op dat anabolen geen invloed hebben op de kwaliteit van de zaadcellen, alleen op de kwantiteit.

Dat neemt mijn standpunt niet weg, maar dat is een overweging voor de TS zelf. Ik zou gewoon zo gezond mogelijk willen leven wanneer ik aan kinderen begin en ik denk niet dat anabolen onder 'gezond' vallen.

Ik heb geen zin om een onderzoek te zoeken. Maar dit is inmiddels toch algemeen bekend? Niet de kwaliteit neemt af maar de kwantiteit. Dus zoals supersized zegt. Ipv 2miljoen zaadcellen heb je er nog 200.000.

Het lijkt mij ook logisch dat de zwakke zaad cellen eerst afsterven en de sterke overblijven. Maar dit denk ik, kan ik niet onderbouwen.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 01:18 ----------

Ok het heeft me 1minuut gekost. Toch ff snel gegoogled.

Ik denk niet dat ik ooit eerder eigenkracht.nl heb gelinkt haha maar bij deze:

Omdat anabolen de zaadballen dus eigenlijk 'buitenspel' zetten, neemt vrijwel onmiddellijk de zaadproductie af. Deze verminderde hoeveelheid zaad is tot wat vaak gedacht wordt niet van mindere kwaliteit. Qua vorm en beweeglijkheid zijn ze gelijk. Er zijn echter veel minder zaadcellen aanwezig en dit zorgt voor de verminderde vruchtbaarheid. Het mag duidelijk zijn dat de kans om je vrouw of vriendin zwanger te maken veel kleiner is.
Na een periode van minder zaadcellen (oligo-spermie) zullen de zaadballen door het anabolengebruik uiteindelijk helemaal geen zaadcellen meer produceren (a-spermie).
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid

Dus zelfs een anti aas site zegt het.

Goed om te weten!

Maar die 0,2 miljoen cellen was slechts na 3 injecties, vraag me af wat er over blijft na 10 injecties..

edit: antwoord is al gegeven, IVF zal dan ook geen zin hebben, dus pas na je kuur hieraan beginnen.

Laatst bewerkt:
Dit is ook afhankelijk van persoon tot persoon
Sommigen produceren gelijk
Met of zonder AAS

Je hebt gelijk pastasaus, alle info die ik er over kan vinden wijst er inderdaad op dat anabolen geen invloed hebben op de kwaliteit van de zaadcellen, alleen op de kwantiteit.

Dat neemt mijn standpunt niet weg, maar dat is een overweging voor de TS zelf. Ik zou gewoon zo gezond mogelijk willen leven wanneer ik aan kinderen begin en ik denk niet dat anabolen onder 'gezond' vallen.

Ja ok dat is ieder zn mening. Die ik ook kan begrijpen. Ik wilde ook off zijn voor mn vriendin zwanger zou worden. Maar twas in 1x raak midden in mn kuur haha. We hebben al een echo gehad en alles is helemaal top gezond.

Ja ok dat is ieder zn mening. Die ik ook kan begrijpen. Ik wilde ook off zijn voor mn vriendin zwanger zou worden. Maar twas in 1x raak midden in mn kuur haha. We hebben al een echo gehad en alles is helemaal top gezond.

gefeliciteerd man leuk een kleine koter

Terug
Naar boven