MuscleMeat

vraagje light solid cycle

Status
Niet open voor verdere reacties.

1977Marc

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben al een tijd mezelf aan het verdiepen in de materie en kwam op deze site deze kuur tegen.

Mijn vraag is waarom winny van week 5 tm 10 en niet van week 7 tm 12? Dit hoor ik nl vaker, met als argument dat je dan volledig in de AS zit tot aan de nakuur....?

Light Solid Cycle - Beginner
Kuur:

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

Nakuur:

Week 13-15: 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Zou persoonlijk idd week 7-12 Winny nemen.

Persoonlijk zou ik vanaf week 7 doortrekken naar 12..zoals je zelf al aangeeft.

De Boldenon/Equipoise werkt in ieder geval nog drie weken door (undyclate).

Sorry kan je niet wijzer maken..

waarom EQ trouwens?

week 7 die winny doen. maar waarom alleen eq zou persoonlijk dat nooit doen zal het stacken met test enth. zou het igg niet de eerste 7weken alleen eq doen..grts

1977Marc zei:
Ik ben al een tijd mezelf aan het verdiepen in de materie en kwam op deze site deze kuur tegen.

Mijn vraag is waarom winny van week 5 tm 10 en niet van week 7 tm 12? Dit hoor ik nl vaker, met als argument dat je dan volledig in de AS zit tot aan de nakuur....?

Light Solid Cycle - Beginner
Kuur:

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

Nakuur:

Week 13-15: 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED
Dit is een Light solid cycle , dus niet langer dan 10 weken. Deze kuur is bedoeld voor een beginner en die gaat nooit langer dan 8-10 weken kuren.

Trouwens ik vind het beter om in deze kuur 5-10 te pakken, juist omdat je meer synergie krijgt tussen eq/W. Geen nut om W te nemen in week 10-12, de eq werkt nog even door, dat gaat prima.

In een zwaardere kuur is het interessanter om tot juist voor de nakuur hoge as waarden te behouden, wat inhoud korte esters of kortwerkende as. Hier is dat echt nergens voor nodig.

punani zei:
week 7 die winny doen. maar waarom alleen eq zou persoonlijk dat nooit doen zal het stacken met test enth. zou het igg niet de eerste 7weken alleen eq doen..grts
Nee niet week 7, vanaf week 5. Dit is een lichte kuur voor iemand die geen testosteron wilt gebruiken. 5 weken single as en 5 weken aan een stuk 2 as gestackt is prima voor een beginner.

Word een beetje moe dat mensen hier steeds schema's gaan afkraken die wij hier geven, wij hebben er echt wel over nagedacht en het klopt gewoon. Kom dan niet met "maar in week 7..." en "waarom eq?..." Alles is onderbouwt met kennis van zaken door mensen die ervoor hebben gestudeerd of enorme bagage aan ervaring hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven