MuscleMeat

vraagje mbt cycle en libido

John Matrix

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Beste dbb

Ik was gestart met de volgende kuur:
- 500mg pw test-e 12wk..ma & do 250mg
- 40mg winni 6 wk
- nakuur: nolva 4wk 20mg pd

Dit was mn eerste kuur met injects. heb hiervoor nog 1x winni only gedaan. Het injecteren ging probleemloos maar in de avond begon ik test flu verschijnselen te krijgen en heb toen 3 dagen plat gelegen. Ik kon niet werken, amper bewegen en keelpijn hoofdpijn alles pijn etc. Ik kan niet permitteren om niet te gaan werken dus heb ik niet meer geïnjecteerd en alleen maar die winni tabs gepakt..

Ik ervaar nu dus een laag libido door winnie, al vaker gelezen op dbb. Wat kan ik nu beste doen want dit is niets zo.. Wat proviron bij geen nemen of test-e toch maar weer proberen? Ik heb gelezen dat als je anti histamine tabletten neemt dat je dan de kans op test flu al verminderd. Of gewoon de hele k*t kuur maar stoppen en even herstellen en dan opnieuw beginnen?

Zit nu in week 2, en merk al aardige gains in kracht, meer aders en drogere look.

gr Johnni

Jezus. Begin dan gewoon met 2x per week test-e te injecteren. 250mg per keer. Dan kan je lichaam er beter aan wennen.

heb er me eerste kuur ook last van gehad, ik verhoogde me vit c inname naar 3500mg/dag en heb er nooit meer last van gehad. gewoon een kwestie van weerstand

Drie dagen plat gelegen? Wat een wijven zijn sommige kerels toch zeg. Ram die spuit er weer in, slik gewoon wat paracetamol en stel je voor de rest niet aan.

Drie dagen plat gelegen? Wat een wijven zijn sommige kerels toch zeg. Ram die spuit er weer in, slik gewoon wat paracetamol en stel je voor de rest niet aan.

Ik snap niet waarom jij reageert... Je post heeft totaal geen toegevoegde waarde, ipv hem alleen af te branden kun je ook iets nuttigs zeggen.

Wat Isdera zegt, Ik wil niet in de herhaling vallen maar het lijkt mij idd een kwestie van weerstand. Bij mijn tweede kuur had ik hier last van. Gwn doorgegaan met inname vit c en kuur niet stopgezet

injecteer gewoon vrijdagsmorgens? als je er dan vaker last van hebt valt de schade mee

Beste dbb

Ik was gestart met de volgende kuur:
- 500mg pw test-e 12wk..ma & do 250mg
- 40mg winni 6 wk
- nakuur: nolva 4wk 20mg pd

Dit was mn eerste kuur met injects. heb hiervoor nog 1x winni only gedaan. Het injecteren ging probleemloos maar in de avond begon ik test flu verschijnselen te krijgen en heb toen 3 dagen plat gelegen. Ik kon niet werken, amper bewegen en keelpijn hoofdpijn alles pijn etc. Ik kan niet permitteren om niet te gaan werken dus heb ik niet meer geïnjecteerd en alleen maar die winni tabs gepakt..

Ik ervaar nu dus een laag libido door winnie, al vaker gelezen op dbb. Wat kan ik nu beste doen want dit is niets zo.. Wat proviron bij geen nemen of test-e toch maar weer proberen? Ik heb gelezen dat als je anti histamine tabletten neemt dat je dan de kans op test flu al verminderd. Of gewoon de hele k*t kuur maar stoppen en even herstellen en dan opnieuw beginnen?

Zit nu in week 2, en merk al aardige gains in kracht, meer aders en drogere look.

gr Johnni

voor sommigen onder ons is kuren gewoon niet weggelegd , en daar ben jij er 1 van.
Is niet erg er zijn genoeg andere leuke sporten om te beoefenen lees badmington,taffeltennis,dammen,sjoelen etc.

Aardige gains ....winny only......2weken....na 1 inject al opgeven......hmmm...gtfo!

Doe je kuur,train,eet en stop met huilen over je "testflu" .

Succes met je emoties.

voor sommigen onder ons is kuren gewoon niet weggelegd , en daar ben jij er 1 van.
Is niet erg er zijn genoeg andere leuke sporten om te beoefenen lees badmington,taffeltennis,dammen,sjoelen etc.

Aardige gains ....winny only......2weken....na 1 inject al opgeven......hmmm...gtfo!

Succes met je emoties.

:haha:

• Topic Starter Topic Starter
thanks isdera zal wat vitamine c inslaan dan

Succes met je emoties.

haha vermakelijke post jonge wel beetje voorspelbaar van je scheurijzer ..wel beetje jammer dat als je gewoon normaal advies vraagt op een forum, waar het bedoelt voor is dit soort reacties krijgt..maar nog steeds wel vermakelijk..

thanks isdera zal wat vitamine c inslaan dan

haha vermakelijke post jonge wel beetje voorspelbaar van je scheurijzer ..wel beetje jammer dat als je gewoon normaal advies vraagt op een forum, waar het bedoelt voor is dit soort reacties krijgt..maar nog steeds wel vermakelijk..

Trek er een les uit kerel!

Waarom direct stoppen als je je even wat minder voelt?

Sport draaid volledig om doorzettings vermogen en discipline en die 2dingen laat jij gewoon vallen als het even wat minder gaat, tja wat verwacht jij dat we gaan zeggen? Goedbezig? Lekker verder knallen op winstrol?

Nee kerel , je geeft te snel op.

Koop een sjoelbak.

Een dambord mag ook ;)

Maar als je je goed ingelezen had, ts, dan had je de flu kunnen opvangen met wat paracetamol of ibuprofen. Maar goed achteraf altijd makkelijk lullen bla bla blaat

Terug
Naar boven