XXL Nutrition

Geen libido 3 jaar na Test-E cycle

Bezoekers in dit topic

gwn genoeg melanotan zetten voor het slapen komt allemaal goed me die erecties :D
 
Ik zou minimaal 4 weken ongeveer 25iu HMG (human menopausal gonadotropin) om de dag zetten.

Grote kans dat je testosteron, testikels en libido snel weer de oude zijn. Heb dit meerdere keren mensen aangeraden en uit ervaring weet ik dus dat dit werkt. Hun libido was na een paar dagen weer terug en is nog altijd goed voor zover ik weet.
 
Ik zou minimaal 4 weken ongeveer 25iu HMG (human menopausal gonadotropin) om de dag zetten.

Grote kans dat je testosteron, testikels en libido snel weer de oude zijn. Heb dit meerdere keren mensen aangeraden en uit ervaring weet ik dus dat dit werkt. Hun libido was na een paar dagen weer terug en is nog altijd goed voor zover ik weet.
Of een paar weken HCG en dat zou hetzelfde moeten geven. Of misschien beiden.
 
Of een paar weken HCG en dat zou hetzelfde moeten geven. Of misschien beiden.
HCG onderdrukt ook en HMG niet, dus alleen HMG is een betere optie
 
HCG onderdrukt ook en HMG niet, dus alleen HMG is een betere optie
Ik spreek dat niet tegen maar heb het nooit geprobeerd en kan er dus niet over meespreken. Wat onderdrukking door HCG betreft. Dat onderdrukt enkel de hypofyse maar activeert de ballen. Onderdrukking van de hypofyse is maar bijzaak. Daar heb je geen last van want die doet onmiddellijk weer zijn werk wanneer je stopt met HCG. Het zijn de ballen die meestal weken of maanden nodig hebben om weer op volle toeren te draaien.
 
Back
Naar boven