MuscleMeat

vraagje over beginnerskuur...

tom-i

Cool Novice
Waardering
0
heb in een vorige post vermeld dat ik me wat info aan het verzamelen ben over AS...

dit heb ik op dit forum gelezen dat een goed beginnerskuurtje is:

1-10 testosterone enth of cyp (250-500mg EW)
5-12 proviron 50-75 mg
13-15 nolvadex 40-25 mg

kan die eventueel nog wat verlengd worden door middel van winstrol? zou dit een goede keuze zijn omdat ik heb gelezen dat winny wel wat vocht tegenhoudt...of is dit minimaal en dus niet de moeite? en heeft dit andere voor en/of nadelen => test+winny?

greetz & thx!

je kunt et beste als beginners kuur gewoon 200 deca met 250 susta nemen

Misschien 30 mg dboll per dag met 250 mg sustanon p. week,over n periode van 6 wkn.

zou het gewoon bij het kuurtje houden die je zelf noemde en wegblijven van deca omdat je daar niet zo snel van hersteld en als je alleen test neemt weet je ook hoe je daar op reageerd neem je deca test dan kunnen eventuele bijwerkingen van beide komen en blijft het gis werk van welke AS je het gekregen hebt.

4cc

@Navy, effe een vraagje stel dat je deze kuur doet :
week 1 t/m 10 - 500mg testo enthaat
week 6 t/m 10 - Winstrol Tabs 40mg p/dag
week 3 t/m 10 - 50mg Proviron p/dag
week 10 t/m 11 - HCG 2500/2500/2500 (om de 5 dagen)

en je wilt alleen met nolvadex nakuren,
in welke dosage zou dat dan moeten ?

Ik vraag dit effe want in mijn topic reageerd amper iemand :P

ik zou er nog wel wat hcg bij zetten. om de 5 dagen.

@ Navy.....Ik heb nooit gezegd dat het niet verstandig is om te stacken het is zijn eerste kuur en daarom kan hij het nog simpel houden en dat hij 1 AS gebruikt is een voordeel om de reden die ik noemde....dat je weet wat voor een werking het heeft op hem. Die uitspraken die je doet is niks anders dan woorden in mijn mond leggen....denk dat je het verkeerd opgevat hebt!

4cc

Navy zei:
Vindt ik onzin...laten we nou zeggen dat het dadelijk blijkt dat ie van testo weinig/geen bijwerkingen heeft gehad.

vervolgens zou ie in de toekomst wel een 2e kuurtje willen doen bijv. testo+deca+stromba..

helaas zou dit dan niet verstandig zijn omdat hij nooit eerder stromba of deca heeft gekuurd..en dus niet weet hoe hij erop reageerd.

Dit zou dus betekenen dat je maximaal 1 soort roids gebruikt die je nooit eerder heb gebruikt.
Zo kan je wel aan de gang blijven..

greetz

test. is de basiscomponent voor verdere kuren, als je daar problemen van krijgt weet je dat maar liever zo snel mogelijk :)

Navy zei:
;)
Je kunt echt beter nolvadex en clomid nemen..waarom zou je geen clomid nemen het is vrij goedkoop..en de nakuur is gewoon heel belangrijk.

je zou nolvadex week 12-14 20mg p/dag
en clomid week 12-13 100mg p/dag en dan week 14 afbouwen naar 50mg p/dag

ok, ik zet toch maar die clomid erbij dan ;)

• Topic Starter Topic Starter
dit gaat het dan toch worden als het beschikbaar is natuurlijk:

week 1-10 Testo.enathate 250 p/week
week 6-10 Wintrol Tabs 40mg p/dag
week 3-10 25mg Proviron p/dag
week 10 Hcg 2500/2500/2500 (om de 5 dagen)
week 12-14 Clomid & Nolvadex

ben nog totaal niet van plan het te steken, eerst nog training en voeding serieus aangepast en ff afwachten op resultaten! maar ga er toch al is achter horen ;)

thx guys!

tom-i zei:
dit gaat het dan toch worden als het beschikbaar is natuurlijk:

week 1-10 Testo.enathate 250 p/week
week 6-10 Wintrol Tabs 40mg p/dag
week 3-10 25mg Proviron p/dag
week 10 Hcg 2500/2500/2500 (om de 5 dagen)
week 12-14 Clomid & Nolvadex

ben nog totaal niet van plan het te steken, eerst nog training en voeding serieus aangepast en ff afwachten op resultaten! maar ga er toch al is achter horen ;)

thx guys!

Mooie kuur :)

thx!
als het zover is hou'k jullie wel op de hoogte ;)

greetz!

nog ff dit, de tabs zijn moeilijker beschikbaar (en dus duurder) in mijn geval, en lijkt me ook beter voor men levertje om de winny injects te nemen...voor een spuitje meer of minder heb'k geen schrik :p

maar liggen de doseringen ongeveer hetzelfde?
ik wil maar zeggen de vials zijn 50mg/ml en de orale dosis in men kuur is 40mg/dag...

moet ik dan ook best elke dag 50mg injecten of beter met een dag tussen...zoals ik bij winny injects al paar keer heb gelezen...?

greetz bro's!

winstrol tabs duur die dingen zijn schijtgoedkoop. inject is wel effectiever

euhm, ik betaal 3 injects aan de prijs van normaal 1 inject (prijzen mogen niet gepost worden anders zette ik het wel ff neer :p...)

als ik dan uitreken hoeveel ik totaal nodig heb komt het me goedkoper uit + effectiever + minder schadelijk voor lever

maar dus ff "on topic", elke dag een inject of om de dag? om dezelfde waarde te bekomen als 40mg/dag oraal?

als je nog niet vaker winstrol heb gebruikt eod moet genoeg wezen.

pm effe over dat andere ben wel nieuwschierig

Volg de raad van Biggy op ben het er volkomen mee eens

nja, test ent - winny gaat het toch worden :p

beasty125 zei:
Laat na een 3tal maanden uw bloed testen op de 3hormoonproducties(vrije test...) en voor winny alles van de lever
kortom volledige bloedcontrole.

leuk dat je het zegt maar ze zullen echt nooit je testeron waarden gan controleren is te duur.

Terug
Naar boven