Fitness Seller

vraagje over beginnerskuur...

!!BarmaN!! zei:
leuk dat je het zegt maar ze zullen echt nooit je testeron waarden gan controleren is te duur.

FOUT heb paar maanden geleden bloed laten controleren en kostte +- 15€ de rest is voor de mutualiteit
Met test bedoel ik

HORMONOLGIE

VRIJE TESTOTERON
TESTOTERON
ANDROSTENEDION
en hormoonspiegel

beasty125 zei:
FOUT heb paar maanden geleden bloed laten controleren en kostte +- 15€ de rest is voor de mutualiteit
Met test bedoel ik

HORMONOLGIE

VRIJE TESTOTERON
TESTOTERON
ANDROSTENEDION
en hormoonspiegel

waar als ik mag vragen. ken veel lui die voor bloedwaardes bij de dokter zijn geweest die wouden wel leverwaardes enz. maar niet op test controleren

was alles goed trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
leverwaarden zijn allemaal in orde...nu nog althans (heb verleden maand checkup gehad)

maar thx bro, ga erna zeker VOLLEDIGE check up laten doen als het toch maar +-15eu'tjes meer is

greetz!

!!BarmaN!! zei:
waar als ik mag vragen. ken veel lui die voor bloedwaardes bij de dokter zijn geweest die wouden wel leverwaardes enz. maar niet op test controleren

Gij moet voet bij stuk houden bij uwe dokter, als hij het niet wilt doen gaat ge naar een andere ge betaalt hem erook voor, zeker als hij weet dat ge eiwitspaarders gebruikt. Ge moet die 3 waardes vragen om te controleren(hormonologie).
Is belangrijk zeker als ge test gebruikt.
Anders gaat ge naar een sportdokter voor bloed te trekken die controleert die waardes zeker, vraag het hem ook

Mijn eerste kuur wordt waarschijnlijk:

d-bol, primo en winstrol(injects). Over de dosis ben ik nog niet uit, maar wel weet ik (uit eigen onderzoek :)) dat het een vrij droge spiermassa levert, mits je een goede voeding hebt.

Boyunderstood zei:
Mijn eerste kuur wordt waarschijnlijk:

d-bol, primo en winstrol(injects)

Ik hoop voor je dat je niet genept wordt met de primo, en voor wat betreft de winnie injects: Ik zou maar flink gaan inslaan, ik las vanmiddag dat Zambon mogelijk is opgehouden met de productie.

Terug
Naar boven