XXL Nutrition

vraagje over Gyno bij tren-testo kuur

..

Laatst bewerkt:
Kerel had voor de gein leeg doosje meegenomen,qua prijs. Maar laten we zeggen dat ik erg goed voorzien ben,niet nodig om me te smokkelen...veel te link

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Te vaak wordt preventief uit angst deze meuk genomen.
LETRO
AROMASIN
ARIMIDEX

stuk voor stuk erg zware middelen voor je cholesterol. Hou er rekening me dat libido,je totale functioneren van cholesterol afhangt,dat vergeten mensen erg snel. Beter niet die troep nemen,WEL binnen handbereik houden maar NOOIT preventief

Aromasin is naar mijn weten het enige middel dat juist niet je cholesterol negatief beïnvloed.

• Topic Starter Topic Starter
Aromasin is naar mijn weten het enige middel dat juist niet je cholesterol negatief beïnvloed.

ik ga het niet preventief nemen jongens, echt zou beetje stom zijn als ik er nou eens goed over nadenk... hoop alleen wel dat als ik last krijg en het dan moet beginnen nemen het op tijd zn werk doet, aangezien de fabricant beschrijft dat het een week duurt eer het rond is...
en dan heb ik nog een vraagje voor jo rob-->
hoe kom jij toch zo ****ing droog te staan man??
net je fotos gekeken, zien er echt goed uit man

Thnx. Gewoon je voeding goed onder de knie krijgen en evt een vetverbrander toevoegen. Cardio doe ik persoonlijk nooit...maar voor de meeste is het wel nodig om goed droog te worden.

Thnx. Gewoon je voeding goed onder de knie krijgen en evt een vetverbrander toevoegen. Cardio doe ik persoonlijk nooit...maar voor de meeste is het wel nodig om goed droog te worden.

ik doe eig wel regelmatig cardio, maar mn eten zou wel iets minder vettig kunnen volgens mij in grote lijnen gezegd, weeg nu 94kg ben 1m86 en heb 18% bodyfat
maar ben ook gister pas begonnen met mn testo tren kuur-> zie begin van deze post
wat raad je aan?? eerst verder blijven bulken tijdens mn kuur?? ook omdat tren wel wat verbrand heb ik gehoord?? of gelijk aan mn voeding gaan werken? vind het beetje moeilijk kiezen eerlijk gezegd...
vind mn lichaamsvet nu eig nie echt TE veel, vind het eig overal wel redelijk gaan en staan alleen mn buik mag iets minder, dit gaat jammergenoeg nie met de rest mee haha :)
jou advies??

ik zou gewoon cutten, of straks eindig je op 105kg met een BF van 22% ofzo

ik zou gewoon cutten, of straks eindig je op 105kg met een BF van 22% ofzo

hoezo zou ik ineens op 22% komen te staan??
ik dacht misschien omdat mn percentage nu nog iets hoger ligt als wat het moet zijn meer te kunnen gainen tijdens de kuur??
en voor mij hoeft het geen 10% te worden ofzo he, 13% ofzo is al goed zat

heb mn aromasin binnen
vraagje voor jullie,
hoeveel moet ik hiervan nemen als de gyno zou moeten beginnen???
heb me proberen te informeren op het forum hier maar de meningen zijn nogal verdeeld... zijn capsules van 20mg

Terug
Naar boven