- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je oog leggen en tellen hoevaak je moet knipperen. Zoveel is thallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes
Close onehallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes

van breien kom je goed tot rustJezus gasten. Leer gvd eerst typen voor je een reactie post... Gebruik eens punten en komma's enzo! #tren rage![]()
Haha, punniken ook goed?
En ja jezus man....
hallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes

hallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes
En met zijn verstand wordt hij uitgelachen door mensen met syndroom van down terwijl hij het niet eens door heeft. Dan mag je van mij een godenlichaam hebben, maar een beetje gezond verstand krijgt bij mij toch toch voorrang.
AmenEn met zijn verstand wordt hij uitgelachen door mensen met syndroom van down terwijl hij het niet eens door heeft. Dan mag je van mij een godenlichaam hebben, maar een beetje gezond verstand krijgt bij mij toch toch voorrang.
Behalve bij (vrouwelijke) one night stands, daar is het net omgekeerd.
mooi gesprokendus je weet dat je bij 2ml test 500mg test hebt. Nu vraag je of je bij 2 ml tren ook 500mg tren hebt?
Als dit je vraag is, neem 1 vial tren, zuig deze op en spuit deze in de halsslagader.
Als dit je vraag niet is, stel je vraag dan duidelijk![]()