XXL Nutrition

Vraagje over je biceps trainen.

maryn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
60kg
Hoi, het is eigenlyk dat ik me geregistreerd heb voor een vraagje:

Ik ben 16 en heb niet 123 een sportschool in de buurt en daarom wou ik thuis mijn spieren in de bovenarm gaan trainen (biceps). Ik ben benieuwd hoe ik deze goedkoop kan trainen zonder vanalles en nog iets te kopen. Ik heb via via gehoord dat je met opdrukken je biceps niet bereikt?

Kan iemand me wat tips geven?

Gr. Maryn

Met opdrukken spreek je idd meer je triceps aan.
Stickies lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel voor je reactie, ik kon niet echt veel vinden over biceps, dus ik dacht ik maak maar een topic aan. Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar gewone oefeningen die je zeg maar overal kan uitvoeren voor je biceps te trainen.

Gr.Marijn

setje dumbbells kopen en op een site kijken zoals exrx.net .
opdrukken = borst en je stimuleert je triceps ook zoals bij alle drukoefeningen
bij alle "trek"oefeningen stimuleer je ook je biceps

koop een bankje en een dure verstelbare dumbbellset of als je de ruimte hebt een gebruikte compleet dumbbellset van alle gewichten en je kunt in principe ALLES

natuurlijk kan je je je biceps trainen met alles wat je maar vast kan pakken..wees creatief

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dankjewel voor de snelle reacties mannen, top:cool:.

Ik wil het graag een beetje goedkoop houden, want ik ben ook maar een arme student, als je begrijpt hoe het zit.
Ik heb hier kleine haltertjes van 2 kg liggen per stuk, ben nu een beetje aant oefenen achter de pc met in een hand 2 van die 2 kg dingen is dus 4 kg. Alleen is dat zo easy als iets.

Grt maryn.

Optrekken, traint je rug zowel als je biceps.

Daarnaast, train je hele lichaam. Anders zal ik je in een volgende post waarschijnlijk uitmaken voor homo.

gr.

investeer in een setje verstelbare dumbbells dit kan je zo duur maken als je zelf wilt maar ik denk dat je onder de honderd euro al heel snel klaar bent om de eerste stap te maken.maar ook ik zou zeggen train je hele lichaam.alleen biceps zet niet veel zoden aan de dijk

Terug
Naar boven