Fitness Seller

vraagje over mijn voedingschema

patje0400

Novice
Waardering
0
goedendag allemaal
ik zit hier met een vraagske

ik zit nu op een voedingsschema met 5 a 6 maaltijden ( in totaal 1960 cal)

nu heb ik een probleem voor smorgens mijn ontbijt: telt het als ik in plaats van mijn brood gemixte havermout in mijn whey gooi en deze inneem ? in mijn whey gooi ik ook nog eens 3 eiwitten?

de rest van de dag ziet er dan zo uit

11 uur rijst met kip

13.00 rijst met biefstuk weeral whey

15 uur een snack meestal is dit kip of paardenvlees ( boterham beleg)

1900 rijst, pasta of aardappelen met groenten , koffielepeltje olie en natuurlijk steak, kip, kalkoen, vis of paardenvlees

dan mijn workout

daarna neem ik nog een maaltijd in
ik gebruik myfitnespall om mijn cal. uit te rekenen.
fruit tel ik er wel niet bij! probeer iedere dag toch 2 stuks te eten

water inname zit om minimum 3 liter

momenteel zit ik op een ratio van 50% koolhydraten, 30 eiwit en 20 vet

probeer hiermee meer vet % te verliezen en spieren te behouden

waarom tel je het fruit er niet bij op als je 2 bananen eet is dat ongeveer 250 kcal en heb je niet 1960 maar 2210 kcal
je doel is om vet te verliezen als je aan het cutten bent met bv -500 kcal en je telt de 250 kcla van 2 bananen er niet bij op dan zit je dus niet -500 maar -250 en duurt het dus precies een keer langer

Natuurlijk kan je kiezen voor een alternatief, zolang het maar binnen je schema past.

Bij myfitnesspal heb ik wel alle producten die ik eet zelf ingegeven want die producten die er in staan kloppen soms voor geen meter. Het scheelde 300kcal dat ik hoger zat met de producten die daar in stonden

Bij myfitnesspal heb ik wel alle producten die ik eet zelf ingegeven want die producten die er in staan kloppen soms voor geen meter. Het scheelde 300kcal dat ik hoger zat met de producten die daar in stonden

Ook als je de barcodes scant? Kwam bij mij namelijk meestal vrij secuur over.

Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb het manueel ingegeven met wat op de verpakking staat.

Maar die producten in hun zoekfunctie kloppen niet altijd.

Ik zou eerst eens beginnen met alles te tellen in een overzichtelijk schema. Bereken alle waardes van elk product dat je eet. Fruit gaat ook naar binnen en zal dus berekend moeten worden. Een stuk fruit kan namelijk al snel aan de 100 (of meer) kcal zitten.

Terug
Naar boven