XXL Nutrition

Vraagje over mogelijk te kort aan eiwitten.

Waardering
0
Hee body builders,

vanmiddag om 12.00 heb ik goed gegeten namelijk broodjes met ei, nou ga ik pas om 17:00 weer warm eten. Nou betekent het dus dat ik die tijd ertussen niks eet. Is dat nou erg slecht voor mijn spiergroei? Ik bezit wel over pure whey maar dat drink ik alleen 's ochtends NA het ontbijt en 's avonds naar het trainen.

bevordelijk is het niet kan ik je wel zeggen, je zal niet maximaal resultaat boeken.

waarom eet je niks tussen 12:00 en 17:00 dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nou om heel eerlijk te zijn hier in huis is niet echt een gezonde snack te vinden anders dan brood.

cashu nootjes..
half bakje kwart..
blikje tonijn..
Kijk een beetje verder rond in dit topic dan kom je vanzelf geschikte dingen tegen die je verder kunnen helpen :D

desnoods portie fruit

en die whey van 's morgens best voor het onbijt nemen, zo word de opname ervan niet vertraagd door de vertering van je ontbijt

en een tekort aan eiwitten? dan moet je al niets gaan eten want in alle (gezonde) voedingstoffen zit eiwit dus geen paniek zou ik zo zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Hinko jij zegt net dat je het beste bij het ontbijt kan beginnen met whey maar wat ik er van begrepen heb is dat je lichaam dan juist die eiwitten als energie bron gaat gebruiken i.p.v. als aanvulling voor je spieren. Kan iemand duidelijkheid geven?

ik doe het altijd VOOR het ontbijt en NA de training..
en alleen daarmee red je het niet hoor.. heb je geen voedingsschema of zoiets dergelijks?

Kijk eerst maar eens rond op dit forum.. dan vind je genoeg!

Terug
Naar boven