MuscleMeat

Vraagje Proviron

Ik heb altijd positieve ervaringen gehad met provi. Beviel me velen malen beter dan arimidex tijdens je kuur nemen tegen gyno. Bij mij bleef me libido er top bij, en had ik geen last van gyno.

Nu kan het op papier misschien niet zo indrukwekkend lijken, maar in de praktijk bij kuurders doet het zeker wel wat.

HG provi ofzo?

Ik heb 50mg provi laten lopen bij 500mg test voor een paar weken en merkte er helemaal niks van op een verhoogt libido na.
Niet harder of minder vocht, helemaal niks.
Gyno ben ik helemaal niet gevoelig voor dus of het daar tegen helpt in de praktijk weet ik niet.

Ik merk niet eens een libido boost., is m'n 3e x provi geloof ik? Ik zit nu op 125mg ED

Haha ik vind het ook overrated, koop liever een vial extra.

Los van het gyno verhaal, lees regelmatig dat iemand provi neemt vanwege het vocht.
Even ander vraagje; hoe zit het dan eigenlijk met mast ernaast zetten?
Dus bijv. 1000 test, 800 mast.

Heb zelf geen ervaring met mast (of gyno:P), maar meen weleens zulke cowboy verhalen te hebben gelezen, dat dat ook vocht/aromatase verminderd?

Bedoel, je libido zou al hoog genoeg moeten zijn van 1000 test, zie niet in waarom je met provi nog een boost zou willen..

Ik heb dat eerder gedaan maar toen beweerde mensen dat dat dubbel op was. Toch gewoon gedaan en was erg tevreden met de resultaten

Los van het gyno verhaal, lees regelmatig dat iemand provi neemt vanwege het vocht.
Even ander vraagje; hoe zit het dan eigenlijk met mast ernaast zetten?
Dus bijv. 1000 test, 800 mast.

Heb zelf geen ervaring met mast (of gyno:P), maar meen weleens zulke cowboy verhalen te hebben gelezen, dat dat ook vocht/aromatase verminderd?

Bedoel, je libido zou al hoog genoeg moeten zijn van 1000 test, zie niet in waarom je met provi nog een boost zou willen..

Mast is in principe de injecteerbare versie van proviron toch? Al dan niet met een paar extra voordelen. (beter androgeen meen ik te herrineren) dus het zou zeker moeten werken in dezelfde opzichten en volgens mij zelfs nog een kracht boost geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik slik nu een week provi. Wanneer zou je iets moeten merken? En wat dan precies

Denk dat als je proviron slikt om er 'iets van te merken' je het niet om de juiste redenen neemt. Het is geen winstrol of anavar of weet ik wat. Beste is als je eerst ervaring opdoet wat test only met je doet en een keer erop eens provi toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat als je proviron slikt om er 'iets van te merken' je het niet om de juiste redenen neemt. Het is geen winstrol of anavar of weet ik wat. Beste is als je eerst ervaring opdoet wat test only met je doet en een keer erop eens provi toevoegen.

heb ik gedaan. eerste cycle was test only 500mg.

zit nu in me tweede cycle weer test only en proviron 50ed

Ik heb het een tijdje gebruikt (25mg op 500mg test) en dacht dat het niet werkte, zodra ik stopte kreeg ik weer wat bloat dus ik ga ervan uit dat het daarmee wel heeft geholpen. Al die extra test and libido verhaaltjes doen mij niks, want voel daar niks van.

Terug
Naar boven