Fitness Seller

Vraagje Vetverlies/vetpercentage

Don9292

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
23%
Goede Avond allemaal,

Ik vroeg me af wat voor resultaat je kan boeken in 6 maanden m.b.t. verlagen van het vetpercentage?
Wat is reeël?

Stats:

Man
23 jaar
1.80m
71 kg
vetpercentage 23 %

Ik heb een uitgebalanceerd clean bulk schema op maat laten maken en een goed trainingsschema. Ik heb ontzettend veel discipline en ga er helemaal vol.

Als ik me overal helemaal strak aanhoud wat kan ik verwachten, is dan een vetpercentage van 16% reeël?

Dus

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb echt totaal geen idee..

Ik wil graag kijken op de lange termijn :-)

7% vetverliezen tijdens een cleanbulk?

In b4 vet omzetten in spier

Lol met cleanbulk ga jeje doel niet redden nee.. Cuttn beste vriend! 400 a 500 kcal onder je onderhoud iedere dag en je verbrand ongeveer 0,5 kilo vet p/w.. Hou je dit vol is je doel zeker haalbaar op 6 maanden tijd, mss ook al binnen 4 maanden

vet verliezen nee, vet percentage laten dalen ja.

stel je bent 80kg, 16kg vet, 20%vp.
je cleanbulked tot 90kg, 17kg vet, Dit is een kilomeer, maar is wel 18,89% vp.

je absolute vet stijgt of blijft gelijk, maar relatief daalt het.

dus ja, het is mogelijk, maar in 6 maanden weet ik niet 23 tot 16 procent dmv cleanbulken.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

stel je wint 6 kg VVM, vet blijft gelijk, heb je 21%, dus nee, dmv cleanbulken heb je geen 16 procent in 6 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit ook op de 1950 kcal per dag, dus misschien is het wel cutten xp
Haal altijd cutten en clean bulk door elkaar :p

cutten is minder eten dan je verbruikt; afvallen.
bulken, clean of dirty of hoe je het ook noemt, boeit verder niks, is meer eten dan je verbruikt; aankomen.

1950 is zeer waarschijnlijk cutten voor jou.

ik zou absoluut niet gaan cutten op dat gewicht, anders ben je dalijk mooit 10% vet, maar weeg je nog maar 60 kg op 1.80m.

je hebt nu 16,3kg vet.
ik zou gaan bulken, met een calorisch overschot van 250kcal ongeveer op trainingsdagen, rustdagen op onderhoud.

stel je bulked dan tot 85kg, met laten we zeggen 17kg vet, dan ben je 20% vet. dan ga je cutten, , dan cut je tot 75kg, ben je ongeveer 10% vet.

nu zal het nooit zo ideaal verlopen, maar dit is ongeveer hoe ik het zou doen.

Terug
Naar boven