AndroidHealthClinic

vraagje

kanniks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hallo mannen,

Kan je het aantal kilo's wat je gaint tijdens een kuur zelf bepalen ?
Lijkt mij logisch dat als je niet voldoende eet, je ook niet het maximaal aantal kilo's gaint.

In verband met me werk is het niet verstandig om in een korte periode 10 kilo aan te komen.

gr.

Dan kuur je toch gewoon niet, snap zulke topics niet... ???

Anavar only --> 1450 kcals per dag. Lekker kuren & t valt niemand op! Zo roll ik ook!

Denk je nou echt dat je 10 kg gaat aankomen?

Denk je nou echt dat je 10 kg gaat aankomen?

Zo gek is dat niet.. Je vocht moet je ook meetellen.. Het gaat om zijn uiterlijk, dat het niet teveel mag opvallen.

Anyway, als je beroep een issue is m.b.t. kuren, gewoon niet doen dan.. Zonde van je geld enzo.

Bij welk beroep zou dat veel opvallen?

Beroep maakt natuurlijk niet uit, het kan overal en iedereen opvallen.

In zijn beroep is het wellicht niet verstandig om ermee geassocieerd te worden ;)

Absoluut begrijpelijk maar lijkt mij dat wanneer je niet constant een tanktop oid draagt het verschil wel niet enorm duidelijk te zien zal zijn.

Absoluut begrijpelijk maar lijkt mij dat wanneer je niet constant een tanktop oid draagt het verschil wel niet enorm duidelijk te zien zal zijn.

Pak voor de gein eens een foto van tijdens een kuur en wanneer je off bent.. Het kan echt een wezenlijk verschil zijn, alleen je hoofd al. De 1 heeft dit gewoon in grotere mate dan de ander.

Pak voor de gein eens een foto van tijdens een kuur en wanneer je off bent.. Het kan echt een wezenlijk verschil zijn, alleen je hoofd al. De 1 heeft dit gewoon in grotere mate dan de ander.

Heb je gelijk in, zal bij mezelf maar geen hoofd vergelijkingsfoto's gaan maken. Schrik sowieso al vaak van m'n kop.

Maar OT, wanneer het problemen op zal leveren op je werk zou ik het gewoon niet doen

Dat kan jij denken, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het verstandig is om vast een grote maat overhemd te kopen als je die voor je werk draagt ;) anders ga je er zeker opmerkingen over krijgen..

Ivm werk... Dan werk je vast niet bij de jumbo

Dat kan jij denken, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het verstandig is om vast een grote maat overhemd te kopen als je die voor je werk draagt ;) anders ga je er zeker opmerkingen over krijgen..

Ja, dan koop je toch een groter overhemd?

Terug
Naar boven