MuscleMeat

vraagje

joost2

Novice
Waardering
0
Ben zoals velen al een tijdje aan het rond kijken,en probeer zoveel mogelijk te lezen en te begrijpen over het kuren.
ben zelf een jaar of 3 aan het trainen en ben van plan om een eerste kuur te gaan nemen.
ik heb al een paar eerste kuren gelezen en daar kom ik wel uit.
ik probeer ook achter de side effects te komen , en daar heb ik nu hulp bij nodig.
wat zijn bv de nadelen van oestrogene in je lichaam of dht of zoiets zoals dat word genoemd?
ik lees namelijk verhalen over impotentie en 2 maanden nken met een slappe,daar heb ik weinig zin in.
ik ben van plan om alleen orals te gebruiken.
kan ik een advies krijgen wat het beste is,om zo weinig mogelijk side effects met mijn plasser te hebben!!!
ik ben 90 kilo en 185 lang.

Laatst bewerkt:
een kuur met alleen met orals is niet aan te raden, slecht voor de lever en slechte kwaliteit, veel vocht

het feit dat je het nog niet helemaal begrijpt..betekend dat je er nog niet helemaal klaar voor bent Imo..dat is ook helemaal niet erg..

lees je goed in over de sides en werking van a.a.s

het is belangrijk dat je weet hoe je moet reageren als er iets fout mocht gaan..educate before you medicate..

succes!!:)

het feit dat je het nog niet helemaal begrijpt..betekend dat je er nog niet helemaal klaar voor bent Imo..dat is ook helemaal niet erg..

lees je goed in over de sides en werking van a.a.s

het is belangrijk dat je weet hoe je moet reageren als er iets fout mocht gaan..educate before you medicate..

succes!!:)

luister jongeman blijf van roids af!!
want dat is helemaal nikx voor jou, nou vraag je waarom: orals gebruiken, wij doen spuiten of niet, als je veel hebt gelezen en dan ga je je eigen veel vragen stellen over side effects?
nou ja zeg van orals krijg je de meeste side effect!!

beter ga maar lekker natural trainen

Ben zoals velen al een tijdje aan het rond kijken,en probeer zoveel mogelijk te lezen en te begrijpen over het kuren.
ben zelf een jaar of 3 aan het trainen en ben van plan om een eerste kuur te gaan nemen.
ik probeer ook achter de side effects te komen , en daar heb ik nu hulp bij nodig.
wat zijn bv de nadelen van oestrogene in je lichaam of dht of zoiets zoals dat word genoemd?
ik lees namelijk verhalen over impotentie en 2 maanden nken met een slappe,daar heb ik weinig zin in.
kan ik een advies krijgen wat het beste is,om zo weinig mogelijk side effects met mijn plasser te hebben!!!

wilkommen sie op the board trouwenzzzzzzzzzzz

Wil je de minste side effects neem dan geen orals. Wil je geen slappe lul zet de testo dan altijd hoger (qua mg's) dan datgene waar je mee stackt...
De rest zoals hierboven beschreven staat kun je opzoeken. Zet je maar over de spuitvrees heen als je aan de aas wilt;)

• Topic Starter Topic Starter
oke jongens,bedankt voor de info.
ik begrijp dat ik nog een hoop moet lezen en leren.
heb nou in ieder geval weer een richting waar ik in kan zoeken.
thankx

Terug
Naar boven