MuscleMeat

Vraagske

Ben jij niet die dude die al je posts bijna wist omdat je verloofde ze niet mag lezen ofzo. En nu paranoia over dit. Wat voor verloofde heb je man :roflol:

Ja precies, mag je nooit wat drinken van je verloofde ofzo? Get out while you still can.

Stimorol

De dag ervoor vodka drinken.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Nickchange > Ronnie?

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Ja dat ben ik. We hadden een fikse ruzie gekregen waardoor we min of meer uit elkaar waren. Was zij bij dr ouders gaan slapen, had ik gesmst dat ik er helemaal kapot van was etc. en uitgaan had afgezegd. En dat ik alleen thuis zat en heel zielig doen enzo, maar was dus uitgegaan en dronken geworden. We hadden geen alcohol meer in huis en ze zou in de middag weer thuiskomen om alles goed te maken. Vandaar dat ik niet wilde dat ze het rook of argwaan kreeg, aangezien ik vannacht ook al mijn telefoon niet opnam.

Schuldgevoel aanpraten ftw
ah ok. Zijn niet mijn zaken ofzo, maar hoop dat het goedkomt.:)

Ja dat ben ik. We hadden een fikse ruzie gekregen waardoor we min of meer uit elkaar waren. Was zij bij dr ouders gaan slapen, had ik gesmst dat ik er helemaal kapot van was etc. en uitgaan had afgezegd. En dat ik alleen thuis zat en heel zielig doen enzo, maar was dus uitgegaan en dronken geworden. We hadden geen alcohol meer in huis en ze zou in de middag weer thuiskomen om alles goed te maken. Vandaar dat ik niet wilde dat ze het rook of argwaan kreeg, aangezien ik vannacht ook al mijn telefoon niet opnam.

Schuldgevoel aanpraten ftw

een echte jersey shore- situatie dus xD

Wat een zielige relatie heb je ouwe. Als het vele liegen en paranoia zijn nu al begint moet je toch eens bedenken wat het gaat worden als je getrouwd bent.

intriest :)
En dan heb ik het niet (alleen) over je verloofde

zowiezo voordat je gaat pitten niet als laatste bier drinken

Terug
Naar boven