Fitness Seller

Vragen dosering/nakuur/thyrax

JoopieB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hallo beste forumleden,
Ben al enige tijd actief op dit forum om te kijken wat mensen doen en aanraden etc. Ook lees ik hier en daar wel eens wat op www.ergogenics.org om mijn kennis te verijken. Ik heb nog wel een aantal vragen betreft: de dosering en looptijd van deze cycle en de nakuur.

http://www.ergogenics.org/anabolica235.html (Onderbouwing kuur voorstel)

Test E: 1-8 375mg om de 5 dagen
Anavar: 1-6 40mg
Nakuur: 10-12 20mg nolvadex

HCG mee laten lopen?
Eventuele dosis?

Na dit te hebben gelezen is mijn voorkeur naar HCG verdwenen
http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html

Zelf slik ik Thyrax 150 microgram. Zouden jullie deze dosis verhogen tijdens deze cycle ?

Achter de hand: Roaccutane (isotretinoïne)

Ik hoop er samen met jullie uit te komen!

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Kijk hier houden we van op het forum goed je huiswerk gedaan!
kuur is prima zo zou nolva wel 1 weekje langer doen.
persoonlijk zou ik wel hcg mee laten lopen van af week 1.
Maar is je eigen keuze je kan het de eerste x ook zonder doen.

2de bijv met en kijken of je verscheel merkt, wel vind ik de anavar ook laag.
ik deed 80 mg en dat was nog geen eens zo denderend maar ook eigen keus!

over thyrax durf ik niks te zeggen succes met je kuur!

Ik krijg het idee dat hij alleen de titels heeft gelezen.

Vind de situatie van het onderzoek niet echt passend. Verder maken ze de vergelijking met 600mg test voor 20 weken wat al te lang is. Wat betreft HCG verslechtert het de vruchtbaarheid tijdelijk(volgens het artikel een half jaar). Wat je er voor terug krijgt is een sneller herstel.

Hou de eerste kuur basic:

1-13 hcg 2x250IU
1-12 test-e 500mg
14-18 nolva 20mg ed

Vind de situatie van het onderzoek niet echt passend. Verder maken ze de vergelijking met 600mg test voor 20 weken wat al te lang is. Wat betreft HCG verslechtert het de vruchtbaarheid tijdelijk(volgens het artikel een half jaar). Wat je er voor terug krijgt is een sneller herstel.

1-13 hcg 2x250IU
1-12 test-e 500mg
14-18 nolva 20mg ed

Hier ben ik het mee eens. Zeker omdat de test enige tijd (4 weken) nodig heeft om z´n werk te doen! Ik zou voor 12 weken gaan, Althans that are the basics!

• Topic Starter Topic Starter

1-13 hcg 2x250IU
1-12 test-e 500mg
14-18 nolva 20mg ed

Ik heb meerdere onderzoeken gelezen en niet alleen de titels;)
Dat kan inderdaad kloppen dat het wat te lang is, maar er is wel onderzoek naar gedaan en de cijfers liegen er niet om.
Ik stack Test e sowieso met Var

Persoonlijk vind ik het wel erg dat het zo slecht is voor je zaad, ook al is herstel daarvan een half jaar. (Het is niet zo dat ik binnen deze tijd kinderen wil maar die wil ik ooit nog wel)

Maar als je alleen nolvadex zou gebruiken als nakuur is dat dan niet voldoende ?

Ik heb meerdere onderzoeken gelezen en niet alleen de titels;)
Dat kan inderdaad kloppen dat het wat te lang is, maar er is wel onderzoek naar gedaan en de cijfers liegen er niet om.
Ik stack Test e sowieso met Var

Persoonlijk vind ik het wel erg dat het zo slecht is voor je zaad, ook al is herstel daarvan een half jaar. (Het is niet zo dat ik binnen deze tijd kinderen wil maar die wil ik ooit nog wel)

Maar als je alleen nolvadex zou gebruiken als nakuur is dat dan niet voldoende ?

Ik snap je beredenering niet echt over hcg. Vind je het bijvoorbeeld niet erg dat orals slecht zijn voor je lever en test injecteren er voor zorgt dat je axis plat ligt? De kwaliteit van je zaad gaat tijdelijk achteruit net als je lever waardes tijdelijk hoog zijn en je axis tijdelijk plat ligt. Daarom neem je na een kuur rust en volg je een PCT. Als je dit soort dingen erg vind dan zou ik niet gaan kuren als ik jou was. Verder blijft het nooit bij 1 keer kuren.

Alleen nolvadex voldoet als nakuur. Een oral zoals var kun je er altijd bij nemen als je daar in gelooft maar zou wel doseringen pakken van 60-80mg.

Ik snap je beredenering niet echt over hcg. Vind je het bijvoorbeeld niet erg dat orals slecht zijn voor je lever en test injecteren er voor zorgt dat je axis plat ligt? De kwaliteit van je zaad gaat tijdelijk achteruit net als je lever waardes tijdelijk hoog zijn en je axis tijdelijk plat ligt. Daarom neem je na een kuur rust en volg je een PCT. Als je dit soort dingen erg vind dan zou ik niet gaan kuren als ik jou was. Verder blijft het nooit bij 1 keer kuren.

Alleen nolvadex voldoet als nakuur. Een oral zoals var kun je er altijd bij nemen als je daar in gelooft maar zou wel doseringen pakken van 60-80mg.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar als het niet hoeft liever niet snapje

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

T3 laten voor wat het is ? Of opbouwen
week 1-3 + 25microgram
week 3-6 + 50 microgram
week 6-9 + 25 microgram

Daarna weer normaal doseren ?

Dat is juist mn punt. Wanneer je hcg gebruikt in je gehele kuur blijven je testes op formaat waardoor je HPTA sneller zal herstellen. Hoe sneller je herstelt des de minder massa je verliest omdat je eigen test productie plat ligt.

Hoeft iets wel hoeft iets niet? Grof gezegd is nakuren niet nodig want op ten duur herstel je lichaam toch wel maar tegen die tijd ben je waarschijnlijk lichter dan vóór de kuur.

Probeer in je eerste kuur niet gelijk van alles te gebruiken dus zou t3 laten liggen.

Hallo beste forumleden,
Ben al enige tijd actief op dit forum om te kijken wat mensen doen en aanraden etc. Ook lees ik hier en daar wel eens wat op
www.ergogenics.org om mijn kennis te verijken. Ik heb nog wel een aantal vragen betreft: de dosering en looptijd van deze cycle en de nakuur.

http://www.ergogenics.org/anabolica235.html (Onderbouwing kuur voorstel)

Test E: 1-8 375mg om de 5 dagen
Anavar: 1-6 40mg
Nakuur: 10-12 20mg nolvadex

HCG mee laten lopen?
Eventuele dosis?

Na dit te hebben gelezen is mijn voorkeur naar HCG verdwenen
http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html

Zelf slik ik Thyrax 150 microgram. Zouden jullie deze dosis verhogen tijdens deze cycle ?

Achter de hand: Roaccutane (isotretinoïne)

Ik hoop er samen met jullie uit te komen!

Alvast bedankt
Ik zou allereerst stoppen met Ergogenics lezen; lees liever de oorspronkelijke studies. Wat betreft de hCG, ik val in herhaling:
Dat komt hoogstwaarschijnlijk niet zo zeer door hCG, maar door afwezigheid van FSH. Doordat jij hCG zet wordt er testosteron geproduceerd in de testes, en is het intratesticulaire niveau van testosteron hoog genoeg om spermatogenese te stimuleren. Echter ontbreekt nu FSH, die een belangrijke rol speelt bij de spermatogenese. Ik ben zelf niet zo goed bekend met de spermatogenese, maar in z'n algemeenheid stimuleert testosteron de mitose en daaropvolgend meiose, en vervolgens ontbreekt de activatie van de FSHR door FSH die benodigd is voor de spermatid remodelling, een laatste stap in de spermatogenese. Daaruitvolgend is het tijdelijk, slechts zolang je hCG zet en FSH onderdrukt is en ligt er niks 'schadelijks' aan ten grondslag. Notabene is dit ook in overeenstemming met het volledige kwalitatieve herstel van de spermatogenese wat in een klinische studie geobserveerd werd.

Als je verstandig bent gebruik je hCG. 250 IU EOD, evt. verhogen. Anavar zou ik links laten liggen, test naar 500 mg EW, succes.

Dat is juist mn punt. Wanneer je hcg gebruikt in je gehele kuur blijven je testes op formaat waardoor je HPTA sneller zal herstellen. Hoe sneller je herstelt des de minder massa je verliest omdat je eigen test productie plat ligt.

Hoeft iets wel hoeft iets niet? Grof gezegd is nakuren niet nodig want op ten duur herstel je lichaam toch wel maar tegen die tijd ben je waarschijnlijk lichter dan vóór de kuur.

Probeer in je eerste kuur niet gelijk van alles te gebruiken dus zou t3 laten liggen.

T3 slik ik sowieso al elke dag i.v.m. een te traag werkende schildklier dus ik dacht waarom niet iets verhogen zodat ik droger word.

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Ik zou allereerst stoppen met Ergogenics lezen; lees liever de oorspronkelijke studies. Wat betreft de hCG, ik val in herhaling:

Als je verstandig bent gebruik je hCG. 250 IU EOD, evt. verhogen. Anavar zou ik links laten liggen, test naar 500 mg EW, succes.

hcg 250iu 2x per week?
Test E niet om de 5 dagen 375mg maar 500mg e/w

groeten

EOD = every other day. Om de dag. Als je 2x per week wil zetten verhogen naar bijv. 500 IU.

Had niet gezien dat het elke 5 dagen was; als jij dat fijner vindt dan 1x per week zetten is dat prima. Denk dat het qua compliance alleen handiger is om een vaste prikdag te hebben.

EOD = every other day. Om de dag. Als je 2x per week wil zetten verhogen naar bijv. 500 IU.

Had niet gezien dat het elke 5 dagen was; als jij dat fijner vindt dan 1x per week zetten is dat prima. Denk dat het qua compliance alleen handiger is om een vaste prikdag te hebben.

Oke duidelijk en vanaf week 1 tot ?

t/m 1e week nakuur

Terug
Naar boven