Soulreaver
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
green man zei:Groeihormoon zou ik persoonlijk ook niet nemen. Acromegalie is inderdaad een mogelijk verschijnsel. Acros wil zeggen extremiteiet zoals neus handen, oren, kin, penis en mega moet ik niet uitleggen zeker.
Je riskeert dus van een ongelooflijk lelijk kinnebakkes te kweken of oorlellen tot op uw gat. En er is wel een correlatie met de dosis maar zeggen dat je deze bijwerkingen niet kan krijgen bij lage dosissen is fout!
Daarbij verhoogt het je cardiovasculair risico door oa het induceren van hypertensie en zit er een resem van andere bijwerkingen aan verbonden.
Informeer je eerst goed op een wetenschappelijke bron!!! En niet van die knoopsgatgeleerden die denken dat ze er iets van weten. Met deze spullen ben je veel gevaarlijker bezig dan iemand in de bb wereld zal willen toegeven.
weinig artsen die bekend zijn met het toedienen van groeihormoon bij gezonde sporters. de mogelijke bijwerkingen ervan zijn bekend ja, maar ik ken persoonlijk 4 mensen die momenteel bezig zijn met sth, 4 iu per dag en geen van alle lijkt nog op een stripfiguur. overigens eist dopinggebruik altijd zijn tol. topsport is al niet gezond, de doping die ervoor nodig is al helemaal niet. het is goed bedoelt de waarschuwing, maar de meeste topsporters zullen niet zomaar langs de arts gaan en zeker niet in de wielerwereld met de huidige klopjacht op doping. geef deze jongen die info die die nodig heeft, wijs hem op de mogelijke bijwerkingen, meer kunnen we niet doen. maar er zijn zoveel indianenverhalen over sth in de wereld. ik vind de insuline de gevaarlijkere factor in het geheel, niet op tijd genoeg kh kan je in coma krijgen als je pech hebt, al voel je die hypo's wel aankomen, maar je moet wel op tijd je suikers hebben dan.

dat er een gevaar aan kleeft ok, maar je kan het ook overtrekken. ik heb in mijn omgeving nog niet meegemaakt dat mensen problemen kregen. ik denk dat je eerder problemen krijgt van de steroiden en diuretica dan van sth.
pfff eindelijk van dat theoretisch gelul af