Fitness Seller

vragen ivm gebruik HGH en insuline

soulreaver zei:
hetgene wat toendertijd heeft plaatsgevonden is toch ook uitgesproken via msn? mijn fouten in dat geheel daar heb ik ook me excuses voor aangeboden en jij voor het jouwe toch? we zijn toen beiden tot de conlcusie gekomen dat het beter was dat ik niet meer als mod zou blijven? ik doel hiermee op de recentere zaken dat ik ineens paar dagen onzichtbaar was, een pmbox heb waar er 2 inkunnen, me posts niet kan editten, 2 gedeelten niet in kan en geen plaatjes kan zien. blijkbaar ben je me liever kwijt als rijk vandaar de opmerking.
Nee toch niet. Mensen die fatsoenlijk kunnen discussieren wil ik nooit kwijt. Mensen die steken onder de gordel geven, geen respect tonen voor anderen, denigrerend spreken, arrogant zijn, die wil ik kwijt.

Ik vind sfeer superbelangrijk, ik stop nu ergens met werken, gewoon omdat ik de sfeer niet goed vind. Mag je nog hopen geld verdienen of alle voordelen genieten die er zijn.

En het was idd uitgepraat, als je account volgens jouw niet ok is wil ik daar naar kijken.

Soulreaver zei:
het is niet mijn bedoeling je board in een kwaad daglicht te stellen, mijn excuses als dat zo overgekomen is. het viel me alleen op dat de laatste tijd in mijn richting meerdere malen steken onder de gordel zijn gegeven en dat er af en toe een sfeer is die niet is zoals die geweest is, nogal aanvallend. nogmaals excuses, ik verwoord het verkeerd zie ik.
Ja want ik krijg ook reacties dat de algemene sfeer de laatste tijd juist heel goed en steeds beter wordt. Natuurlijk in het steroïden board zijn er soms sneller discussies die uit de hand lopen. Ieg, ik sta in dit geval achter je, als dat niet zo was dan zou ik het ook zeggen.

laten we niet vergeten dat we allemaal begonnen zijn op het board van Marcus :bow:

heil marcus :D ahhhh the good old days...........:D

@ Soul, ik vind dat jij als een van de weinige hier een goede theoretische bijdrage aan het board geeft en ik zou het heel jammer vinden als je weg zou gaan. Er is natuurlijk altijd een verschil tussen theorie en praktijk maar daar kun je dan toch lekker zelf je conclusies uit trekken. Net wat Exarchos zegt, die discussies zijn prima en wat je er zelf uithaalt moet je helemaal zelf weten.

Zelf haal ik veel uit wetenschappelijke discussie en ik zou het jammer zijn als de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn weg zouden gaan. De mensen die jou steken onder de gordel geven zijn nou eenmaal niet de slimste, maar laat je daar door niet uit het veld slaan. Dit is een board met veel leden en niet iedereen heeft hier het fatsoen om elkaar met respect te behandelen. In plaats dat ze een nuttige bijdrage zouden leveren aan de discussie door zich te verdiepen in de materie gaan ze provocerende opmerkingen maken omdat ze zelf domweg te simpel zijn om de discussie op hoog niveau mee te voeren. Laat die mensen toch, die komen zichzelf nog wel een keer tegen (en dat weet ik heel zeker).

patrick zei:
laten we niet vergeten dat we allemaal begonnen zijn op het board van Marcus :bow:

heil marcus :D ahhhh the good old days...........:D

ja kunnen T en Soulraver deze discussie niet even ergens anders voeren zodat niet iedereen deze discussie hoeft mee te lezen.
ik dacht namelijk dat de threahd toch over iets heel anders ging!! :p

Johny zei:
@ Soul, ik vind dat jij als een van de weinige hier een goede theoretische bijdrage aan het board geeft en ik zou het heel jammer vinden als je weg zou gaan. Er is natuurlijk altijd een verschil tussen theorie en praktijk maar daar kun je dan toch lekker zelf je conclusies uit trekken. Net wat Exarchos zegt, die discussies zijn prima en wat je er zelf uithaalt moet je helemaal zelf weten.

Zelf haal ik veel uit wetenschappelijke discussie en ik zou het jammer zijn als de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn weg zouden gaan. De mensen die jou steken onder de gordel geven zijn nou eenmaal niet de slimste, maar laat je daar door niet uit het veld slaan. Dit is een board met veel leden en niet iedereen heeft hier het fatsoen om elkaar met respect te behandelen. In plaats dat ze een nuttige bijdrage zouden leveren aan de discussie door zich te verdiepen in de materie gaan ze provocerende opmerkingen maken omdat ze zelf domweg te simpel zijn om de discussie op hoog niveau mee te voeren. Laat die mensen toch, die komen zichzelf nog wel een keer tegen (en dat weet ik heel zeker).

Hier sluit ik me helemaal bij aan!! Soulraver onderbouwd gewoon alles heel duidelijk en heb heel wat opgestoken van zijn adviezen, wees blij dat er mensen zijn die hun tijd steken in alles op te zoeken!!
Soulraver;lekker blijven!!

Terug
Naar boven