Fitness Seller

Vragen over Anabole en supplementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bellatrix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
57kg
Vetpercentage
19%
Ik ben hier nieuw en ik heb geen idee waar ik het moet plaatsen dus doe het maar hier. Als het verkeerd staat dan hoor ik het wel.

Ik heb wat vragen over anabole steroïden en supplementen.

Van anabole kan je gedragsveranderingen krijgen. Nou vraag ik mij af of je dat ook van verschillende supplementen kan krijgen?

Als je een maand supplementen gebruikt kan je dan snel "groeien" met alleen supplementen?

Als je alleen met supplementen traint kan je dan in ong. 3 maanden, met 5x per week trainen, zo'n 7 kilo aankomen?

En als je alleen op poeders traint en je traint 3 weken niet, en neemt ook geen poeders, is het dan normaal om 6 kilo af te vallen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Van anabole kan je gedragsveranderingen krijgen. Nou vraag ik mij af of je dat ook van verschillende supplementen kan krijgen?
Nee.

Als je een maand supplementen gebruikt kan je dan snel "groeien" met alleen supplementen?
Nee. Supplementen zijn enkel een toevoeging op je voeding, geen super producten.

Als je alleen met supplementen traint kan je dan in ong. 3 maanden, met 5x per week trainen, zo'n 7 kilo aankomen?
7 kilo wat? Een beginner lukt dat makkelijk.

En als je alleen op poeders traint en je traint 3 weken niet, en neemt ook geen poeders, is het dan normaal om 6 kilo af te vallen?
Dat kan, maar dat ligt niet aan die ''poeders''.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dank je wel. Het is namelijk zo, ik verdenk mijn vriend ervan dat anabolen gebruikt. Maar hij ontkent dit. Hij zegt dat hij alleen supplementen gebruikt.

Nou vind ik hem de laatste tijd anders dan normaal. Hij wisselt heel erg in zijn stemmingen en is nukkiger en is zelf een x agressief tegen mij geweest.
En we zijn 3 weken op vakantie geweest waar hij dus echt helemaal weer naar bijna normaal slonk en dus 6 kilo is afgevallen.

Wat denken jullie? Anabolen of niet?

vraag het hem gewoon ?!
roid rage relatie therapie lol......

Oh ja, en die 7 kilo wat? weet ik dus niet? Vocht en spier denk ik??

Moeilijk te beoordelen, 6 kilo afvallen op 3 weken halfbakken (als hij tenminste een voedingsschema had in de eerste plaats) kan prima. Wisselen in stemmingen hoeft ook niet perse steroïden gerelateerd te zijn.

Een betere indicatie zou zijn dat hij binnen een paar weken 10 kilo aankomt, zo vochtig staat als een kamelenbult en z'n kracht skyrocket.

Oh ja, en die 7 kilo wat? weet ik dus niet? Vocht en spier denk ik??

Als jij op vakantie gaat en je traint niet meer en je verwaarloost je voeding waarschijnlijk , kom jij zeker aan.
Beetje vreemd dat jij dit op een forum moet vragen.

Wat is tevens je doel om erachter te komen, ga je het dan afkappen?

Ja dat heb ik al gedaan. Hij had zijn poeders verstopt en die had ik dus gevonden. Ik vind het niet leuk dat hij daar geheimzinnig over doet. Op 1 pot stond "anabolica" dus vroeg ik aan hem of hij aan de anabolen zit. Hij schrok daarvan en zei niks. Toen zei ik van dat ik die poeders had gevonden en daar reageerde hij heel luchtig over van, ohh dat zijn geen anabolen.

Ik vind hem verdacht...

Dus de optie normaal met u'm parten is er niet ??

Laatst bewerkt:
Nee hoor, ga het niet afkappen maar ik wil gewoon dat hij eerlijk is.

johnlol; hij viel juist 6 kilo af tijdens de vakantie.

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik al gedaan. Hij had zijn poeders verstopt en die had ik dus gevonden. Ik vind het niet leuk dat hij daar geheimzinnig over doet. Op 1 pot stond "anabolica" dus vroeg ik aan hem of hij aan de anabolen zit. Hij schrok daarvan en zei niks. Toen zei ik van dat ik die poeders had gevonden en daar reageerde hij heel luchtig over van, ohh dat zijn geen anabolen.

Ik vind hem verdacht...

dat er anabolic op staat zegt nog niet dat het roids zijn
bijv: anabolic zma

Nee normaal praten was erg lastig. Gezien zijn verleden met overmatig sporten( echt extreem denk aan sport anorexia) valt er niet echt met met hem te praten. Hij voelt zich meteen heel erg aangevallen en wordt boos als ik er 1 woord over zeg en loopt gewoon weg.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 11:47 ----------

DDG; nee klopt daar ben ik nu ook van op de hoogte

"Anabolic" betekent gewoon spieropbouwend. Eiwitten die je uit normale voeding haalt zijn dus in de zuivere betekenis van het woord ook "anabool". Zolang hij geen spuit in zijn kont zet (hoewel sommige producten ook oraal kunnen worden ingenomen) moet je je niet al te veel zorgen maken.

Hij lijkt me echter geen al te fijne jongen als ik jouw beschrijving zo hoor.

Weer een trollaccount van jesse2010

Nee normaal praten was erg lastig. Gezien zijn verleden met overmatig sporten( echt extreem denk aan sport anorexia) valt er niet echt met met hem te praten. Hij voelt zich meteen heel erg aangevallen en wordt boos als ik er 1 woord over zeg en loopt gewoon weg.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 11:47 ----------

DDG; nee klopt daar ben ik nu ook van op de hoogte

Mijn vriendin moet ook niet bijdehand gaan doen daarover als ze geen verstand heeft van dat soort zaken. Ga gewoon normaal er over praten, met dit soort gedrag en verdenkingen gaat hij alleen maar verder van je weg begrijp ik uit je tekst.

Hmmm dat is wel erg jammer want ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst meer problemen oplevert (het niet willen praten)..
Ik wens je sowieso succes hiermee.. ik hoop dat jullie eruit komen , op een positieve manier :)

Ray...

Ik vind hem verdacht... :roflol:

Reltopic in wording weer :o

Misschien dacht hij dat je z'n anabooltjes had gevonden en dat hij erbij was, maar 't waren z'n suppies maar.

''Pot poeders met Anabolica erop'' seems legit

AS is in vloeistof vorm en tabl. vorm.

Thanx Ray.. Hij moet het echt zelf weten hoor maar dan weet ik het liever..

Peanuthead; ja dat dacht ik ook..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven