XXL Nutrition

Vragen over anavar

• Topic Starter Topic Starter
Eiwitten omhoog
Complex carbs omhoog
Vet omhoog

Var 1mg/1kg vvm is altijd mijn dosis geweest waar ik goed op reageerde. als ik 100 woog op 80 VVM nam ik dus gwn 80 mg..

Niet cutten, je weegt ocharm 80 kg op bijna 2 meter, als je bijkomt ga je er 100 keer beter uitzien
Ik zat zelf te denken aan 40/50mg pd.
En als het nodig is te verhogen.
En ja ben bijna 2 meter en weeg 80.
Maar zit wel op 15 vp..
Woog vorig jaar ook 105kilo :p
Maar bedankt voor de tip TeeCee!
Daar heb ik teminste wat aan.

80kg bij 2m 15vp wat een kutfysiek om te kuren man gedraag je. zie mezelf al var pakken op 54kg. kan niet anders dan dat je net een blauwe maandag traint, nog niet over voeding gesproken.

srs gasten als jou worden nooit groot.

Maar zit wel op 15 vp..
Maar bedankt voor de tip TeeCee!
Daar heb ik teminste wat aan.

80kg bijna 2m en 15vp.

anders ga je ff 6 maandjes goed trainen met goede voeding?

Maar zit wel op 15 vp..
Maar bedankt voor de tip TeeCee!...

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Wat is het beste bulken of cutten?

Maar zit wel op 15 vp..
Maar bedankt voor de tip TeeCee!...

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Wat is het beste bulken of cutten?

ja dus, vind je dat je jezelf moet belonen, nu je die 15% hebt gehaald ofzo ? is dat een prestatie van formaat wil je zeggen ? dude je hebt 0 spiermassa dat kan niet anders als je 20kg onder je lengte weegt + redelijk hoog vp hebt.

je denkt nu kneus blaf me niet af maar vat het niet verkeerd op, dit forum is bedoeld om advies te geven. dat krijg je nu, en niet alleen van mij. dus doe er ook wat mee.

k weet hoe het gaat bij gastjes als jou, je wacht op een reactie van iemand die achter je (lijkt te) staat/n en advies geeft, trekt daar vervolgens 4x op af en dan ga je met een goed gevoel je kuurtje in. als je een beetje serieus tegen deze sport kijkt en het spelletje snapt trek je voor jezelf nu de conclusie dat het nergens op slaat waarmee je bezig bent/wilt beginnen.

en nee niet omdat ik je die kgs niet 'gun' want je gaat er toch niks mee opschieten..

Wat raad je me wel aan dan?

een voedingsschema wat gebasseerd is op je onderhoud -600/700 cal (kan diep cutten, gaat het wat rapper, geen probleem want je hebt geen spiermassa te veliezen dus daar hoef je geen rekening mee te houden) daarbij. als je minder dan een jaar traint, of anderhalf, kan je terwijl je afvalt, en vp dropt, spiermassa aanzetten cuz recomp effect. dan moet je er wel op letten dat je niet verder dan behoefte -600 cal gaat eten. dit gaat je op lange termijn veel meer opleveren want je hebt nu totaal geen idee hoe je je lichaam moet sturen. en het is o zo zonde om die makkelijk te verkrijgen begingains te vernken door er een kuur in te gooien.

Wat ik nu eet is:

Ochtend 7:00
Muesli met kwark
Whey shake

10:00 op me werk
2boterhammen bruin met pindakaas
Muesli reep

12:00
2botherhammen met kipfilet
Banaan
Kiwi

15:00
1banaan
1appel
1fruit reep

18:00
Wat de pot schaft

Voor training:
5gr creatine
Pre workout

Na training:
Whey shake
Eiern koek

Als je bij jezelf niet eens na kan gaan of je moet gaan cutten of moet bulken, denk je dan dat het slim is om al een kuur te pakken?

Daarbij komt dat je met jouw stats eigenlijk alle kanten op zou kunnen, of je nou cut of bulkt het maakt geen f**k uit. Als je maar van de middelen afblijft.

wat zullen jullie me aanraden dan?
Bulken of cutten?

Bulken, je hebt geen spieren om voor te cutten. Zou als ik jou was gewoon bulken tot 20, dan weer cutten naar 15% en dat dan weer herhalen. Kan je best hebben op jouw lengte. Daarna kijken waar je staat.

Oke dank je wel.
Maar ben wel bang voor om weer "dik" te worden..
Aangezien ik vorig jaar 105 kilo woog en echt niet blij was met mezelf..

Oke dank je wel. Maar ben wel bang voor om weer "dik" te worden.. Aangezien ik vorig jaar 105 kilo woog en echt niet blij was met mezelf..

Dan moet je je in gaan lezen over voeding en wat je zoal verbruikt aan kcal op een dag etc etc. De basis dus, dan ga je niet meer dik worden.

Anavar gaat je ook echt niet blij maken en is het laatste waar je aan zou moeten denken.

Oke dank je wel.
Maar ben wel bang voor om weer "dik" te worden..
Aangezien ik vorig jaar 105 kilo woog en echt niet blij was met mezelf..

Dik wordt je sws niet met jou lengte 105 kilo is mooi allen nu moet dat spier zijn.
ik denk dat het verstandiger is om te luisteren naar wat de andere leden zeggen en begin gewoon kapot veel te eten.

het eten gedeelte moet eigenlijk ook verantwoord.. iets waarmee ik hele mooie gainz had bereikt en nog droog werd ook op natuurlijke wijze en het is gewoon makkelijk:

Steak and eggs diet van vince gironida

en nadat je massa hebt opgebouwd kan anavar wel want uiteindelijk is het wel heel mild.
gemakelijker kan ik het niet voor je maken

Dankjulliewel.
Hoeveel moet ik dan boven me onderhoud gaan eten?

Shit man, had niet verwacht dat sommige mensen ook nog eens echt wat aannemen als ze dom bezig zijn, maar het kan dus wel!

Wat ik nu eet is:

Ochtend 7:00
Muesli met kwark
Whey shake

10:00 op me werk
2boterhammen bruin met pindakaas
Muesli reep

12:00
2botherhammen met kipfilet
Banaan
Kiwi

15:00
1banaan
1appel
1fruit reep

18:00
Wat de pot schaft

Voor training:
5gr creatine
Pre workout

Na training:
Whey shake
Eiern koek

Haha, dat zijn evenveel kcals als mijn lunch.

damn gurl, das nog minder dan ik eet.
that reminds me, moet nog eieren en kipfilet halen. tnx!

Muesli&fruit dieet.

Eerst 's fatsoenlijk gaan eten, dan kan je ook bulken zonder vet te worden.

Terug
Naar boven