XXL Nutrition

Vragen over kuren

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Omdat ik niet de resultaten haal die ik wil halen, denk ik al een lange tijd over om te gaan kuren. Alleen ik zit met een aantal vragen die ik met jullie wil delen, zodat jullie mij hopelijk kunnen helpen

-Zijn de bijwerkingen zo erg als het op internet staat of is dat een beetje overdreven?
-Heb je na 1 kuur al resultaat of is eigenlijk 1 kuur niiets?
-Als je niet blij bent met het resultaat of als je te veel last krijgt van bijwerkingen kan je dan nog terug naar hoe je was of kan dat niet?
-Moet je de rest van je leven blijven kuren om fit te blijven?
-Je ziet bijna altijd wie gekuurd heeft en wie niet, omdat het vaak te overdreven en te gespierd is maar ook aan de vorm van de spieren. Dat vind ik persoonlijk niet mooi, kan je kuren maar alsnog een naturel-look hebben?
-Welke kuur raden jullie mij aan en in welke toedieningsvorm?
Ik zou er ongeveer zo uit willen zien: http://www.pinterest.com/pin/292804413244355615/

gaat je niet opleveren, je eet wss niet goed en bent te jong. kom maar terug over paar jaar en probeer het eens met voeding

• Topic Starter Topic Starter
Waarom gaat het mij niet opleveren? Ik eet goed. Te jong?
Probeer het eens met voeding? Je trekt een conclusie zonder dat je mij kent. Ik heb het geprobeerd met voeding.

Omdat ik niet de resultaten haal die ik wil halen, denk ik al een lange tijd over om te gaan kuren. Alleen ik zit met een aantal vragen die ik met jullie wil delen, zodat jullie mij hopelijk kunnen helpen

-Zijn de bijwerkingen zo erg als het op internet staat of is dat een beetje overdreven?
-Heb je na 1 kuur al resultaat of is eigenlijk 1 kuur niiets?
-Als je niet blij bent met het resultaat of als je te veel last krijgt van bijwerkingen kan je dan nog terug naar hoe je was of kan dat niet?
-Moet je de rest van je leven blijven kuren om fit te blijven?
-Je ziet bijna altijd wie gekuurd heeft en wie niet, omdat het vaak te overdreven en te gespierd is maar ook aan de vorm van de spieren. Dat vind ik persoonlijk niet mooi, kan je kuren maar alsnog een naturel-look hebben?
-Welke kuur raden jullie mij aan en in welke toedieningsvorm?
Ik zou er ongeveer zo uit willen zien: http://www.pinterest.com/pin/292804413244355615/

Zo kun je er ook uitzien zonder anabolen :D dus handjes af :p

post eens wat je eet.

1, 80 @ 75 kilo. Lijkt me niet dat je dan niet meer kunt gaine op 19 jarige leeftijd

Post je train- en eetschema eens. En ja, je bent te jong.

• Topic Starter Topic Starter
1, 80 @ 75 kilo. Lijkt me niet dat je dan niet meer kunt gaine op 19 jarige leeftijd

Ik doe al meer dan een jaar mijn best met zeer minimaal resultaat, en dat als beginner.
Gaine zit niet in me lijkt het.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Post je train- en eetschema eens. En ja, je bent te jong.

Trainingsschema: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/3-daagse-fullbody-357983/
Eetschema heb ik niet op computer, maar ik schrijf het een dag/twee dagen van te voren wat ik ga eten met de juiste calorieen en macro's.

Wanneer ben je niet te jong? Wat maakt leeftijd eigenlijk uit?

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Zo kun je er ook uitzien zonder anabolen :D dus handjes af :p

post eens wat je eet.

Bij mij wilt het maar niet lukken, het lijkt alsof ik alleen mijn doelen kan halen met anabolen.

Eetschema heb ik niet op computer, maar ik schrijf het een dag/twee dagen van te voren wat ik ga eten met de juiste calorieen en macro's.

Iedereen kan gainen.. hier wordt 21+ jaar aangeraden om te gaan kuren.

Heb zelf zo goed als geen bijwerkingdn gehad van een test kuur, beetje acne op rug en schouders. 10kg gegaind dus sowieso wel mooie resultaten te halen met een kuur.

Als je je 1e jaar al haast niet gaind dan doe je echt iets verkeerds met je voeding/trainingen.

Je hebt het geduld van m'n ex.

In plaats van kritisch naar jezelf te kijken ga je er maar van uit dat 'gains' niet voor jou zijn weggelegd en wil je middelen gebruiken waar je 0,0 verstand van hebt.

Kijk als eerste naar je eten, als je daar echt op had gelet dan woog je zeker geen 75kg.
Voordat je gaat beginnen over 'muh snelle verbrandingggg ecto101' bullshit, dacht ik 30kg terug ook.

Daarnaast, 3 dagen full body? Na een jaar mag je best wel switchen naar een ander schema. Drie dagen vind ik genoeg voor een recreatieve papa die even z'n gezin wilt ontvluchten.

Tot slot, je bent te jong. Je lichaam is nog volop in ontwikkeling,

FAQ

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pls read

En als je niet meer aankomt; Meer eten! :rolleyes:

Je gaat sowieso alles wat je er bij krijgt in je kuur gelijk verliezen NA je kuur als je niet eens op 19 jarige leeftijd wat spieren aan kunt zetten.

Dan kom je in een dip, gaat gelijk weer zetten en voor je het weet zit je op je 23e op de TRT voor de rest van je leven >.........:SCARED BRAH!?:

Nee gast serieus, niet doen, je raakt al je spieren die je krijgt in je kuur daarna gelijk weer kwijt .

Beter wacht je net als ik totdat je bijna te oud bent om te kuren (LOL, deze zomer wordt 't zeker!)

Je doet nu gewoon iets verkeerd, ik zweer jou het bij allah de almachtige. Vertouw op hem bruh .

(Je moet waarschijnlijk gewoon meer eten)

Kom je nu niet aan met eten, kom je straks al helemaal niet aan, anabolen zijn geen wondermiddel. Alleen als je voeding in orde is zal je groeien i.c.m een kuur.

haha ik wil ook een kijken of kuren nu wat voor mij is

26 jaar
1.86
92 kg
bmp 15%

train al 6 jaar maar er lijkt geen vooruitgang meer in te zitten en wil nu gaan kuren.
zou graag nog wat info erover willen hebben xD snapje?

greetz

Terug
Naar boven