Je hebt het geduld van m'n ex.
In plaats van kritisch naar jezelf te kijken ga je er maar van uit dat 'gains' niet voor jou zijn weggelegd en wil je middelen gebruiken waar je 0,0 verstand van hebt.
Kijk als eerste naar je eten, als je daar echt op had gelet dan woog je zeker geen 75kg.
Voordat je gaat beginnen over 'muh snelle verbrandingggg ecto101' bullshit, dacht ik 30kg terug ook.
Daarnaast, 3 dagen full body? Na een jaar mag je best wel switchen naar een ander schema. Drie dagen vind ik genoeg voor een recreatieve papa die even z'n gezin wilt ontvluchten.
Tot slot, je bent te jong. Je lichaam is nog volop in ontwikkeling,
Ik zei niet dat ik niet aankom, ik zei dat ik niet gespierder word. Ik let daar echt op.
Nou snelle verbranding zou ik nooit zeggen, want woog 2 jaar geleden 90kg+.
Ja, beste voor de eerste 3 jaren zeggen ze altijd. Wat voor schema raadt je mij aan?
---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------
FAQ
Pls read
En als je niet meer aankomt; Meer eten!
Heb ik gelezen en ik kwam op niet gebruiken.
Ik kom aan, maar alles slaat als vet lijkt het wel.
---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------
misschien aan je rust dan

je kan dat resultaat wel behalen zonder kuren hoor!
Aan rust ligt het ook niet denk ik. Niet als het aan mijn lichaam ligt.
---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------
Kom je nu niet aan met eten, kom je straks al helemaal niet aan, anabolen zijn geen wondermiddel. Alleen als je voeding in orde is zal je groeien i.c.m een kuur.
Ik kom aan, maar alleen in vet lijkt het wel.

Volgens mij zijn anabolen wel wondermiddel. Mijn voeding is in orde.
---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------
Je gaat sowieso alles wat je er bij krijgt in je kuur gelijk verliezen NA je kuur als je niet eens op 19 jarige leeftijd wat spieren aan kunt zetten.
Dan kom je in een dip, gaat gelijk weer zetten en voor je het weet zit je op je 23e op de TRT voor de rest van je leven >.........:SCARED BRAH!?:
Nee gast serieus, niet doen, je raakt al je spieren die je krijgt in je kuur daarna gelijk weer kwijt .
Beter wacht je net als ik totdat je bijna te oud bent om te kuren (LOL, deze zomer wordt 't zeker!)
Je doet nu gewoon iets verkeerd, ik zweer jou het bij allah de almachtige. Vertouw op hem bruh .
(Je moet waarschijnlijk gewoon meer eten)
Waarom ga ik het verliezen?
TRT?
Succes met je kuur!!!
Training, voeding en rust is in orde. Het ligt aan mij (genen) denk ik. Je hoeft niet te zweren, ik geloof je ook zonder dat je zweert.
Ik eet al veel, als ik nog meer eet word ik alleen maar nog vetter.