AndroidHealthClinic

Vragen over kuren

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen kan gainen.. hier wordt 21+ jaar aangeraden om te gaan kuren.

Heb zelf zo goed als geen bijwerkingdn gehad van een test kuur, beetje acne op rug en schouders. 10kg gegaind dus sowieso wel mooie resultaten te halen met een kuur.

Als je je 1e jaar al haast niet gaind dan doe je echt iets verkeerds met je voeding/trainingen.

Dan ben ik een uitzondering zo te zien.

Je zegt zo goed als, dus je had wel bijwerkingen? Mag ik weten wat voor?

Aan mijn voeding en training ligt het denk ik niet.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Als je het niet voor elkaar krijgt om naturel te gainen, waarom denk je dat dat met anabolen wel lukt? Omdat het een wondermiddel is?

Ja.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Ja.

misschien aan je rust dan :)
je kan dat resultaat wel behalen zonder kuren hoor!

Je hebt het geduld van m'n ex.

In plaats van kritisch naar jezelf te kijken ga je er maar van uit dat 'gains' niet voor jou zijn weggelegd en wil je middelen gebruiken waar je 0,0 verstand van hebt.

Kijk als eerste naar je eten, als je daar echt op had gelet dan woog je zeker geen 75kg.
Voordat je gaat beginnen over 'muh snelle verbrandingggg ecto101' bullshit, dacht ik 30kg terug ook.

Daarnaast, 3 dagen full body? Na een jaar mag je best wel switchen naar een ander schema. Drie dagen vind ik genoeg voor een recreatieve papa die even z'n gezin wilt ontvluchten.

Tot slot, je bent te jong. Je lichaam is nog volop in ontwikkeling,

Ik zei niet dat ik niet aankom, ik zei dat ik niet gespierder word. Ik let daar echt op.

Nou snelle verbranding zou ik nooit zeggen, want woog 2 jaar geleden 90kg+.

Ja, beste voor de eerste 3 jaren zeggen ze altijd. Wat voor schema raadt je mij aan?

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

FAQ

Pls read

En als je niet meer aankomt; Meer eten! :rolleyes:

Heb ik gelezen en ik kwam op niet gebruiken. :P

Ik kom aan, maar alles slaat als vet lijkt het wel.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

misschien aan je rust dan :)
je kan dat resultaat wel behalen zonder kuren hoor!

Aan rust ligt het ook niet denk ik. Niet als het aan mijn lichaam ligt.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Kom je nu niet aan met eten, kom je straks al helemaal niet aan, anabolen zijn geen wondermiddel. Alleen als je voeding in orde is zal je groeien i.c.m een kuur.

Ik kom aan, maar alleen in vet lijkt het wel. :(
Volgens mij zijn anabolen wel wondermiddel. Mijn voeding is in orde.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Je gaat sowieso alles wat je er bij krijgt in je kuur gelijk verliezen NA je kuur als je niet eens op 19 jarige leeftijd wat spieren aan kunt zetten.

Dan kom je in een dip, gaat gelijk weer zetten en voor je het weet zit je op je 23e op de TRT voor de rest van je leven >.........:SCARED BRAH!?:

Nee gast serieus, niet doen, je raakt al je spieren die je krijgt in je kuur daarna gelijk weer kwijt .

Beter wacht je net als ik totdat je bijna te oud bent om te kuren (LOL, deze zomer wordt 't zeker!)

Je doet nu gewoon iets verkeerd, ik zweer jou het bij allah de almachtige. Vertouw op hem bruh .

(Je moet waarschijnlijk gewoon meer eten)

Waarom ga ik het verliezen?

TRT?

Succes met je kuur!!!

Training, voeding en rust is in orde. Het ligt aan mij (genen) denk ik. Je hoeft niet te zweren, ik geloof je ook zonder dat je zweert.

Ik eet al veel, als ik nog meer eet word ik alleen maar nog vetter.

Je bent wel behoorlijk eigenwijs moet ik zeggen. Maar niemand hier die je tegen gaat houden hoor. Zet gewoon die kuur en kom er zelf maar achter waarom je de gewonnen massa weer verliest. Je bent de zoveelste die zijn genen of te snelle stofwisseling de schuld geeft.
En of AAS nadelige effecten heeft op je ontwikkeling op jouw leeftijd? Ach, jij bent ook het zeldzame geval met slechte genen, dus waarschijnlijk ben jij ook het zeldzame geval waarbij AAS geen invloed heeft op je ontwikkeling. Maar laat je door ons niet tegen houden kerel! Ik wens je veel succes met je kuur!

Wat zijn je krachtstats dan nu je dit schema volgt?

En er valt altijd nog wel te gainen. Ik gain zelfs nog en weeg 25kg zwaarder.

Lat pull down 5x5x60kg
Deadlift 5x125kg
Overhead press 5x50kg
Flat db press 3x6x26kg
DB row 3x6x20kg
Squat 5x90kg
Bench press 5x60kg
Chin ups 5x5x5kg

Ik kom aan maar niet in spier.

Lat pull down 5x5x60kg
Deadlift 5x125kg
Overhead press 5x50kg
Flat db press 3x6x26kg
DB row 3x6x20kg
Squat 5x90kg
Bench press 5x60kg
Chin ups 5x5x5kg

Je squat net 90 en bencht net 60 en je wilt al aan de drugs gaan.

Blijf je schema doorzetten en goed eten en je komt vanzelf wel spier aan.

Je hebt dus nog lang geen AAS nodig, wat je wel nodig hebt is wat doorzettingsvermogen en geduld.

Je heb nog een lange weg te gaan bro, je bent 19 en heb geen stats om te gaan kuren.

Eerst richting die 85kg voor je weer post ;)

Ja.
Heb wel gezegd welke bijwerkingen ik had. Beetje acne

Ik zei niet dat ik niet aankom, ik zei dat ik niet gespierder word. Ik let daar echt op.

Nou snelle verbranding zou ik nooit zeggen, want woog 2 jaar geleden 90kg+.

Ja, beste voor de eerste 3 jaren zeggen ze altijd. Wat voor schema raadt je mij aan?

Mijn voorkeur gaat uit naar push/pull/legs abxcxabxc maar dan zit je ook al snel aan de 5 dagen per week trainen in plaats van drie.

Lat pull down 5x5x60kg
Deadlift 5x125kg
Overhead press 5x50kg
Flat db press 3x6x26kg
DB row 3x6x20kg
Squat 5x90kg
Bench press 5x60kg
Chin ups 5x5x5kg

Ik zou het 5x5 even achterwege laten en 12-10-8-8, meer verzuren en minder op kracht focussen.
Krijg je vanzelf ook meer honger van.

Mijn voorkeur gaat uit naar push/pull/legs abxcxabxc maar dan zit je ook al snel aan de 5 dagen per week trainen in plaats van drie.

Ik zou het 5x5 even achterwege laten en 12-10-8-8, meer verzuren en minder op kracht focussen.
Krijg je vanzelf ook meer honger van.

Beter nog op kracht focussen. Heb je meer aan dan met op zijn stats nu een beetje te gaan pompen.

Beter nog op kracht focussen. Heb je meer aan dan met op zijn stats nu een beetje te gaan pompen.

Nouja, dit werkt overduidelijk niet voor hem vandaar dat ik een andere optie geef. Snap wel wat je ermee bedoeld. 'Wanneer je meer kracht heb dan kan je ook effectiever pompen'.
Wanneer je kracht begint te stallen, dan pas zou ik gaan kijken naar een 5x5 schema, daarnaast is het goed mogelijk om 5x5 op de grote oefeningen gewoon erin te houden, maar voor lateral pulldowns is dat bijvoorbeeld helemaal niet nodig.

En tja, vreten als een paard.

nouja, dit werkt overduidelijk niet voor hem vandaar dat ik een andere optie geef. Snap wel wat je ermee bedoeld. 'wanneer je meer kracht heb dan kan je ook effectiever pompen'.
Wanneer je kracht begint te stallen, dan pas zou ik gaan kijken naar een 5x5 schema, daarnaast is het goed mogelijk om 5x5 op de grote oefeningen gewoon erin te houden, maar voor lateral pulldowns is dat bijvoorbeeld helemaal niet nodig.

En tja, vreten als een paard.

+1

Vind het maar heel simpele vraagjes waarop je zelf het antwoord makkelijk op kan vinden.
Je kan zeker niet zien wie er al wel dn niet gekuurd heeft, eet elke dag friet en kuur heel je leven je gaat er helemaal niks van merken, het is geen wondermiddel enkel een hulpmiddel en heb je te veel last van bijwerkingen kan je altijd stoppen maar vaak komen de bijwerking na de kuur de nawerkingen dus zoals depri gevoel, gyno, acnee, dus nakuur zeker doen ook al breek je je kuur voortijdig af. En wanneer je tevreden bent dan is stoppen zeker een optie, een bepaalde vorm behalen is makkelijk maar om die te behouden is al heel wat moeilijker. Ik ben hier al wat ouder dan de meeste op het forum en ik ben blij met mijn lichaam als ik tussen de 95-100kg weeg in bulk en rond de 90-92kg na een cut en daarvoor moet ik het hele jaar op men voekding letten, en er tussen toch enkele keren per jaar een paar lichte kuurtjes nemen bovenop men trt ik ben nu wel nog niet zo heel lang geleden terug begonnen met fitness-bodybuilding en nog wel elk jaar een paar kilo spiermassa winst overhou na een cut maar daar steekt wel veel werk en moeite in het kuren is enkel een extratje

Terug
Naar boven