MuscleMeat

vragen over lange kuur

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
beste builders,

ik heb een lange kuur gepland circa 25 weken

hoe die er precies uit gaat zien is nog niet helemaal zeker, het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik om de 5 weken van middelen wissel om het lichaam niet te veel te laten wennen aan middelen.

mijn vraag is niet hoe ik moet kuren met welke middelen, maar mijn vraag is
wat moet ik doen als ergens in die 30 weken gyno ontstaat, ik wil niet de kuur stop zetten om het weg te werken.
is het mogelijk dmv arimidex femera nolvadex om de gyno tijdens de kuur helemaal te laten verdwijnen en verder te gaan als nolvadex niet helpt..

mijn maat zit nu zelf in week 11 van een 20 plus kuur en hij heeft opkomende gyno hij slikt nu 40 mg nolva per dag het groeit niet verder en neemt niet af.mij lijkt het geen prettig gevoel om dan nog in zijn geval ruim 10 weken door te kuren met 40 mg nolva per dag,en elke dag te stressen of de nolva het wel genoeg remt,aangezien het niet weg gaat.En aangezien ik mezelf nogal gek kan maken wil ik alles in huis hebben en alle methodes weten voor ik begin.

vandaar graag jullie ervaringen of tips en tools alvast bedankt

Als de gyno niet weggaat door nolvadex dan moet je er een AI inzetten. Als het dan nog niet weggaat dan zit er maar 1 ding op en dat is minder injecteren.
Verder krijg ik het idee dat je niet helemaal weet waar je mee bezig bent. Als je al een aantal weken bezig bent met kuren dan stijgen je katabole hormonen (spierafbrekend), omdat je zo veel anabole hormonen in je lichaam hebt. Je kunt dan wel gaan switchen met verschillende soorten AAS, maar de anabole hormonen in je lichaam blijven daarmee op een heel hoog niveau. Hierdoor ga je niet veel massa meer pakken, dus ben je zo goed als voor niets steeds aan het injecteren, wat onnodig veel geld kost en je bovendien een zwaar herstel gaat opleveren. Wat je beter kunt doen is er een bridge tussen zetten. Een bridge houdt in dat je een aantal weken op 125mg test e gaat zitten, zodat je katabole hormonen weer dalen en je na een paar weken weer kunt knallen op een hogere hoeveelheid AAS. 25 weken doorkuren en om de 5 weken van middel wisselen is niet verstandig.

• Topic Starter Topic Starter
dat wisselen van middelen is ook om de 5 weken een bridge van 5 weken.
dus daar is wel zeker over nagedacht.

het is ongeveer de bedoeling.

om veel met tren te werken korte esthers.
ik prik sowiso de gehele kuur laag in test 20 mg prop per dag om op 140 mg per week uit te komen ongeveer onderhoud .
en dan tren elke dag 70 mg per dag om de bloedwaardes stabiel te houden.
en dan na 5 weken van de tren af en 5 weken prop op 20 mg per dag houden
daarna weer 5 weken tren erbij.misschien de dosis verhogen naar 80 of 90 mg per dag dan weer prop enkel 20 mg per dag voor 5 weken en daarna afsluiten 5 weken maar dat word nog puzzelen..

de kuur staat nog niet helemaal vast he tis nog een hoop puzzelen maar dat komt wel goed.

ik maak me meer zorgen over de eventuele gyno attack. maar als nolva niet helpt zoals het geval van mn maat zal hij nu dus nog een ai in kunnen zetten om het weg te werken in zijn kuur?
bedankt voor je reactie alvast

Laatst bewerkt:
Jij gaat elke dag 20mg test en 70 tren zetten?

Waarom dan niet gewoon wat meer eod?
Zoveel maakt dat niet uit qua bloedwaardea.

Ben je erg gevoelig voor gyno?
Al gehad?
Wat heb je toen gebruikt?
Zou ook eerst straten met Nolva bij opkomende gyno

dat wisselen van middelen is ook om de 5 weken een bridge van 5 weken.
dus daar is wel zeker over nagedacht.

het is ongeveer de bedoeling.

om veel met tren te werken korte esthers.
ik prik sowiso de gehele kuur laag in test 20 mg prop per dag om op 140 mg per week uit te komen ongeveer onderhoud .
en dan tren elke dag 70 mg per dag om de bloedwaardes stabiel te houden.
en dan na 5 weken van de tren af en 5 weken prop op 20 mg per dag houden
daarna weer 5 weken tren erbij.misschien de dosis verhogen naar 80 of 90 mg per dag dan weer prop enkel 20 mg per dag voor 5 weken en daarna afsluiten 5 weken maar dat word nog puzzelen..

de kuur staat nog niet helemaal vast he tis nog een hoop puzzelen maar dat komt wel goed.

ik maak me meer zorgen over de eventuele gyno attack. maar als nolva niet helpt zoals het geval van mn maat zal hij nu dus nog een ai in kunnen zetten om het weg te werken in zijn kuur?
bedankt voor je reactie alvast
Ja kan hij doen. Het is minder effectief dan wanneer je het er vanaf het begin bij laat lopen, maar het is niet zo dat het nu niet werkt :p

ik heb 1 x 2 mm knobbels gehad of ik dat gyno mag noemen weet ik niet

dat was toen op tren e test e was toen een beetje onverantwoord aan het kuren

toen hielp nolva tijdens de kuur niet.

ik werd opgepakt en opgeborgen dus heb toen mijn kuur moeten staken en kon niet nakuren.
het is uiteindelijk weg gegaan .
maar ik wil dit dus neit nog een keer en het elke dag een beetje prikken geeft mij toch een beter gevoel.

misschien scheelt het niet heel veel in de waardes maar alle beetjes helpen en elke dag prikken vind ik ook niet erg .

maar stel het komt opzetten en nolva verhelpt het niet het houd het alleen stabiel dan zou een ai het probleem wel kunnen oplossen ?

ik heb 1 x 2 mm knobbels gehad of ik dat gyno mag noemen weet ik niet

dat was toen op tren e test e was toen een beetje onverantwoord aan het kuren

toen hielp nolva tijdens de kuur niet.

ik werd opgepakt en opgeborgen dus heb toen mijn kuur moeten staken en kon niet nakuren.
het is uiteindelijk weg gegaan .
maar ik wil dit dus neit nog een keer en het elke dag een beetje prikken geeft mij toch een beter gevoel.

misschien scheelt het niet heel veel in de waardes maar alle beetjes helpen en elke dag prikken vind ik ook niet erg .

maar stel het komt opzetten en nolva verhelpt het niet het houd het alleen stabiel dan zou een ai het probleem wel kunnen oplossen ?
Ja

dus dan kan die ai het helemaal laten wegtrekken IN de kuur?

dat is een gerustgevend gevoel tnx

en welke ai raad je me dan aan ?

ik heb sowiso arimidex en aromasin in huis van beide 2 potjes voor de zekerheid

moet ik ook femara aanschaffen en zou je me kunnen vertellen hoe ik na evt mislukte nolva poging welk middel t best kan gebruiken

Dat weet ik niet

oke toch bedankt voor je info

zijn er andere builders die mij dit wel kunnen vertellen?

Letro als allerlaatste.

Kijk het eerst aan met Nolva.
Aro bij de hand houden maar eerst afwachten;)

dus als nolva niet aanslaat aromasin 1 cap per dag? en als dat niet werkt femara?

Terug
Naar boven