maikel6846
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
ten eerste zal ik voor iedereen even duidelijk maken met wie jullie te maken hebben
lengte: 1,78m
gewicht: 78 kilo
vet: 14%
-----
ik zou graag willen weten welke kuur ik het beste kan gebruiken en welke site betrouwbaar is.
ik heb vooral gelezen dat gewoon testosteron goed genoeg is voor een eerste kuur. ik heb nog geen ervaringen op dit gebied dus als het kan het liefst niet teveel afkortingen gebruiken
alvast bedankt iedereen,
edit:
ik begin waarschijnlijk pas met de kuur over 2-3 maanden maar wil het graag goed voorbereiden. ik verwacht in die 3 maanden nog zo'n 5 kilo aan te komen zonder een al te hoog vet percentage.

- 21 jaar
- train nu zo'n 3 jaar serieus en vooral laatste 2 jaar goede voeding
- heb in deze tijd ongeveer 15 kilo gewonnen. zat toen op de 63 kilo ongeveer maar wel super droog. en zit nu op zo'n 78 kilo met ong. 14% bodyfat.
- op een doordeweekse dag begin ik altijd met een groot bord brinta en een halve liter volle melk. verder eet ik meestal 3-4 uur later bruin brood(3 of meer sneetjes) met eigenlijk altijd kipfilet en een glas melk. na 3-4 uur weer precies hetzelfde. als ik dan thuiskom eet ik weer een bord brinta met melk erbij voordat ik ga trainen. na de training eet ik altijd een bord rijst met een bakje tonijn(in water) of met een paar stukken kipfilet(voor de afwisseling). dan rond 8-9 uur ga ik avondeten wat altijd verschillend is natuurlijk(altijd wel wat groenten). en voor het slapen gaan eet ik meestal nog wat brood. en over de dag heen eet ik meestal ook nog 1 of 2 bananen of appels enz.
- kwa supplementen gebruik ik tijdens het bulken nog weightgainers, ook gebruik ik af en toe pre-workouts
- de reden dat ik deze kuur wil doen is niet om een prof te worden. ik wil vooral veel massa pakken om zo toch net even die extra kilo's aan te pakken en omdat ik laatste tijd een beetje op een plateau zit.
- Wat ik wil bereiken met bodybuilden op de lange termijn is eigenlijk heel simpel, ik doe eigenlijk niet liever dan trainen en eten ik ben er non-stop mee bezig. ik zou alleen wat sneller winst willen maken, en wil simpel gezegd 1 goede kuur doen waar ik wat aan heb zodat ik kan bepalen of het iets voor mij is.
lengte: 1,78m
gewicht: 78 kilo
vet: 14%
-----
ik zou graag willen weten welke kuur ik het beste kan gebruiken en welke site betrouwbaar is.
ik heb vooral gelezen dat gewoon testosteron goed genoeg is voor een eerste kuur. ik heb nog geen ervaringen op dit gebied dus als het kan het liefst niet teveel afkortingen gebruiken

alvast bedankt iedereen,
edit:
ik begin waarschijnlijk pas met de kuur over 2-3 maanden maar wil het graag goed voorbereiden. ik verwacht in die 3 maanden nog zo'n 5 kilo aan te komen zonder een al te hoog vet percentage.
Laatst bewerkt: