AndroidHealthClinic

Vragen over me eerste kuur alle hulp welkom!

maikel6846

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
ten eerste zal ik voor iedereen even duidelijk maken met wie jullie te maken hebben:)

1. 21 jaar
  2. train nu zo'n 3 jaar serieus en vooral laatste 2 jaar goede voeding
  3. heb in deze tijd ongeveer 15 kilo gewonnen. zat toen op de 63 kilo ongeveer maar wel super droog. en zit nu op zo'n 78 kilo met ong. 14% bodyfat.
  4. op een doordeweekse dag begin ik altijd met een groot bord brinta en een halve liter volle melk. verder eet ik meestal 3-4 uur later bruin brood(3 of meer sneetjes) met eigenlijk altijd kipfilet en een glas melk. na 3-4 uur weer precies hetzelfde. als ik dan thuiskom eet ik weer een bord brinta met melk erbij voordat ik ga trainen. na de training eet ik altijd een bord rijst met een bakje tonijn(in water) of met een paar stukken kipfilet(voor de afwisseling). dan rond 8-9 uur ga ik avondeten wat altijd verschillend is natuurlijk(altijd wel wat groenten). en voor het slapen gaan eet ik meestal nog wat brood. en over de dag heen eet ik meestal ook nog 1 of 2 bananen of appels enz.
  5. kwa supplementen gebruik ik tijdens het bulken nog weightgainers, ook gebruik ik af en toe pre-workouts
  6. de reden dat ik deze kuur wil doen is niet om een prof te worden. ik wil vooral veel massa pakken om zo toch net even die extra kilo's aan te pakken en omdat ik laatste tijd een beetje op een plateau zit.
  7. Wat ik wil bereiken met bodybuilden op de lange termijn is eigenlijk heel simpel, ik doe eigenlijk niet liever dan trainen en eten ik ben er non-stop mee bezig. ik zou alleen wat sneller winst willen maken, en wil simpel gezegd 1 goede kuur doen waar ik wat aan heb zodat ik kan bepalen of het iets voor mij is.
alles wat ik zo kon bedenken heb ik hier verteld. mocht iemand nog meer willen weten hoor ik het natuurlijk graag!

lengte: 1,78m
gewicht: 78 kilo
vet: 14%

-----

ik zou graag willen weten welke kuur ik het beste kan gebruiken en welke site betrouwbaar is.

ik heb vooral gelezen dat gewoon testosteron goed genoeg is voor een eerste kuur. ik heb nog geen ervaringen op dit gebied dus als het kan het liefst niet teveel afkortingen gebruiken :)

alvast bedankt iedereen,

edit:

ik begin waarschijnlijk pas met de kuur over 2-3 maanden maar wil het graag goed voorbereiden. ik verwacht in die 3 maanden nog zo'n 5 kilo aan te komen zonder een al te hoog vet percentage.

Laatst bewerkt:
Hier ga jij niet veel positiever reacties opkrijgen...... beter ga je eerst goed eten zal denk ik vaak langs komen als er uberhaupt gereageerd gaat worden

• Topic Starter Topic Starter
voor mij is dit op het moment goed genoeg. als ik nog meer ga eten kom ik te snel aan en krijg ik waarschijnlijk een aardig buikje tijdens het bulken. maar als je nog tips hebt hoor ik het graag natuurlijk

btw:

vergeet niet dat ik door veel eten en trainen al zo'n 15 kilo ben aangekomen.

zou aub iemand me kunnen helpen? of me op z'n minst informeren over wat het beste zou zijn mocht je van mening zijn dat ik voorlopig naturel moet blijven.

lezen, lezen, lezen, lezen. als je al totaal niet afweet van wat er op de markt is en wat er voor jou het meest ligt moet je hier niet een topic aanmaken, het is dan logisch dat mensen je niet gaan helpen. kom eerst met een voorstel en ga daaruit om advies vragen.

zou graag willen weten wat hun ervaringen zijn. gezien jouw stats heb je het ook nog nooit gebruikt dusja..

hier kun je ervaringen lezen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/

voor de rest is het inderdaad lezen, je krijgt niet zomaar een kuurtje voorgeschoven, en via sites bestellen is onbetrouwbaar.
Zo niet; stuur mij ook een site waar ik goede ampullen kan kopen

bedankt voor de hulpvolle reactie.

ik heb wel begrepen dat voor een eerste kuur je het beste gewoon simpel kan houden en je test e kan gebruiken voor 500 mg per week.

maar enige wat ik zou willen is of mensen wat ervaring met me zouden kunnen delen zodat ik geen fouten ermee maak:)

Wat wil je dan weten precies?

verder eet ik meestal 3-4 uur later bruin brood(3 of meer sneetjes) met eigenlijk altijd kipfilet en een glas melk. na 3-4 uur weer precies hetzelfde.

Beter dat je om de 1,5 a 2 uur eet.

Je eet best wel veel brood als het aan mij ligt. Naast dat eet je wellicht ook koolhydraten tijdens je avond eten. Waardoor je redelijk veel koolhydraten binnen krijgt. Meer dan dat je eigenlijk hoort te nemen. Ik snap dat je massa wilt, maar je wilt toch niet hoger gaan in je vp?

Laatst bewerkt:
Wat wil je dan weten precies?

verder eet ik meestal 3-4 uur later bruin brood(3 of meer sneetjes) met eigenlijk altijd kipfilet en een glas melk. na 3-4 uur weer precies hetzelfde.

Beter dat je om de 1,5 a 2 uur eet.

Je eet best wel veel brood als het aan mij ligt. Naast dat eet je wellicht ook koolhydraten tijdens je avond eten. Waardoor je redelijk veel koolhydraten binnen krijgt.

wat ik precies zou willen weten is wat voor kuur het beste zou zijn voor iemand die het voor het eerst doet en van mijn gewicht en lengte.

wat zou je anders voorstellen inplaats van brood? zit ook in lichte bulk fase dus daarom ook aardig wat koolhydraten ja.

wat het eten betreft is is voor mij soms nogal moeilijk om 1,5 a 2 uur te eten in verband met school/werk soms is het 1,5 uur soms 2 soms 3. dit was meer een voorbeeld van hoe het er ongeveer uitziet. soms wissel ik weleens wat dingen af maar over het algemeen ziet het er zo uit:)

Je kan eigenlijk alles wat je vraagt zelf uitzoeken hier op het forum wat het beste is.
Of googlen.

De serieuze gasten op het forum, denk je dat die ook gewoon maar vragen over wat voor kuurtje ze kunnen doen?
Lezen lezen lezen, maar dat is ook al eerder gezegd.
Je kan jezelf helemaal wijs lezen!

Owja, op je vraag in je laatste berichtje.
Iemand met jouw gewicht kan heus nog wel wat extra eruit krijgen voordat ie aan een kuur gaat beginnen.

Om de 1,5 uur a 2 uur is wel snel achter elkaar.
Dan zou ik elke dag 8 of 9 maaltijden moeten vreten.
Ik eet om de 2,5 a 3 uur ongeveer
Anders dan brood, uhm, Pasta, rijst

Laatst bewerkt:
dus ik neem aan dat iedereen ongeveer dezelfde dosis neemt? kon dat niet echt vinden namelijk. is bijv. 500 mg test e pw voor iedereen te doen?

ben hier niet omdat ik lui ben maar wil er gewoon voorzichtig mee zijn, en omdat er hier veel gasten rondkijken met vele jaren ervaring leek het me fijn als die me wat konden vertellen over hoe en wat snappie

zal ook zeker voordat ik ermee begin nog veel erover lezen maar dit leek me iig een goed begin:)

hmm nouja bedankt iig voor je hulp. ookal had ik me topic precies zo opgesteld als ze in de eerste link aangaven xD.

zoals ik zei ben ik nogal nieuw op het gebied van AAS sorry als dit voor slechte vragen zorgt.

Laatst bewerkt:
Ik heb me zelf ook een lange tijd gegeven voordat ik wat ging gebruiken, voor die tijd, jaren op dit forum meegelezen zonder geregistreerd geweest te zijn, en googlen, en als je mazzel zou hebben, kennissen die ervaring hebben.

Lui die hier even vragen welke kuur ze kunnen gebruiken, worden gewoon afgewezen, want daaruit blijkt al dat er geen kennis is over anabolen steroiden.
Het geldt hier gewoon dat je zelf eerst heel wat kennis moet opdoen door te lezen, en je alles op ee rij hebt, en dan een kuur samenstelt, en je dan altijd nog kan vragen over wat anderen van deze kuur vinden voordat je start.

ja toch bedankt voor reacties waar ik wat aan heb. zit hier ook al paar jaar rond te neuzen maar nooit in deze sectie van het forum tot nu toe dan:)

mag ik vragen wat jouw ervaring was met je 1e kuur?

Mijn ervaring was goed. Kun je ook lezen uit mijn kuurlog

Goed inlezen op forums, de wiki van dbb is ook best handig om de verschillende soorte AAS beter te leren kennen. En je voeding : brood is een dikmaker beter vervangen door rijst of couscous is ook makkelijk en goed alternatief. Verder basis 250/500mg test-e als eerste kuur meer als voldoende maar weet eens je er aan begint dat het meestal niet je enige kuur zal blijven en je naturel basis belangrijk is dus je kan nog wel wat gaine, suc6

Eerst nog aan je voedingsschema gaan werken. Je kan nog makkelijk wat kilo's winnen zonder aas. Wordt je vetter door je voedingsschema dan is je schema niet goed.

Verder begin met veel te lezen over aas. Je zal merken dat je dan je eigen vraag snel zelf al kunt beantwoorden.

Begin in ieder geval nu nog niet met kuren. Als je voeding niet in orde is dan zul je bijna niets overhouden van je kuur.

Terug
Naar boven