AndroidHealthClinic

Vragen over me eerste kuur alle hulp welkom!

voor mij is dit op het moment goed genoeg. als ik nog meer ga eten kom ik te snel aan en krijg ik waarschijnlijk een aardig buikje tijdens het bulken. maar als je nog tips hebt hoor ik het graag natuurlijk

btw:

vergeet niet dat ik door veel eten en trainen al zo'n 15 kilo ben aangekomen.

Iedereen komt de eerste drie jaar zonder problemen 15kg bij op die leeftijd. Had je niet getraind was je tussen je 17 en je 21ste ook al misschien tussen 5 en 10 kg bijgekomen. Hoe kun je nu groeien als je niet meer wil eten? Waarom zou je nu al aan de AS gaan? Je bent nog maar 21 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen komt de eerste drie jaar zonder problemen 15kg bij op die leeftijd. Had je niet getraind was je tussen je 17 en je 21ste ook al misschien tussen 5 en 10 kg bijgekomen. Hoe kun je nu groeien als je niet meer wil eten? Waarom zou je nu al aan de AS gaan? Je bent nog maar 21 jaar.

ja weet ik alleen was ik op me 18e al wel echt uitgegroeid kwa lengte. dus grotendeel is wel van het trainen. en dat ik niet meer wil eten heb ik niet gezegd alleen dat het voor mij "op dit moment" voldoende is.

gelukkig zijn er ook mensen die wel proberen me in de juiste richting te sturen en me dan ook tips geven om wat aan te passen.

als je niet wilt eten omdat het "voldoende is op dit moment" moet je al helemaal niet gaan kuren. Je groeit door voedsel, aas is gewoon een key om je wat te helpen; maar zonder een bepaald aantal kcals ga je geen kilootje aankomen.

en verder, GEEN prive bericht meer sturen waar je om bronnen vraagt aub.

Eerst nog aan je voedingsschema gaan werken. Je kan nog makkelijk wat kilo's winnen zonder aas. Wordt je vetter door je voedingsschema dan is je schema niet goed.

Verder begin met veel te lezen over aas. Je zal merken dat je dan je eigen vraag snel zelf al kunt beantwoorden.

Begin in ieder geval nu nog niet met kuren. Als je voeding niet in orde is dan zul je bijna niets overhouden van je kuur.

is dat niet het idee van bulken? of begrijp ik het verkeerd. ben nu bezig met een bulk van een jaar en ga daarna cutten en veel cardio doen en raak over het algemeen nogal snel vet kwijt. dus dacht als ik het op dit tempo volhou dat ik aardig wat gains zal maken.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 10:23 ----------

als je niet wilt eten omdat het "voldoende is op dit moment" moet je al helemaal niet gaan kuren. Je groeit door voedsel, aas is gewoon een key om je wat te helpen; maar zonder een bepaald aantal kcals ga je geen kilootje aankomen.

en verder, GEEN prive bericht meer sturen waar je om bronnen vraagt aub.

gast wat doe je hier eigenlijk. beetje zitten b**chen heletijd en oplichters op me afsturen, triest figuur ben jij. zal wel aan je b*ch tits liggen.

ik krijg per dag minstens 3000-4000 Kcals binnen en daar ga ik aardig hard op(ookal is me voeding mss niet perfect);)

Laatst bewerkt:
gast wat doe je hier eigenlijk. beetje zitten b**chen heletijd en oplichters op me afsturen, triest figuur ben jij. zal wel aan je b*ch tits liggen.

ik krijg per dag minstens 3000-4000 Kcals binnen en daar ga ik aardig hard op;)

ey kneus, hoezo oplichters op je afsturen? ik zal je even reporten en mijn postvak in + out even senden.

groetjes

hmhm daarom krijg ik ineens prive berichten van dealers nadat jij popie jopie zat te doen

Ik heb je nog zo verteld: mensen zullen je gaan benaderen maar omdat je zo dom bent als een ezel (lees: 0.0% informatie) zul je gelicht gaan worden met of teveel geld betalen, of onderdoseringen.

en ik / wij maar lachen.

Groetjes PopieJoopie20

Ik heb je nog zo verteld: mensen zullen je gaan benaderen maar omdat je zo dom bent als een ezel (lees: 0.0% informatie) zul je gelicht gaan worden met of teveel geld betalen, of onderdoseringen.

en ik / wij maar lachen.

Groetjes PopieJoopie20

had je hoog ingeschat maar je bent bij nader inzien ineens de grootste kneus die hier rondhuppelt.

en nu oprotten van deze topic

had je hoog ingeschat maar je bent bij nader inzien ineens de grootste kneus die hier rondhuppelt.

en nu oprotten van deze topic

Snotneus van 78kg, ga eerst is wat trainen en deftig eten ipv hier de grote Jan te komen uithangen. Je komt diegenen die je goede raad geven wat uitkafferen met je grote mond en je weet er niks de ballen van. Tuurlijk krijg je mails van dealers als je die vraag stelt. Daar heeft Daniel20 niks mee te maken. Zou je ook zo'n grote mond hebben (b*ch tits, enz), moest je voor die persoon staan.

Internet thug alert.

Daar is maar 1 woord: fohlm!

totaal geen respect voor mensen die mij niet met respect behandelen. logica lijkt me.

mja, zo zie je maar meer spieren betekent niet meer intelligentie... en dan ook nog opa's van 53 die beetje tof gaan zitten doen hier. 1 ding is zeker zou het iig graag zeggen als ik voor je stond;)

beschouw dit topic maar als gesloten. k*t community, kheb geduld maar die raakt een keer op.

@ROBINJEUW
leuk dat je nu je stats in je profiel verandert hebt dat doet me deugd^^. mja dan nog doe ik minstens 50% meer op de BP, SQ en BP dan jij met mijn "78 kilo'tjes" ga eerst zelf wat kennis vergaren als je iemand de les wilt lezen

totaal geen respect voor mensen die mij niet met respect behandelen. logica lijkt me.

mja, zo zie je maar meer spieren betekent niet meer intelligentie... en dan ook nog opa's van 53 die beetje tof gaan zitten doen hier. 1 ding is zeker zou het iig graag zeggen als ik voor je stond;)

beschouw dit topic maar als gesloten. k*t community, kheb geduld maar die raakt een keer op.

Nee maar geen spieren bewijst ook niet het tegendeel. Je begint zelf met de stoere praat. Overigens snap ik niet waarom je over intelligentie begint als daar verder geen aanleiding voor is.

Nee maar geen spieren bewijst ook niet het tegendeel. Je begint zelf met de stoere praat. Overigens snap ik niet waarom je over intelligentie begint als daar verder geen aanleiding voor is.

nee, respect voor iemand tonen die minder af weet van een bepaald onderwerp en daar begrip voor hebben en daar op een respectvolle manier op reageren is absoluut ook een teken van intelligentie en dat was bij sommige mensen absoluut niet aanwezig daar heb ik dat aan afgeleid.

gelukkig waren er ook mensen die me wel probeerden te helpen maar hele intentie van deze topic is een beetje verdoet door de "internet thugz" die hier nogal veel rondlopen op dit forum.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 16:41 ----------

denk post ff deze link, waarschijnlijk hebben sommige die nog niet gelezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik kijk naar wat daniel20 en skydirk eerst hebben gepost dan is dat een normale post waar je iets aan hebt.

Als je al verwacht de komende 3 maanden 5 kilo te kunnen gainen als naturel, waar heb je dan een kuur voor nodig? Je mag blij zijn als je na een kuur 5 kilo overhoud.

Als je al verwacht de komende 3 maanden 5 kilo te kunnen gainen als naturel, waar heb je dan een kuur voor nodig? Je mag blij zijn als je na een kuur 5 kilo overhoud.

lezen mensen lezenlezenlezenlezen.

stop met commenten als je nieteens de moeite neemt om me verhaal te lezen. ik ben me gewoon alvast aan het oriënteren op wat ik zal gaan gebruiken ZODRA ik er klaar voor ben. en je snapt zelf hopelijk ook wel dat die 5 kilo die ik verwacht aan te komen geen pure spiermassa is. dat hoop ik met een kuur iig wel te bereiken zoveel mogelijk SPIERMASSA.

Zou gewoon test E op 375 nemen,4 weekjes nolva op 20mg pw

Terug
Naar boven