DeRus
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 10%
Beste mensen van het DBB forum,
Ik heb dus wat vragen over tienerbodybuilding/fitness, en ik zou graag wat antwoorden willen op deze vragen
.
Wat algemene informatie:
- Ik ben 15 jaar, ongeveer 2 maanden van mijn 16e jaar af.
- Ik weeg 57 kg.
- Ik ben 1,67m lang.
Meer informatie kan ik (bijna) niet geven, dus ik hoop dat dit volstaat.
Hier de vragen:
- Ik heb gehoord van een fitnessinstructeur dat het op zo'n leeftijd niet goed is voor mijn botten om aan krachttraining te doen (gevolg zou zijn dat deze krom 'groeien' als ik sterkere spieren heb.)
- Huisartsen raden mij ook af om het te gaan doen, want dan zou ik ook niet meer goed groeien (zelfde reden als hierboven denk ik) klopt dit?
Dit alles met betrekking tot krachttraining.
Ik heb niks kunnen vinden met het kromgroeien van botten op dit forum, of ergens anders op het internet. Ik denk dat het nauw in verband staat met het niet groeien. De stickies heb ik ook gelezen, alleen ik wil graag iemand spreken die het zelf heeft ondervonden / meegemaakt.
Alvast bedankt voor de moeite die jullie nemen voor een noob als mij
!
Ik heb dus wat vragen over tienerbodybuilding/fitness, en ik zou graag wat antwoorden willen op deze vragen
.Wat algemene informatie:
- Ik ben 15 jaar, ongeveer 2 maanden van mijn 16e jaar af.
- Ik weeg 57 kg.
- Ik ben 1,67m lang.
Meer informatie kan ik (bijna) niet geven, dus ik hoop dat dit volstaat.
Hier de vragen:
- Ik heb gehoord van een fitnessinstructeur dat het op zo'n leeftijd niet goed is voor mijn botten om aan krachttraining te doen (gevolg zou zijn dat deze krom 'groeien' als ik sterkere spieren heb.)
- Huisartsen raden mij ook af om het te gaan doen, want dan zou ik ook niet meer goed groeien (zelfde reden als hierboven denk ik) klopt dit?
Dit alles met betrekking tot krachttraining.
Ik heb niks kunnen vinden met het kromgroeien van botten op dit forum, of ergens anders op het internet. Ik denk dat het nauw in verband staat met het niet groeien. De stickies heb ik ook gelezen, alleen ik wil graag iemand spreken die het zelf heeft ondervonden / meegemaakt.
Alvast bedankt voor de moeite die jullie nemen voor een noob als mij
!

)
.
) moedigt je aan om te gaan trainen