Fitness Seller

Vragen tienerbodybuilding

Dus gewoon trainen.
De mensen hier weten het vaak (altijd) alles beter dan je instructeur of huisarts o.i.d. Aangezien hier veel mensen alles opzoeken en te weten willen komen wat wel en niet waar is, zodra 2 of 3 mensen zeggen dat iets goed is , is het gewoon goed.
wat je huisarts of wie dat ook zegt, het klopt waarschijnlijk niet !!

Jij bent waarschijnlijk ook een van de minst behulpzame mensen op dit forum. In plaats van mij door goede argumenten deze stelling (gemaakt in het stuk tekst wat reeds boven mij geplaatst is) als waardig te laten beschouwen, geef je mij meer de indruk dat dat dus niet mogelijk is.

Of met andere woorden, dat je genoegen neemt met een oppervlakkig antwoord. En dus niet capabel bent om antwoord te geven in dit topic.

Ik waardeer de moeite die je hebt genomen om een antwoord te geven op mijn vraag, maar het antwoord waardeer ik niet.

Ahh, we hebben een slimmerik in de klas! :)

Dus volgens jou ben ik niet capabel om antwoord te geven? En de waarde van mijn berichten is beperkt?

Dat klopt. Als je je gedraagt naar het niveau van een volwassenen en gerespecteerd wil worden moet je niet alleen ABN kunnen typen, maar zelf ook je "huiswerk" kunnen doen.
Wij zijn jouw niets verplicht, sterker nog, jij mag blij wezen dat je nog reacties krijgt op je post, aangezien als jij wat beter had gezocht op het internet had je genoeg interessante informatie bronnen gevonden over dit onderwerp.

Jij zelf niet eens in staat om een een zoekmachine te gebruiken en dan kom je hier met zo'n instelling alsof WIJ jouw argumenten verschuldigd zijn. :o
Vind je het vreemd dat ik oppervlakkig, en niet echt behulpzaam reageer? :)

Nou het is niet dat ik een kl***zak ben, of een hekel aan je heb. (Sterker nog aan je nickname te zien gok ik dat je van Russische afkomst bent, en dat maakt jouw zelfs tot soort van broeder van mij..)
Dus speciaal voor jou heb ik nog een heel interessant pdf bestandje met goede argumenten waarom krachttraining juist wel goed is voor jongeren en kinderen.

Er meldt zich een jonge tiener aan, doet heel vriendelijk en typt netjes ABN. Hij vraagt iets en gaat daar verder op in, om meer informatie te krijgen.

Opeens kom jij; ga dan weg hier etc
Heb jij geen respect? Jij begon ook als een ellendige kluns van 60kg
(alhoewel je die nu nog bent haha )
Je kunt gewoon normaal doen tegen een nieuw lid die zich netjes gedraagt toch? Anders reageer je gewoon niet op zn vraag.
Tboyy, Ik was ook een ellendige kluns, maar ik kwam hier niet met dezelfde attitude als TS. :) Ik heb NOOIT een topic aangemaakt of mensen me konden helpen of whatsoever. Niemand is mij iets verschuldigd hier, en ik heb alles op eigen kracht gedaan. Nu zeg ik niet dat om hulp vragen als beginner slecht is, helemaal niet zelfs. Ik vind alleen dat de instelling waarmee je om hulp vraagt wel een hoop uitmaakt. De TS hangt een wijsneus en wil argumenten die wij hem totaal niet verschuldigd zijn. Als TS echt een slimme kerel was had hij zeker wel antwoord op zijn vraag gevonden op het internet. :)

En het is overigens enorm hypocriet van je om mij te beledigen en mij de les lezen over hoe ik reacties moet plaatsen; "de TS moet helpen met zijn vraag of niet reageren" terwijl je zelf geen niks nuttig bijdraagt aan de vraag van de TS :o
Ik vind het lachwekkend hoe jij een moraal riddertje probeert uit te hangen maar keihard faalt zonder dat je het door hebt. :o Doe mij een lol en ga je schaamhaartjes tellen.. :wave:

Anyway, zoals beloofd, hier is het pdf bestandje voor DeRus. :thumbup:

EDIT: hijs te groot voor DBB
zie
http://www.sportservicezuidholland.nl/downloads/sportcongres2009/Krachttraining.pdf/at_download/file

Laatst bewerkt:
hey allemaal,
k heb ff een vraagje! Als je begint met trainen, en je traint elke dag 15-20 minuten krachttraining: armen benen rug borst ( ik weet het 15-20 minuten is niet veel:P) hoelang duurt het dan voordat je spieren zichtbaar groter worden?

Thx.

hey allemaal,
k heb ff een vraagje! Als je begint met trainen, en je traint elke dag 15-20 minuten krachttraining: armen benen rug borst ( ik weet het 15-20 minuten is niet veel:P) hoelang duurt het dan voordat je spieren zichtbaar groter worden?

Thx.

Hangt van je voeding af, de rust die je neemt en je genetische aanleg.
Maar ik verzeker je dat het een heel langzaam proces is. :)

Ik train al van me 16 de check me picks maar en me avatar
<= ben ik krom ?

Laatst bewerkt:
Ik train al van me 16 de check me picks maar en me avatar
<= ben ik krom ?
ja :o ok j/k
ik train ook al van m'n 16de btw :p
dus het is niet erg om zo vroeg te beginne

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

haha je maakt een grapje he?
toch zeker paar maanden eer je deftig verschil zult zien :)
zeker als je je eten niet eens gaat aanpassen

Terug
Naar boven