markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
deze moet je hebben [Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent waarschijnlijk ook een van de minst behulpzame mensen op dit forum. In plaats van mij door goede argumenten deze stelling (gemaakt in het stuk tekst wat reeds boven mij geplaatst is) als waardig te laten beschouwen, geef je mij meer de indruk dat dat dus niet mogelijk is.
Of met andere woorden, dat je genoegen neemt met een oppervlakkig antwoord. En dus niet capabel bent om antwoord te geven in dit topic.
Ik waardeer de moeite die je hebt genomen om een antwoord te geven op mijn vraag, maar het antwoord waardeer ik niet.

Tboyy, Ik was ook een ellendige kluns, maar ik kwam hier niet met dezelfde attitude als TS.Er meldt zich een jonge tiener aan, doet heel vriendelijk en typt netjes ABN. Hij vraagt iets en gaat daar verder op in, om meer informatie te krijgen.
Opeens kom jij; ga dan weg hier etc
Heb jij geen respect? Jij begon ook als een ellendige kluns van 60kg
(alhoewel je die nu nog bent haha )
Je kunt gewoon normaal doen tegen een nieuw lid die zich netjes gedraagt toch? Anders reageer je gewoon niet op zn vraag.
Ik heb NOOIT een topic aangemaakt of mensen me konden helpen of whatsoever. Niemand is mij iets verschuldigd hier, en ik heb alles op eigen kracht gedaan. Nu zeg ik niet dat om hulp vragen als beginner slecht is, helemaal niet zelfs. Ik vind alleen dat de instelling waarmee je om hulp vraagt wel een hoop uitmaakt. De TS hangt een wijsneus en wil argumenten die wij hem totaal niet verschuldigd zijn. Als TS echt een slimme kerel was had hij zeker wel antwoord op zijn vraag gevonden op het internet. 
Doe mij een lol en ga je schaamhaartjes tellen.. 
hey allemaal,
k heb ff een vraagje! Als je begint met trainen, en je traint elke dag 15-20 minuten krachttraining: armen benen rug borst ( ik weet het 15-20 minuten is niet veel) hoelang duurt het dan voordat je spieren zichtbaar groter worden?
Thx.

Hangt van je voeding af, de rust die je neemt en je genetische aanleg.
Maar ik verzeker je dat het een heel langzaam proces is.![]()
ja jezus. ik ben nu vanaf 3 feb. bezig maar nog niet echt zichtbaar. hoelang gaat dat nog duren? xD

ja jezus. ik ben nu vanaf 3 feb. bezig maar nog niet echt zichtbaar. hoelang gaat dat nog duren? xD

jaIk train al van me 16 de check me picks maar en me avatar
<= ben ik krom ?
ok j/k
toch zeker paar maanden eer je deftig verschil zult zien