JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hha. dat zal em geruststellenWist je dat het woord ex slechts één letter verwijderd is van het woord coïtus. Hoewel, soms zijn de betekenissen van de twee woorden vrijwel synoniem.

Arme jongenvan al die kuurtjes die je in je reet steekt, krijg je je dingetje niet meer omhoog en moet je maar zo gaan praten? Scheelt dat mijn vriend dat niet doet, en dat lekkere grote ding van em nog wel omhoog krijgt, zodat hij mij tevreden kan houden , dus heb ik die zielige aandacht van jouw niet nodig
![]()
, veel plezier met je ecto vriendje van 65kg 

DBB doet je goed
van alles iets groots maken bij ons zijn dat de stats en bij jou dit
you go girl![]()

Beetje triest dat je "anabole androgene steroïden">AAS hier bij moet betrekken, veel plezier met je ecto vriendje van 65kg
In dat gehucht Baarlo wonen toch geen knappe meiden, gelukkig weet ik dat jij dus prima in Baarlo past!
Kusje op je vmbo bolletje
Ondertussen zit ze foto's van me te vragen via PM
grapjas
mijn vriendJE is toch wel wat meer dan 65 kg . en tja dan heb je mij nog nooit gezien
en vmbo? jij misschien, ik heb wel niveau, wat hier helaas mist! Jij begint met je belachelijke onzin, heb je niks beters te doen dan te zeggen dat ik je foto s stuur via pm?? kdenk dat je dan niet meer kan slapen als ik dat zou doen hahaha
Dit topic word meer en meer lachen zeker wanneer er iemand zoals Melanie zo een bullshit gaat gaan posten kan het nietmeer stuk , Keep it comin' !![]()

grapjas
mijn vriendJE is toch wel wat meer dan 65 kg . en tja dan heb je mij nog nooit gezien
en vmbo? jij misschien, ik heb wel niveau, wat hier helaas mist! Jij begint met je belachelijke onzin, heb je niks beters te doen dan te zeggen dat ik je foto s stuur via pm?? kdenk dat je dan niet meer kan slapen als ik dat zou doen hahaha
![]()
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Ja joehoeee waarom ben ik hier de boosdoener, die getikte idioot met zijn praatjes begint toch?!?!?! ik heb hier niemand pm gestuurd met foto's !! en dan lopen ze hier zo te praten, stelletje zieligen![]()

?Stiekem he, stiekem wil jij keihard anaal vernederd worden door heel DBB omdat je vriendje je niet in die behoefte kan voorzien.
Sowieso haphaphap op het "ze heb pm gestuurd met foto's" bericht![]()
kan ik ook eens lekker hard lachenuiteraard haphap, hier zijn veel betere, lekkerdere mannen dan een kindje van 19 die alleen een foto van zn dunne armpje heeft , dus geef me eens 1 reden waarom ik mijn mooie foto naar jou moet sturen en niet naar een ECHTE man?
! En kijk uit wie je een kindje van 19 noemt met een 'dun armpje', wil het gerust proberen hoor, met fist****en, kijken of het past... 
Beetje als een soort shemale mix van Mayolein en sniperX.Maar goed, jij hebt foto s van mij ontvangen, beschrijf dan eens hoe ik eruit ziekan ik ook eens lekker hard lachen
Ik wil echt geen foto's van jou, mafkees! En kijk uit wie je een kindje van 19 noemt met een 'dun armpje', wil het gerust proberen hoor, met fist****en, kijken of het past...
![]()

Melanie, niet reageren op Spuitelf!
stuur in de plaats pics van jou via pm
ALS ik een foto erop had, had hij vast niet zo gepraat hahaahahahaahaPas op dat je geen spijt krijgt van je uitspraken kindje
---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------
ach ik lach er mee hoor,, klein kindje ik kan net zo hard meedoenALS ik een foto erop had, had hij vast niet zo gepraat hahaahahahaaha
hahhahahaha