XXL Nutrition

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

Je hebt gewoon gelijk en dat moet ze weten!!!

Rustig aan jongens, het lijkt wel een online verkrachting.

Online bukkake, inschrijven kan bij mij.

Melanie, begint je achternaam met een C?

En nu noem je me loser? Via de PM doe je heel anders tegen me ;) No way dat je nu nog die spuit van spuitelf11 in je gaat krijgen!

Arme jongen :( van al die kuurtjes die je in je reet steekt, krijg je je dingetje niet meer omhoog en moet je maar zo gaan praten? Scheelt dat mijn vriend dat niet doet, en dat lekkere grote ding van em nog wel omhoog krijgt, zodat hij mij tevreden kan houden , dus heb ik die zielige aandacht van jouw niet nodig :D

Laatst bewerkt:
Arme jongen :( van al die kuurtjes die je in je reet steekt, krijg je je dingetje niet meer omhoog en moet je maar zo gaan praten? Scheelt dat mijn vriend dat niet doet, en dat lekkere grote ding van em nog wel omhoog krijgt, zodat hij mij tevreden kan houden , dus heb ik die zielige aandacht van jouw niet nodig :D

:roflol: Spuitelf11 has been POWNED!!!

helaas is dat kereltje van jou waarschijnlijk nog minder beefcake als jijzelf.
laten we eerlijk zijn, je droomt er van om met een van ons in het hooi te rollen. En dat niet meer omhoog krijgen, wou je een wedje leggen dat ik jou keihard anaal kan vernederen met mijn slappe?

dont **** with dbb

nodig ook een ex uit

DBB doet je goed
van alles iets groots maken bij ons zijn dat de stats en bij jou dit
you go girl :D

Jammer dat er gelijk weer roids mee in verband moeten worden gebracht.

Terug
Naar boven