MuscleMeat

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

1 ja zeker
2 wat moet ze doen op die verjaardag stiekem naarboven gaan ??? dit is geen goeie test
3 als je een ex uitnodigt op een verjaardag betekent toch niet dat ze vrienden hoeven te worden... in mijn vrienden en familie kring is het niet raar dat koppels en exen gewoon normaal tegen elkaar doen elkaar wel eens uitnodigen op sociale gelegenheden... maarja je hebt een hoop onzekere en onvolwassen mensen die daar niet klaar voor zijn...

ben je net uit elkaar ok maar na verloop van tijd zet j ergens een streep onder en betekend een ex niks meer voor je (als het goed is)

nee stiekem naar boven gaan zou erg stom zijn, maar je ziet wel dingen aan iemand ( oogcontact,houding etc..)

En tja, de ervaring leert, een ex blijft altijd een beetje speciaal voor iemand, dus vriendschap zit er in 98% van de gevallen niet in. Maar goed, dat is mijn mening. :D maar dat ligt er natuurlijk ook aan waarom het ooit is uitgegaan en of ze elkaar al langer kenden etc..

waar blijft die lemming..

Je kunt best vrienden blijven met je ex omdat simpelweg de relatie tussen jullie niet werkte maar de vriendschap wel. Vage kennis van me heeft 2 jaar met z'n chick gelopen, is nu uit, spreken elkaar nog meerdere malen per week. Zij heeft een nieuw vriendje, hij een nieuwe chick maar komen ook bij elkaar op de verjaardag, no problem. Is maar hoe volwassen je er mee om kunt gaan.

waar moet je een streep onderzetten dan?
een maand ballen is geen relatie imo en om dan over een ex te spreken klinkt dan weer echt een beetje lauw daarnaast zie je elkaar 4,5 jaar niet, lijkt ergens een kink int verhaal te zitten.

anderzijds zou het in een normale situatie best kunnen dat ben ik met eens.
tja de TS noemt het zelf ''de ex van mijn chick'' ik snap dat ook niet helemaal na 1 maand... ik vind dit hele verhaal zoiezo bullshit maar ik zelf heb nog contacten met exen en mijn chick soms ook al vind ik het wel k*t ik ga me niet laten kennen... tenzij ik erachter kom dat er meer aan de hand is dan wordt het ground en pound... allebij ;)

Ik zou het gewoon niet pikken. Dat het een ex is zou wss nog niet eens zoveel uitmaken, maar als je dan die rare streken gaat leveren:
- Niet bespreken, maar zeggen dat het gebeurt
- Tegen jou zeggen via msn (ze weet zelf al dat jij het er niet mee eens bent maar doet het toch)

Er stinkt hier iets aan, maar dat merk je zelf al even goed. Ik denk je avond zo gaat verlopen als je dit pikt:
- Uitnodigen na 4,5 jaar geen contact, ze zit de hele avond op z'n lip uit interesse en bijpraten
- Mogelijk die avond zelf nog ruzie als hij wat verkeerds zegt, je moet immers niets van hem hebben bij voorbaat al

Gozer, als je dit aan je voorbij laat gaan met hoeveel dingen gaat ze je dan nog meer opfokken?

Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon niet pikken. Dat het een ex is zou wss nog niet eens zoveel uitmaken, maar als je dan die rare streken gaat leveren:
- Niet bespreken, maar zeggen dat het gebeurt
- Tegen jou zeggen via msn (ze weet zelf al dat jij het er niet mee eens bent maar doet het toch)

Er stinkt hier iets aan, maar dat merk je zelf al even goed. Ik denk je avond zo gaat verlopen als je dit pikt:
- Uitnodigen na 4,5 jaar geen contact, ze zit de hele avond op z'n lip uit interesse en bijpraten
- Mogelijk die avond zelf nog ruzie als hij wat verkeerds zegt, je moet immers niets van hem hebben bij voorbaat al

Gozer, als je dit aan je voorbij laat gaan met hoeveel dingen gaat ze je dan nog meer opfokken?

ja precies, je vriendin moet geen dingen doen waar jij je niet prettig bij voelt!! dat zou ik andersom ook niet goed vinden ;)

Vorig jaar kwam ik met mijn hand per ongeluk tegen de borsten van een meisje, het vriendje begon helemaal te flippen die dacht dat ik het expres deed. Strak in de ogen kijken was al genoeg, braaf hondje.
923.gif

jij bent een baas ouwe!

Ten eerste: Als je een relatie hebt hoor je zo een dingen EERST te besrpeken met je vriend! Als hij dit niet goedkeurd, hoor je dat te accepteren!

Ten tweede: Het is wel een goede test voor jou om eens te kijken in hoeverre je meid te vertrouwen is ;)

Ten derde: Exen die vrienden worden??? HiHi, werkt niet!! Krijg je alleen maar problemen mee! Af en toe eens bellen ofzo om iets te vragen oke, maar echt vrienden zijn en alle dagelijkse dingen bespreken, no way!

Succes ermee, als ik in je schoenen stond had ze de keuze gehad, of hij, of ik

jij bent een goeie om erbij te hebben als een neukertje:D\

zo trouw als een hond:)

Neersteken is engiste goede optie.

:laugh:

Gewoon laten komen maar als die gast ook maar 1 move probeert te maken span je je guns ff aan.

:hahaha:

Gewoon laten komen , hem dan een handdruk geven zo hard je kan ;-)

Tonen wie de baas is

Dit is wel een goeie, alleen stel je voor het is een watje en hij begint gelijk te schreeuwen als je ze hand verbrijzelt:rolleyes:

Een focking maand man... dat is toch niets serieus... dat kan je bijna niet eens een ex noemen. Hij gaat haar overigens wel doen

:roflol:

zoek de chatlogs eens op , mss dat dat je tot nadenken zet, ik heb zelf wel eens met zulke ex-en gechat en zelfs die vrouwtjes , wilde me maar dolgraag nog eens zien , dan wel ruiken , en na lang chatten zelfs voelen, jaja, kortom niet aan beginnen is mijn advies.

Idd dit zou ik is gaan doen voor je iets anders doet, via msn ofzo kan je dat makkelijk vinden.(het is alleen wel een beetje sneaky wat dan weer niet nice is.)
Anders dan zou ik hem gewoon laten komen en je volwassen gedragen. Als zij uiteindelijk te ver gaat dan was ze jou sowieso niet waard(tenzij jij het zelfde bent XD)

Weer aardig op dreef zo te zien :D

Zo trouw als een hond aan mijn vriend :)

in de hood zouden we die boy schieten broertje

Terug
Naar boven