AndroidHealthClinic

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

Zou het persoonlijk niet toestaan, want waarom zou ze haar ex weer willen zien?

in tegenstelling tot mannen, kunnen vrouwen wel nog vriendschap hebben met hun ex zonder nog extra's te willen :D

Maar die wijven zelf snappen quasi nooit dat de mannen in kwestie dat WEL willen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Idd tis een vriend nog van haar en ik verbied niks, het gaat mij om het bespreken met mij verhaal....iig laten blijken dat mijn mening er toe doet

Ik zou het eerlijk gezegd ook niet vertrouwen maar je kent vrouwen als je het teveel laat merken dat je haar niet vertrouwd dan worden ze kwaad .. Als je er bij bent op dat feestje dan kan je altijd toehappen wanneer hij te dicht in de buurt komt.. Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..

zou dit te maken hebben met media? Ik heb de indruk dat ze TE veel vertrouwen krijgen van een bepaald hoek uit de maatschappij.

Onder andere, men is ook eerder geneigd een vrouw te geloven en niet de man, terwijl het vaak vrouwen zijn die liegen. Al die rechten die zij hebben helpen ook niet. Een goede vader is zelfs bijna kansloos als het gaat om gedeeltelijke voogdij van zijn kinderen als de moeder een hekel heeft aan haar ex man en allemaal shit loopt te verzinnen. Bedoel als zij getrouwd zijn en het vrouwtje gaat vreemd en man wil scheiden, mag hij haar nog lekker betalen ook.

George, ga nou niet de fail op je DL van laatst op je vriendin afreageren hé !

j/k

Idd tis een vriend nog van haar en ik verbied niks, het gaat mij om het bespreken met mij verhaal....iig laten blijken dat mijn mening er toe doet
Als ik jouw was zou ik niets meer bespreken en haar een trap onder de kont geven.

Ik zou het eerlijk gezegd ook niet vertrouwen maar je kent vrouwen als je het teveel laat merken dat je haar niet vertrouwd dan worden ze kwaad .. Als je er bij bent op dat feestje dan kan je altijd toehappen wanneer hij te dicht in de buurt komt.. Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..

ok :rolleyes:

als je hem een klap geeft maak je het alleen maar erger, want zij zal boos worden op jou en hem gaan troosten ;), dus helemaal niet toelaten is zijn huis en niet die van haar.

Kom jij toch gewoon opdagen met jouw ex?!
Ik snap je punt wel maar het gaat over een dude van 4,5 jaar geleden en ze hebben een maand elkaar helemaal uit elkaar getrokken. Maar het had netjes geweest als ze je even op de hoogte had gesteld alvorens hem uit te nodigen.

Alleen al om het feit dat je dit topic hebt gemaakt bewijst al dat je te erg gehecht bent aan je vriendin. Beter neem je wat afstand van haar of laat een x goed zien wie de baas is. En als ze nog 1x begint over die ex maak je het uit en geef je haar een paar rake klappen.

Wie is hier de Alpha Male?
Als die gast buffer is...dan vind ik dat hij recht heeft op je chick:p
Nee even serieus, je gaat toch niet zomaar iemand bij je thuis inlaten of wel?
Aan de andere kant zou je wel grappige dingen kunnen uithalen...

• Topic Starter Topic Starter
Kom jij toch gewoon opdagen met jouw ex?!
Ik snap je punt wel maar het gaat over een dude van 4,5 jaar geleden en ze hebben een maand elkaar helemaal uit elkaar getrokken. Maar het had netjes geweest als ze je even op de hoogte had gesteld alvorens hem uit te nodigen.

idd..!

als het in jouw huis is en je die dude helemaal niet kent en zij hem daarnaast 4,5 jaar niet heeft gezien en hem dan plots nodig heeft op haar verjaardig spoort er iets niet bij haar beleving van bepaalde normen/waarden.

Als je echt een Alpha male bent dan zou je hem sowieso wel binnenlaten want hij is geen bedreiging voor je , alleen maar de chodes doen moeilijk over zoiets.

Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..

Nog zoiets , teken van onzekerheid en iedereen zien als een bedreiging. Dit ga je eens doen tegen de verkeerde persoon en die zal je op je plaats wijzen.

Die gast zal zich door je postuur heus wel geintimideerd voelen op die verjaardag. Die durft niks te doen bij je vriendin. :D

Als je echt een Alpha male bent dan zou je hem sowieso wel binnenlaten want hij is geen bedreiging voor je , alleen maar de chodes doen moeilijk over zoiets.

Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..

Nog zoiets , teken van onzekerheid en iedereen zien als een bedreiging. Dit ga je eens doen tegen de verkeerde persoon en die zal je op je plaats wijzen.
Ik bedoel als er iemand mijn vriendin aanraakt ga ik er zeker iets tegen doen .. Wat ga je doen ze gewoon hun gang laten gaan ? Versta mijn standpunt niet verkeerd , Ik ga niet als iemand per ongeluk tegen haar zit meteen slaan .. Ze moeten al ver gaan tegen ik een vuist zal uitdelen :D

Who cares? Zoiets "verbieden" heeft enkel een omgekeerd effect. Dan geeft je toe dat hij een bedreiging voor je is.

Probeert hij iets en zij gaat erop in = zij buiten en hij een pak slaag.

De beste les = nodig op hetzelfde feest jouw ex uit. Hoe ze daarop reageert is hoe ze zelf denkt over haar ex.

Ik ben het hier grotendeels mee eens, alleen misschien wil ze die kerel gewoon uitnodigen om een keer mee bij te praten. zolang er niets 'gebeurt' zou ik me niet er al te druk over maken, anders laat even merken wie de baas is.

Terug
Naar boven