MuscleMeat

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

Jezus, dit topic ruikt naar onzekerheid en dan heb ik het niet alleen over de topicstarter.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..

:roflol:

Get the **** out of here, je doet jack-shit.

alleen al om het feit dat je dit topic hebt gemaakt bewijst al dat je te erg gehecht bent aan je vriendin. Beter neem je wat afstand van haar of laat een x goed zien wie de baas is. En als ze nog 1x begint over die ex maak je het uit en geef je haar een paar rake klappen.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

als het in jouw huis is en je die dude helemaal niet kent en zij hem daarnaast 4,5 jaar niet heeft gezien en hem dan plots nodig heeft op haar verjaardig spoort er iets niet bij haar beleving van bepaalde normen/waarden.

+1 (behalve die klappen)

Zou het zelf ook niet normaal vinden. **** it, een ex is een ex, easy as that..

Laatst bewerkt:
Haha als ze mij dit zou voorleggen mag ze ook gelijk bij hem blijven , zoekt ik wel een ander. Ik vertrouw exen relaties niet echt , destijds was er iets aantrekkelijk dus in mijn visie blijft die kans aanwezig.

Vorig jaar kwam ik met mijn hand per ongeluk tegen de borsten van een meisje, het vriendje begon helemaal te flippen die dacht dat ik het expres deed. Strak in de ogen kijken was al genoeg, braaf hondje.
923.gif

Gewoon laten komen , hem dan een handdruk geven zo hard je kan ;-)
Da's in jouw geval wel een aardige optie natuurlijk. ;)

Maar ze had het wel even mogen bespreken met je, en het is gewoon geen goed idee vind ik.
Ik heb zulke dingen vroegah ook wel een aan de hand gehad.
Dan kwam mijn ex vrouw nog wel eens bij me, en dat zorgt alleen maar voor verwarring vind ik.

Not in my house

Laat zien wie de dockers draagt man, dit kan niet door de gulp.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Ik zou het eerlijk gezegd ook niet vertrouwen maar je kent vrouwen als je het teveel laat merken dat je haar niet vertrouwd dan worden ze kwaad .. Als je er bij bent op dat feestje dan kan je altijd toehappen wanneer hij te dicht in de buurt komt.. Bij mij is het simpel , als er iemand te dicht of aan mijn vriendin komt dan geef ik hem een klop zonder nadenken ..
:roflol: oke rambo

Haha, waarom zou je je hier druk om maken?

Die kerel komt waarschijnlijk niet eens opdagen :roflol: - Verplaats jezelf eens in zijn schoenen. Waarom zou je in godsnaam naar een verjaardag van een chick gaan waarmee je een maandje wat mee hebt lopen k*tten en die je 4,5 jaar niet gezien hebt? Ik zou er in ieder geval helemaal geen zin in hebben.

Die kerel komt waarschijnlijk niet eens opdagen :roflol: - Verplaats jezelf eens in zijn schoenen. Waarom zou je in godsnaam naar een verjaardag van een chick gaan waarmee je een maandje wat mee hebt lopen k*tten en die je 4,5 jaar niet gezien hebt? Ik zou er in ieder geval helemaal geen zin in hebben.

verplaats je dan in zijn schoenen
als een chick je heel blij na 4.5 jaar voor haar verjaardag uitnodigt dan gaat er zeker een gedachte rond dat er meer te halen valt :D

Kansloos van haar om hem uit te nodigen. Laat het gebeuren en kijk hoe ze met elkaar praten en elkaar aankijken. Als blijkt dat ze elkaar leuk vinden is het tijd om het feest te eindigen door met een tafel in zijn nek te slaan pics to posten op dbb van je vriendin.

Mss voelt hij zich wel trouw aan de vriendin van Chewie, heeft hij zich geheel onthouden in die 4,5 jaar en wil hij nu deze kans aangrijpen om dat in 1 avond helemaal weer goed te maken. Gewoon 1 avondje nog eens alles geven en dan weer voor 4,5 jaar verdwijnen. Er lopen vreemde mannetjes rond.

hehe je ex op je feestje.

kijkt hij je zo aan van 'ik heb lekker jou vriendin keihard een maand lang gedoet voor dat jij dat deed'

echt sommige wijven snappen er ook geen kont van. Gelukkig zit ik op de zelfde hoogte met mijn vriendin als het om zulke dingen gaat. Dit soort acties kan ik echt niet waarderen.

Ja blabla is maar een vriend we hebben niets met elkaar. Oprotten joh niets een vriend. Zeg maar dat jij een oude vriendin uitnodigd die je vroeger als coïtus maatje had kijken of zij blij van wordt. Echt serieus als die gast op komt dagen ga je het hem goed zuur maken.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel als er iemand mijn vriendin aanraakt ga ik er zeker iets tegen doen .. Wat ga je doen ze gewoon hun gang laten gaan ? Versta mijn standpunt niet verkeerd , Ik ga niet als iemand per ongeluk tegen haar zit meteen slaan .. Ze moeten al ver gaan tegen ik een vuist zal uitdelen :D
:roflol: deze guy

Met 128kg zou ik me echt geen zorgen maken om zo'n ecto :roflol:

Terug
Naar boven