Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaik zou je vriendin eerst slaan met een 26kg db.
Daarna neersteken en dumpen die b*ch!!
dan kan je die ex gewoon anaal vernederen, wel wat vaseline gebruiken,

Kansloos van haar om hem uit te nodigen. Laat het gebeuren en kijk hoe ze met elkaar praten en elkaar aankijken. Als blijkt dat ze elkaar leuk vinden is het tijd om het feest te eindigen door met een tafel in zijn nek te slaan pics to posten op dbb van je vriendin.
Een focking maand man... dat is toch niets serieus... dat kan je bijna niet eens een ex noemen. Hij gaat haar overigens wel doen
Een focking maand man... dat is toch niets serieus... dat kan je bijna niet eens een ex noemen. Hij gaat haar overigens wel doen

Der ex belt aan, Ding Dong,
Kwarko opent, 1.94, King Kong.
zal die toch niks flikken ?
Ik loop al snel rood aan als mijn vriendin alleen al met der ex praat,
uitnodigen op een verjaardag is dan weer een ander ding. Begrijp wel dat je zo bezorgd ben, maarja, wat wil die bij je vriendin gaan doen waar jij bij zit?
Ik zou gewoon keihard m'n vriendin nken waar die ex dan bij zit, gewoon om 'n statement te maken en omdat het gewoon lekker is.