MuscleMeat

Vriendin zwanger halverwege kuur

Test vermindert het aantal zaadcellen, maar volgens mij zijn de zaadcellen die er wel zijn gewoon prima in orde. No need to worry als je het mij vraagt! Tenzij je testo als voorbehoedsmiddel gebruikte natuurlijk :p

Test vermindert het aantal zaadcellen, maar volgens mij zijn de zaadcellen die er wel zijn gewoon prima in orde. No need to worry als je het mij vraagt! Tenzij je testo als voorbehoedsmiddel gebruikte natuurlijk :p

Inmiddels achterhaald. Een aantal maanden geleden stond er een stuk in de S&F dat er wel degelijk celmutatie plaatsvind. Dit werd gestaafd met wetenschappelijk onderzoek. Ik zal deze week even kijken of ik dat exemplaar kan terugvinden op zolder.

Tja iedereen hoort die verhalen, maar als je vraagt over wie het gaat dan is het altijd via via gehoord.
Er is geen enkel bewijs dat je mislukte kinderen krijgt van AAS en de mensen die je persoonlijk kent die vader worden terwijl ze kuren krijgen allemaal gezonde kinderen. Gek he? :P

Ik zou me niet te druk erom maken bro. Het belangrijkste is dat je vriendin geen alcohol drinkt of rookt tijdens de zwangerschap. Slecht zaad komt naar wat ik ervan begrepen heb niet aan bij het eitje dus de gezondheid van de moeder is het belangrijkste.

Sluit me hier helemaal bij aan..

Daarom verwijs ik em ook door naar STAR zij kunnen hierin verder adviseren.

Zwaar overdreven vind ik het dus absoluut niet, als het dalijk geboren wordt en het blijkt een afwijking te hebben die er met bv een punctie uitgehaald had kunnen worden vergeef je het jezelf nooit!

Ik doelde ook niet speciaal op een punctie... maar om even in jou voorbeeld te blijven... een biopsie zou bijvoorbeeld net weer een stap te ver zijn als al het vooronderzoek incl. vruchtwaterpunctie gewoon in orde is.

Inmiddels achterhaald. Een aantal maanden geleden stond er een stuk in de S&F dat er wel degelijk celmutatie plaatsvind. Dit werd gestaafd met wetenschappelijk onderzoek. Ik zal deze week even kijken of ik dat exemplaar kan terugvinden op zolder.

Als je dit zou willen doen, graag bro! Mijn vriendin en ik hebben namelijk ook een steeds realistisch wordende kinderwens.

Als je dit zou willen doen, graag bro! Mijn vriendin en ik hebben namelijk ook een steeds realistisch wordende kinderwens.

Alstu. Nogmaals, zou mbt tot kinderen nooit lichtzinnig denken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ghehe stond in de kikker. Probeer de andere pagina als ik thuis ben nog wel een x te uploaden.

Je kan ook via dbb uploaden als je een nieuwe reactie post, staat het meteen op de dbb server, kan d'r minder fout gaan.

Als ik zo een snelle blik geef aan die review die vermeld wordt in het stukje, zie ik alleen referenties naar case studies en dierenstudies.

Op eentje na, en dat is deze;
Concomitant abuse of anabolic
androgenic steroids and human chorionic
gonadotrophin impairs spermatogenesis
in power athletes

En dat is dus met hCG.

Als ik zo een snelle blik geef aan die review die vermeld wordt in het stukje, zie ik alleen referenties naar case studies en dierenstudies.

Op eentje na, en dat is deze;
Concomitant abuse of anabolic
androgenic steroids and human chorionic
gonadotrophin impairs spermatogenesis
in power athletes

En dat is dus met hCG.

Wilde ik net zeggen ja. hCG is hoogswaarschijnlijk de boosdoener.

Trouwens ff vraagje aan jou GetXXL.
Ik neem nu standaard 500iu hCG per week om de ballen wakker te houden, maar stel nou dat ik besluit om mijn vriendin zwanger te maken. Is het dan verstandig om bij mijn trt geen hcg meer nemen? Zo ja, hoelang na het staken pas proberen zwanger te maken?

Bij die Finse studie werd er gekeken naar cumulatieve dosis, bij de mensen die een lage cumulatieve dosis hadden, was het aantal abnormalen ook stukken lager. Wat ik denk is dat je dus ook bij een lage hoeveelheid hCG per week kan uitgaan van die lage cumulatieve dosissen uit die studie.

Echter wil je op safe spelen zul je toch wel 'n half jaar oid. met hCG moeten stoppen (was de conclusie van de onderzoekers meen ik, kan er naast zitten).
Houd er i.ha. overigens ook rekening mee dat er wat betreft afgeleiden van testosteron (veel) minder data beschikbaar is dan bij testosteron.

N.b. iedereen heeft er ook abnormaal sperma tussenzitten, maar met hCG verhoogt dit dus. Mocht je een beter beeld willen zou ik gewoon je sperma laten testen gedurende je huidige hCG gebruik, en kan je laten 'keuren' hoe het er aan toe is. Meten = weten.

Dit is overigens iets waar ik niet veel van weet, dus ik hou me aanbevolen.

Ik ben ook vader geworden van super mooi gezond kindje en ook verwekt tijdens gebruik van AAS na mijn idee ken het echt geen kwaad zijn het meer fabels

Ik dacht dat je door HCG juist beter vruchtbaar bleef en dat het pas in hoge doseringen je zaad misvormt. Maar dit is dus niet het geval?

Wilde ik net zeggen ja. hCG is hoogswaarschijnlijk de boosdoener.

Trouwens ff vraagje aan jou GetXXL.
Ik neem nu standaard 500iu hCG per week om de ballen wakker te houden, maar stel nou dat ik besluit om mijn vriendin zwanger te maken. Is het dan verstandig om bij mijn trt geen hcg meer nemen? Zo ja, hoelang na het staken pas proberen zwanger te maken?

denk dat dat een goeie vraag is voor dr. de Ronde bij de anabolen poli. zou t zelf nooit op eigen houtje doen eerlijk gezegd

• Like
Waarderingen: kix
branch warren, en trish hebben ook net een kindje verwekt...
both gruwelijk aan de AAS en het kindje is perfect gezond.
is om maar een voorbeeld aan te halen dat et perfect mogelijk is een kindje gezond en wel te verwekken tijdens AAS. kans zal er altyd zijn dat er iets kan misgaan... maar dat is dan ook zo onder normale omstandigheden.

De vrouw zal waarschijnlijk niet aan de AAS zitten om het moment van haar zwangerschap want dat kan wel degelijk problemen geven omdat dat kind dan ook middelen binnenkrijgt.

Terug
Naar boven