Fitness Seller

Vriendin zwanger halverwege kuur

Ik heb 2 kleine mannen rondlopen, alle 2 verwekt in een deftige kuur.
Ze zijn alle 2 kerngezond, en hadden een mooi gewicht bij de geboorte.

Weet je nog hoe die kuren eruit zagen? Ook auxiliaries zoals anti e, hcg etc.

Laatste kuur weet ik nog perfect
Was tijdens een cut cycle
HGH 5iu ed
Test E5D 250Mg
Proviron 25mg ed
Oxandrolone 40Mg ed

Geen Anti E noch HCG

Eerste was met Tren, Test, Bold (Circa 1,5gram per week aan aas)

Moet wel zeggen, ik heb nooit last gehad van krimpende testikels

Mijn vrouwtje is ook zwanger geworden in de kuur en onze kleine is kerngezond. Don't worry...

Persoonlijk zou ik iedere check laten doen die kan, neem is contact op STAR en kijk wat zij voor je kunnen betekenen.
Zelf zijn wij beide bewust 6 maanden off gegaan voordat we gingen proberen een kind te verwekken. (zij dik 6 maanden gestopt met de pil)

En?,

Hoe is 't verder afgelopen?,

Hoor 't graag.

Ghehe. toen we het gingen 'proberen' in 1 maand raak :D Ze is nu 22 weken :)

zoveelste reactie mocht het je geruststellen...

heb een zoontje van 4 verwekt in een dikke kuur. kern gezond en bijzonder slim ;)

stel je kuurt niet dan is de kans op zwangerschap kans is altijd 100% als jij gezond bent verder

als je kuurt is dan kans op zwangerschap 20a10% door minder goeie cellen en aanmaak van sperma

of is dit gewoon moelijk te zegen en dit is alleen aas gebruik van test tot tren en alles er tussen met nakuur en verder weining er bij

was ik gewoon benieuwd na zal wel erg moelijk tezeggen zijn maar asl iemand antwoord daar op heeft is leuk

kan zeker geen kwaad heb paar vriende met gezonde kinderen en kuren al jaren, ik zou me eerder afvragen is het wel van mij :D

stel je kuurt niet dan is de kans op zwangerschap kans is altijd 100% als jij gezond bent verder

als je kuurt is dan kans op zwangerschap 20a10% door minder goeie cellen en aanmaak van sperma

of is dit gewoon moelijk te zegen en dit is alleen aas gebruik van test tot tren en alles er tussen met nakuur en verder weining er bij

was ik gewoon benieuwd na zal wel erg moelijk tezeggen zijn maar asl iemand antwoord daar op heeft is leuk

Forget it. Ik ken bijzonder veel mensen die al problemen hebben met zwanger worden terwijl er bij onderzoeken niets aan de hand blijkt te zijn. Het heeft ook met timing te maken en geluk...

Zelf geen problemen mee gelukkig, heb zelf 2 zoontjes en meer hoeft ik ook niet. :D

Terug
Naar boven