AndroidHealthClinic

Vroeger was alles beter?

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Ben zelf niet een persoon die leeft in het verleden maar voor de lol eens opgesomd welke regelingen zijn verdwenen en waarvan vooral de groep 50'ers en ouder ruim gebruik van gemaakt (kunnen) hebben.

- Aftrek onderhoudskosten woning
- Pc priveregeling
- Soepele aftrek studiekosten
- Aftrek consumptief krediet
- Lijfrente polissen per jaar aftrekbaar
- Nominale premie van enkele tientjes voor de ziektekostenverzekering

Pc Prive heb ik zelf nog aaan meegedaan en de relatief lage premie voor een ziektekostenverzekering heb ik ook nog meegemaakt natuurlijk. Daarvoor had je overigens niet eens een nominale premie en waren je totale kosten om te verzekeren dus nog lager.

Welke regelingen en voordeeltjes heb je nog meegemaakt en zijn er nu verdwenen?

de 19 cent de km onbelaste reiskostenregeling is eigenlijk ook verouderd...totaal niet meer relevant voor de huidige tijd gezien de prijzen.

Vroeger was alles inderdaad beter.

De tijd dat we nog guldens hadden heb ik nog net meegemaakt, de rest ligt ver voor mijn tijd :D

"De gouden Gulden tijd" noem ik het maar :).

-

Laatst bewerkt:
Patatje mayo 1 gulden 50!!

Des te ouder je wordt man, des te vaker je hoort van: Vroeger was het beter.
Je wordt er gestoord van, want alles was beter, en mooier en heter, goedkoper en doper, en ook nog langer open.
Stop met zeiken en bedenk eens even dat je blij mag zijn dat je dit mag beleven, of heb je het moeilijk nou ouwe, echt?
OJa, vroeger in de oorlog was het lang niet slecht. Vroeger is niet beter, maar op in rook, en dat vroeger beter was, zeiden ze vroeger ook, en daarvoor ook al, en zelfs daarvoor, want elke tijd is uniek,heb je 'm door?

Des te ouder je wordt man, des te vaker je hoort van: Vroeger was het beter.
Je wordt er gestoord van, want alles was beter, en mooier en heter, goedkoper en doper, en ook nog langer open.
Stop met zeiken en bedenk eens even dat je blij mag zijn dat je dit mag beleven, of heb je het moeilijk nou ouwe, echt?
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/26585[/SPOILER]

des te ouder je wordt? man, je komt net kijken!

je mag over jaar dertig een antwoord geven op dezelfde vraag! kijken hoeveel dat verschilt dan.

OT: de babyboom generatie heeft het prima voor elkaar voor zichzelf. wij mogen de rotzooi opruimen in dit tijdperk. enige lichtpunt is dat als je rond de 30-40 bent, je ouders ook tot de babyboom generatie behoren en dus de erfenis veilig gesteld is.

Vroeger .... toen je gerust 200 man online op je msn had en nog niet iedereen op facebook zat.

Vroeger had je geen breezersletjes en geen DBB dus ik blijf liever in deze tijd. :)

vroegah kocht ik een zak pinda knabbels voor 60 cent, nu betaal ik 65 euro cent.

srs

pinda_knabbels-predek.jpg

muzikaal,sta ik helemaal achter deze stelling,laat dat duidelijk zijn...

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=hftgytmgQgE

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

[/COLOR]dos pintos por favor...

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

let me here you say YEAHHHHH, lord have mercy...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven