XXL Nutrition

Vroeger was alles beter?

Vroeger hadden de bodybuilders een mooier lichaam dan nu, nu lijken ze zwanger:Dwhahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gouden oude.

Mijn favoriete games, sommige oud sommige nieuw:
Rainbow Six: Raven Shield
Age of Empires II
FEAR Combat (online)
World of Warcraft (Al is het eerder een psychologisch bolwerk dan een spel)
Trackmania Nations Forever
Warcraft 3 TFT
Pharaoh

1988 op de arcade en het was gewoon het samenspel van jeep en helicopter wat het een echte co-op ervaring maakte. De waves waren ook afgestemd op co-op spelen, ook al kon je wel met alleen de heli ook een level 'clearen'.

Wizard of War 1980, Armor Attack 1983, Gauntlet 1985, Legendary Wings 1986, Bubble Bobble 1986, Ikari Warriors 1986, International Karate + 1987, Contra 1987, Salamander 1987, Xybex 1987, Altered Beast 1988.

Ben het wel met je eens dat het er minder zijn dan ik dacht, games betreft co-op mode van voor Silkworm. Vermoed wel dat er nog genoeg obscure Japanse shooters zijn te vinden voor allerlei consoles destijds.

Laatst bewerkt:
Vroeger hadden de bodybuilders een mooier lichaam dan nu, nu lijken ze zwanger:Dwhahaha
Er zijn nu ook BB met de look van old school BB, alleen zijn die nu geen prof. Het prof-BB was vroeger een freak show, en is dat nu nog steeds. Alleen eist men van de freaks vandaag de dag veel meer dan vroeger. Het publiek wil monsters zien, esthetiek is naar de achtergrond verdrongen. De verantwoordelijkheid ligt bij de IFBB, al moeten die ook rekening houden met wat het publiek wil zien, en wat de chemische middelen kunnen bewerkstelligen.

IMO moet er gewoon een aparte tak komen binnen het BB die de esthetiek als belangrijkere factor opneemt in de beoordeling. Je kan dan nog steeds de massamonsters houden, maar dan heb je ook een vorm van BB waar mensen weer respect voor krijgen (Zane, Arnold) en waar jongeren ook echt van kunnen dromen. Zou veel beter zijn voor de sport ook.

rukken op het openingsfilmpje van tomb raider III en reclameblaadjes voor lingerie :wanker:
wat een tijd ...

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

en niet te vergeten: de videorecorder in het geniep opzetten wanneer pa en ma in bed liggen om de softerotiek van VT4 en Ka2 te verkopen op school.

Jeugdsentiment die oude games. :)

Maar wat betreft al die oude subsidies: jammer, ik had ook best de dubbele hoeveelheid stufi gehad en een soepele aflossingsregeling, en al die andere regelingen natuurlijk ook. Helaas bouwden we in die jaren een staatsschuld op die we nu moeten gaan afbetalen, anders keert de wal het schip zoals het is sommige Europese landen al heeft gedaan.

Dat de koopkracht daadwerkelijk afneemt geloof ik trouwens niet. Misschien op papier, maar in de praktijk krijg je nu natuurlijk veel meer waar voor je geld.

- Electronica is goedkoper en vele malen beter/geavanceerder
- Bijna iedereen kan zich een auto veroorloven en hoeft niet meer op de brommer zoals t/m de jaren 70 voor veel middenklasse kostwinners nog normaal was
- Er is veel meer toegang tot meer media. Mensen kunnen zich bijvoorbeeld dankzij internet veel beter informeren/ontplooien
- De medische kennis wordt steeds beter. Keerzijde is natuurlijk dat we allerlei groepen zoals hoogbejaarden nu langer in leven kunnen houden tegen astronomische kosten. Dit is samen met de vergrijzing de voornaamste reden dat de zorgpremies zo omhoog schieten. Zal alleen nog maar erger worden.

Ik ben blij dat ik niet een paar decennia eerder ben geboren.

Terug
Naar boven