AndroidHealthClinic

Vroeger was alles beter?

Vroeger ging de man werken en bleef de vrouw thuis ...
Nu moeten ze alle 2 werken voor een huis en rond te komen

Als beiden vakkenvuller zijn ja.
De gewoonte is gewoon veranderd, vrouwen bouwen nu ook een carriëre op, dat was vroeger minder.

Als beiden vakkenvuller zijn ja.
De gewoonte is gewoon veranderd, vrouwen bouwen nu ook een carriëre op, dat was vroeger minder.

:rolleyes: Dit slaat dus nergens op, probeer jij in je 1tje maar gewoon als een gemiddelde Nederlander met gemiddelde opleiding een woning te kopen tussen je 20 en 30ste levensjaar.. (Kan wel maar dan zit je midden tussen de gheto waar je nou net niet wilt zitten)
Leven is gewoon stukken duurder geworden brah! En de gemiddelde Nederlander krijgt het gewoon steeds moeilijker...

jeps, achteruitgang van de welvaaart for sure.
Kom op man, gemiddeld krijgen we het steeds beter. Vroeger moesten ze gewoon werken voor een kwartje per uur. Als ik mijn leven vergelijk met die van mijn ouders bijvoorbeeld, dan heb ik het als nieuwe generatie een stuk beter voor elkaar.

Kom op man, gemiddeld krijgen we het steeds beter. Vroeger moesten ze gewoon werken voor een kwartje per uur. Als ik mijn leven vergelijk met die van mijn ouders bijvoorbeeld, dan heb ik het als nieuwe generatie een stuk beter voor elkaar.

Jij bedoelt dat op een heel ander front kerel! Klopt mijn oma had het vroeger ook zwaarder als wij nu, wassen was een klus waar je gewoon dagen aan kwijt was enzo..

Maar kijk dan ook is naar het groter geheel! En dan specifiek op hoe het geld verdeeld is in Nederland, kloof tussen arm en rijk word steeds groter! De middenstand krijgt het steeds lastiger, en dat is wel de grootste groep van nederland! Als die trend door zet krijg je straks 2de Amerika hier... volgens mij zit jij daar met je goede leventje ook niet op te wachten!

Ik zie niet in hoe de middenstand het steeds zwaarder krijgt eigenlijk. En volgens mij wordt deze klasse ook steeds groter.
Dat het verschil tussen arm en rijk te groot is hoef je mij verder niet te vertellen, maar heb niet het idee dat dit erger is dan 20 jaar geleden oid.

Ik zie niet in hoe de middenstand het steeds zwaarder krijgt eigenlijk. En volgens mij wordt deze klasse ook steeds groter.
Dat het verschil tussen arm en rijk te groot is hoef je mij verder niet te vertellen, maar heb niet het idee dat dit erger is dan 20 jaar geleden oid.

Dan moet je vooral lekker onder je steen blijven liggen kerel, serieus je praat echt BS hier!.. Ga eens google op mensen die onder de armoede grens leeft hier in nederland! En wat hier van de groei is in de afgelopen 20 jaar!
Zet daarnaast de cijfers van geld verdeling en jij gaat een hele vervelende conclusie trekken!

Vervolgens zoek je wat gegevens op van amerika en koppel dat eens met elkaar! Dan kom je behoorlijk beroerde conclusie! En probeer dan ook nog eens een raport boven te krijgen wat dit doet met een land en wat hier van de gevolgen zijn!

Maar nee ik snap je wel, jij merkt geen fl**ker van! Ik zelf ook niet crises ?
Kerel ik heb nooit ook maar 1 ding minder kunnen doen om de crises..
Maar dat is geen enkel beeld voor hoe het er werkelijk voorstaat! :rolleyes:

Sorry bro kan het niet vinden. Maar volgens jou moet er makkelijk een staatje te vinden zijn op google. Can you help me out?

Vroeger was niet alles beter. We/ze hadden alleen andere problemen.
Omdat die problemen er vroeger niet waren, lijkt het dat het vroeger beter was.
Maar ik zeg dat het vroeger beter was..

Een statisitiek waaruit blijk dat nu meer mensen onder de armoedegrens leven dan in de tachtigerjaren alsjeblieft.

Laatst bewerkt:
Een statisitiek waaruit blijk dat nu meer mensen onder de armoedegrens leven, dan in de tachtigerjaren alsjeblieft.

Wat noem jij dan vroeger jaar geleden?
Kom op kerel jij bent de moeite niet einde discussie!
Veel plezier onder je steen Daag brah

een jaar geleden? ja goee manier om te stellen dat 'vroeger' alles beter is.
Laten we het vooral in het grote geheel bekijken kerel.
Met andere woorden je lult gewoon uit je nek, of je komt nu met een statistiek waaruit blijkt dt het aantal mensen onder de armoedegrens achteruit is gegaan sinds de jaren tachtig.

Over hoelang geleden hebben we het nou in godsnaam, ik zie iemand over zn oma beginnen en nu komen jullie weer met de jaren 80, make up your mind.

een jaar geleden? ja goee manier om te stellen dat 'vroeger' alles beter is.
Laten we het vooral in het grote geheel bekijken kerel.
Met andere woorden je lult gewoon uit je nek, of je komt nu met een statistiek waaruit blijkt dt het aantal mensen onder de armoedegrens achteruit is gegaan sinds de jaren tachtig.
:vomit::booty::fluit:

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Over hoelang geleden hebben we het nou in godsnaam, ik zie iemand over zn oma beginnen en nu komen jullie weer met de jaren 80, make up your mind.

Kerel of je nu jaar terug gaat of 100 jaar, dont make the point!
De cijfers liegen er niet om, maarja als je het niet wilt zien omdat je het zelf niet zo ervaart tjah!

Klaaswitz kom er maar in.

Die cijfers, indeed, de cijfers die je niet kunt leveren.

Die cijfers, indeed, de cijfers die je niet kunt leveren.
Kan wel, maar ik ga niet voor jou opzoeken.. Doe je maar lekker zelf!
Daarnaast ga ik niet met je in discussie ik weet hoe je bent! Jij bent zon persoon ik vind dit, en bout me niet waar je mee aankomt, ik lul me er gewoon onder uit! Jeah jammer! Die links waren bewijs genoeg! Maar nee meneer leest er 1 en begint dan hier te gallen! Nog te lui om zelf te googlen:rolleyes:

EN dit was echt mijn laatste bericht hier over tegen jou!

zo blauw geworden BB, je ontgoochelt me.

:roflol:
Je had deze 'dicussie' gewoon kunnen voorkomen door niet zo bijdehand over cijfers te beginnen om ze vervolgens niet te kunnen leveren.
Succes verder!

Terug
Naar boven