Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bioscoop level was echt epic om elkaar af te knallen en op te blazen

Gewoon alles naar de t*ring schieten is toch leuker dan eerst heel leger enz bouwen?
Heb je daar meer informatie over? Volgens mij zijn PC's een linkse hobby en heb nog niks gehoord over een PC-prive regeling die in welke vorm ook zou terugkomen.
PGB is alleen als je hulpbehoevend bent, daar heb je denk ik weinig aan als je een pc wilt kopen.

Oke.
Strategie dus gewoon.
Van die spellen die nooit klaar zijn.
Niemand hier vroeger doom/duke nukem gespeeld?
Doom was zo'n beetje met Wolfenstein 3D de eerste FPS die ik speelde. Geniaal. Als 9 of 10 jarige 's avonds in het donker Doom spelen. Geweldig hoe je toen als kleine knaap echt werkelijk helemaal in het spel gezogen zat.

http://www.youtube.com/watch?v=z3kN1rblzhI
Beste spel ooit, 1 van de eerste waar je co-op kon spelen. 23 jaar oud inmiddels en in die tijd was de Amiga zijn tijd ver vooruit. Pc haalde dit niveau pas een jaar of 5 later.
In ieder geval één van de beste shooters.
Dat één van de eerste co-ops is niet echt waar. Al in de 8-bit periode waren er legio games die je co-op kon spelen. Zo uit m'n hoofd bijvoorbeeld Gauntlet of Ikari Warriors maar ik neem aan dat even verder graven nog veel oudere titels oplevert.

Ok, laten we dat gewoon voor waar aannemen, hoe kom je er dan op dat Silkworm één van de eerste co-ops was? Die is zo even uit m'n hoofd uit 1989.