MuscleMeat

Vrouw zit drie jaar dood voor televisie

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
LONDEN - Een Britse vrouw heeft naar schatting drie jaar dood in haar woning in Londen voor de televisie gezeten. De vrouw werd omringd door ongeopende kerstcadeaus en de televisie stond nog altijd aan toen het lichaam werd gevonden. De Londense politie zei donderdag dat de 40-jarige vrouw al in januari is gevonden, maar de identificatie nam geruime tijd in beslag.

De politie vermoedt dat de vrouw in de winter van 2003 is overleden. In de woning troffen onderzoekers ongeopende brieven uit die periode. Ook werden er levensmiddelen aangetroffen waarvan de houdbaarheidsdatum rond die tijd verstreek.

Huurachterstand

Er ging pas iemand naar de vrouw kijken toen de huurachterstand tot enkele duizenden pond was opgelopen.

Ik hoop dat mijn vrienden me iets sneller missen.

Dat die TV ook nog steeds aanstond. :o

bizar

Ik zou onmiddelijk merken dat Zelda niet meer post op DBB en alarm slaan:D

Heel raar dit soort dingen: ze betaalt 3 jaar lang:
geen huur, geen gas/licht, water etc.

Er zal af en toe een deurwaarder aangebeld hebben.

(Hmm, ik denk dat ik de komende drie jaar ook eens geen rekeningen betaal en nergens op reageer wie weet laten ze mij ook met rust. :D )

Maar dat er geen familie of vrienden gaat kijken, triest hoor.

Tcoh vreemd, dat zoiets 3 jaar kan duren. Electriciteit wordt 3 jaar niet betaald, net zoals nog een berg vaste lasten. Als je nog leeft, trekken ze meteen aan de bel, maar als je dood bent, duurt het 3 jaar. :scratch:

En van wie had ze die kerst-kado's gekregen?
Zijn die lui niet wezen kijken?

raar dat die tv niet oververhit en ontploft ???

Als je automatische-incasso doet, en je hebt er genoeg geld op staan kun je toch een hele tijd betalen ookal ben je dood.

Wel een zielige vrouw lijkt me. Geen familie-leden die haar miste e.d.;

Vreemd. In een hetzelfde nieuwsbericht ging het gisteravond nog duidelijk om een man.

ja, idd las ook een bericht en toen ging het om een man

dit is gewoon zo'n commerciele stunt van engeland.. ze willen publiciteit.. :p

het kan natuurlijk niet dat iemand 3 jaar lang tv kijken zonder de rekeningen te betalen.. bij 2 maanden achterstand ben je hier meestal al afgesloten.. en zeker als je niet met een uitleg kan komen..

maar het zal wel komen door automatische overschrijving komen..
dat het zo lang heeft kunnen duren..

vage shit...

Broodje aap.

• Topic Starter Topic Starter
RvR zei:
dit is gewoon zo'n commerciele stunt van engeland.. ze willen publiciteit.. :p

het kan natuurlijk niet dat iemand 3 jaar lang tv kijken zonder de rekeningen te betalen.. bij 2 maanden achterstand ben je hier meestal al afgesloten.. en zeker als je niet met een uitleg kan komen..

Het kan best dat ze alles automatisch overmaakte en een vast inkomen had van alimentatie of uitkering.

waar was ze op 40-jarige leeftijd aan overleden dan???

Terug
Naar boven