Fitness Seller

Vrouwen die abortus ondergingen mag je verkrachten

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Spaanse aartsbisschop: "Vrouwen die abortus ondergingen mag je verkrachten"

Javier Martinez, de aartsbisschop van Granada, heeft in zijn kerstrede gezegd dat het aanvaardbaar is dat vrouwen die een abortus ondergingen verkracht worden. De Portugese auteur Manuel António Pin uit daarover zijn afkeer in de krant Jornal de Noticias, zo meldt express.be.
media_l_4553716.jpg

Javier Martinez, aartsbisschop van Granada, en paus Benedictus.

"De Spaanse kerk wijkt onder geen enkel beding af van haar intolerantie. Nadat de kersverse premier Mariano Rajoy, die dicht bij de Kerk staat, al aankondigde komaf te willen maken met de 'verrotte' abortuswet die onder zijn voorganger José-Luis Zapatero werd goedgekeurd, kreeg ik een kopie in handen van de kerstrede die door de aartsbisschop van Granada werd uitgesproken en waarin hij stelt dat 'een vrouw die een abortus heeft ondergaan een man een absolute licentie geeft - zonder beperkingen- om haar lichaam te misbruiken omdat ze een zonde heeft begaan op een manier alsof ze op die zonde recht had.'"

"Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.
http://www.hln.be/hln/nl/6916/Kinde...-abortus-ondergingen-mag-je-verkrachten.dhtml

aub ook in belgie, kan ik ook eens van bil gaan.

Aartsbischoppen die geweld goedpraten mogen in hun aars genomen worden met een steigerpijp van 40 cm doorsnee.

:o (meer kan ik er niet van zeggen)

*lachende japanner meme*:

RELIGION

Gekkenhuis, dat is die hele zooi :o

wat verwacht je nog van pedofielen

Oké, maar hoe weten we - wanneer we over straat lopen - welke vrouwen abortus hebben gepleegd? Brandmerken?

Ethiek is nooit de sterkste kant geweest van die legale sekte, elke andere organisatie met dit track record was al lang opgedoekt en de leiders veroordeeld.

"Vrouwen die verkrachting ondergingen mag je aborteren"

Problem solved.

Zal waarschijnlijk wel weer zo'n geweldige interpretatie fout zijn van de aanwezige pers. Mijns wetens heeft ie gezegd " vrouwen die verkracht zijn geworden, mogen abortus plegen." Het is nu eenmaal zo dat een sensatie propeganda stuntje van een journalist in portugal het weer eens verzuurd voor de gelovigen aldaar. Die journalist zouden ze van mij direkt mogen ontslaan wegens laster e.d.

tja die Hollanders he :D

Het is lastig om op zulke mensen beheerst te reageren. maar ehm ik mag hopen dat het ook daar gewoon strafbaar is om op te roepen tot geweld?

vind je het niet logischer klinken als ie gezegd zou hebben tijdens de kerstmis " vrouwen die verkracht zijn geworden mogen de foetus aborteren." ?

Altijd hetzelfde met dat volkje!

Terug
Naar boven