Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Aghja, of je gelooft of niet, God zal altijd van je houden.
Love you back, God!

---------------------------------------------------------------------

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aghja, of je gelooft of niet, God zal altijd van je houden.

Better be trollin. Ik heb het over dierenmishandeling, zoals zelf beslissen om je hond/kat om te brengen.als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?![]()
Better be trollin. Ik heb het over dierenmishandeling, zoals zelf beslissen om je hond/kat om te brengen.

Ahw gut, meneer heeft een vertekend beeld van de werkelijkheid? Aaahw!als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?![]()
Ahw gut, meneer heeft een vertekend beeld van de werkelijkheid? Aaahw!

wil je zeggen dat ze onmiddelijk neergespoten worden of wat precies?![]()

Ik ken geen asiel waarbij dat het geval is.wil je zeggen dat ze onmiddelijk neergespoten worden of wat precies?![]()

Ja, want een dokter die je dood doet door je uit een baarmoeder te zuigen valt te vergelijken met een prikje waarvan je in slaap valt. Nvm, the folks here are too stupid
out. als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
Wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?![]()
Aartsbischoppen die geweld goedpraten mogen in hun aars genomen worden met een steigerpijp van 40 cm doorsnee.
my mistakeIk ken geen asiel waarbij dat het geval is.
Sterker, een dierenarts (die dat geeft) mag dat niet eens als het om een gezond dier gaat.
Maargoed, ik ken ook maar een handjevol asielen tot in de details
Waarom ga ik hier eigenlijk serieus opin?
maar versterkt mn punt alleen maar, nu worden honden zelfs ingespoten door niet-gediplomeerde mensen en er wordt geen moord/brand geschreeuwd
waarom ben je zo emotioneel over deze kwestie, ben je soms ook geaborteerd toen je klein was?Ja, want een dokter die je dood doet door je uit een baarmoeder te zuigen valt te vergelijken met een prikje waarvan je in slaap valt. Nvm, the folks here are too stupidout.
![]()