AndroidHealthClinic

Vrouwen die abortus ondergingen mag je verkrachten

als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?:dunno:
Better be trollin. Ik heb het over dierenmishandeling, zoals zelf beslissen om je hond/kat om te brengen.

Angelus heeft idd een punt.

als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?:dunno:
Ahw gut, meneer heeft een vertekend beeld van de werkelijkheid? Aaahw!

wil je zeggen dat ze onmiddelijk neergespoten worden of wat precies?:scratch:

Er wordt een rij van 6 soldaten klaar gezet om het finale nekschot te geven, 5 krijgen er losse flodder, zodat niemand zal hoeven leven met het idee een hond gedood te hebben. :yarly:

wil je zeggen dat ze onmiddelijk neergespoten worden of wat precies?:scratch:
Ik ken geen asiel waarbij dat het geval is.
Sterker, een dierenarts (die dat geeft) mag dat niet eens als het om een gezond dier gaat.
Maargoed, ik ken ook maar een handjevol asielen tot in de details :)

Waarom ga ik hier eigenlijk serieus opin?

Ja, want een dokter die je dood doet door je uit een baarmoeder te zuigen valt te vergelijken met een prikje waarvan je in slaap valt. Nvm, the folks here are too stupid :) out.
imout.gif

Tja,
Die gasten kunnen doen wat ze willen lijkt het vaak want er worden toch geen stappen genomen tegen deze meneer.

Ik ken geen asiel waarbij dat het geval is.
Sterker, een dierenarts (die dat geeft) mag dat niet eens als het om een gezond dier gaat.
Maargoed, ik ken ook maar een handjevol asielen tot in de details :)

Waarom ga ik hier eigenlijk serieus opin?
my mistake:) maar versterkt mn punt alleen maar, nu worden honden zelfs ingespoten door niet-gediplomeerde mensen en er wordt geen moord/brand geschreeuwd:)
Ja, want een dokter die je dood doet door je uit een baarmoeder te zuigen valt te vergelijken met een prikje waarvan je in slaap valt. Nvm, the folks here are too stupid :) out.
imout.gif
waarom ben je zo emotioneel over deze kwestie, ben je soms ook geaborteerd toen je klein was?:o

http://en.wikipedia.org/wiki/Neonatal_perception#Fetal_pain_and_abortion

Terug
Naar boven