Fitness Seller

Vrouwen die abortus ondergingen mag je verkrachten

Heb het eens gegoogled en geen krant buiten hln heeft het gemeld. En hln kennende..

Wachten is op de eerste meme met infinite raping. Net zoiets als die troll met magnets.

waarom heeft heel die "vereniging" eigenlijk nog bestaansrecht ? Elk ander clubje dat zulke grove uitspraken doet of vaak negatief in het nieuws komt ( kindermisbruik om even 1 voorbeeld te noemen ) krijgt de naam sekte en word verboden.

Hopelijk word 2012 het jaar waarin de wereld wijzer word en al die gelovige mongooltjes naar de maan transporteert, mogen ze daar lekker elkaar lastig vallen en ideeen en gedachtengangen aan elkaar forceren.

Ongelofelijk.
Afschaffen die poppenkast in het Vaticaan en alles wat ermee te maken heeft. Ik denk niet de God alle Rooms Katholieke priesters met open armen opwacht bij de hemelpoort.

Ethiek is nooit de sterkste kant geweest van die legale sekte, elke andere organisatie met dit track record was al lang opgedoekt en de leiders veroordeeld.

"Als radicaal christendom tegenwoordig bedacht zou zijn, zou het verboden worden." :p

"Och, maar de kerk geeft toch zoveel mensen steun" 100% valse steun ja. Ik heb met de kerst nog eens een mis bijgewoond in de kerk met een dorp vol christenen. Niet te geloven eigenlijk wat zich daar voor brainwashing afspeelde en hoe iedereen zonder een beetje twijfel vrolijk meedoet. Wat zou het nou mooi zijn als er van die honderden mensen ook maar eentje opstond en vroeg ''Verzin je dit nu ter plekke of kun je hier een betrouwbare bron voor geven?"
Met het bestaan van een 'God' heeft dit weinig meer te maken, christendom is tegenwoordig meer een bijna nationalistische identiteit dan een geloof of overtuiging op gebied van niet-materiële zaken.

Islam, Christendom... Same shit different name.

Alle gekheid op een stokje... Het verschil met de kerk (en al hetgeen nu naar boven komt) en de moskeeën is gewoon dat het potje bij de islamieten goed bedekt blijft. Het is mijn inziens zo dat het westen (en ik associeer de kerk met het westen) vele malen verder geëvolueerd is dan het oosten (en ik associeer de islamietische wereld met het oosten). Bij gevolg loopt de islam zo ver achter dat zij het stadium nog niet bereikt hebben van de openlijke schandalen. Dit is vergelijkbaar met de kerk jaren 50-60-70-enz. waar de feiten zich afspeelden maar waar alles in de doofpot belandde om de lokale pastoor niet tegen hen te krijgen. Die tijden zijn voorbij. Bij de islam is dit echter niet zo. Niemand wil de lokale iman (of hoe die kerel ook noemt) tegen zich krijgen. Als de iman met zijn poten aan kinderen zit zullen ze dit doodzwijgen. Ik vind het oké dat men dit in de media brengt, maar wees toch niet zo naïef om te denken dat dit alleen bij de kerk gebeurt. Bovendien vind ik het wel erg dat door enkelingen vele goede mensen ook geraakt worden. Ik denk dan aan de jongere generatie pastoors die wél mooi volgens het boekje hebben gewerkt. Het zijn trouwens altijd die oude fosielen die zulk een uitspraken doen. Ach, dat zal er met de tijd wel uitgroeien zeker? Vroeg of laat vallen ze toch dood en dan maar hopen dat de nieuwe generatie het celibaat gaat afschaffen enz. Ben geen gelovige, maar ik woon in een land/continent dat altijd een christelijke traditie heeft gehad, en ik kots gewoon van de idee dat het hier straks vol met moskeeën/minaretten zou staan (hetgeen eigenlijk al bezig is). Dus mensen die pleiten voor de afschaffing van de kerk... dan hebben de islamieten helemaal vrij spel. Alle religies tegelijk afschaffen en verbieden daarentegen, daar kan ik wel mee leven. :)

Religion of rape

Heb het eens gegoogled en geen krant buiten hln heeft het gemeld. En hln kennende..

http://www.nodeju.com/17759/archbishop-says-it-is-ok-to-rape.html
http://www.eurotopics.net/en/home/p.../ARTICLE98503-Spanish-bishop-legitimates-rape
........

rape + Javier Martinez geeft genoeg reacties (altijd engels googelen)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 15:21 ----------

gelovigen zijn altijd zeer selectief met oordelen. als het niet uitkomt is het niet aan ons mensen om te oordelen maar aan god (misbruik kerk). en komt het ze wel uit dan is elk oordeel geoorloofd en zelfs de tien geboden niet meer heilig.

Ach ja, laat ze maar zeggen, door zulke uitspraken delven ze zelf mee aan hun eigen ondergang.

Vind ook natuurlijk groffe uitspraak, maar vindt wel dat mensen tegenwoordig veel te licht over abortus gaan. Haters gonna hate deze vergelijking. Een menselijk embryo van 10+ weken is in zekere zin een levend wezen, mogelijk zonder al te veel bewustzijn, maar dat weten we over dieren ook niet. Abortus = je eigen keuze. Maar o wee als je een dier dooddoet.

Vind ook natuurlijk groffe uitspraak, maar vindt wel dat mensen tegenwoordig veel te licht over abortus gaan. Haters gonna hate deze vergelijking. Een menselijk embryo van 10+ weken is in zekere zin een levend wezen, mogelijk zonder al te veel bewustzijn, maar dat weten we over dieren ook niet. Abortus = je eigen keuze. Maar o wee als je een dier dooddoet.

waar heb je het over? we doden dieren toch ook aan de lopende band.

luistert er uberhaupt nog iemand naar de kerk?, laat ze lekker dom doen ze snappen toch al helemaal niet meer waar religie over hoort te gaan.

luistert er uberhaupt nog iemand naar de kerk?, laat ze lekker dom doen ze snappen toch al helemaal niet meer waar religie over hoort te gaan.

meer mensen dan je denkt, hebben ook nog enorm veel macht binnen de verenigde naties;)
het is niet zo dat omdat dbb bijna ledig is van dat soort idioten dat het in de echte wereld ook zo is:o

"Als radicaal christendom tegenwoordig bedacht zou zijn, zou het verboden worden." :p

"Och, maar de kerk geeft toch zoveel mensen steun" 100% valse steun ja. Ik heb met de kerst nog eens een mis bijgewoond in de kerk met een dorp vol christenen. Niet te geloven eigenlijk wat zich daar voor brainwashing afspeelde en hoe iedereen zonder een beetje twijfel vrolijk meedoet. Wat zou het nou mooi zijn als er van die honderden mensen ook maar eentje opstond en vroeg ''Verzin je dit nu ter plekke of kun je hier een betrouwbare bron voor geven?"
Met het bestaan van een 'God' heeft dit weinig meer te maken, christendom is tegenwoordig meer een bijna nationalistische identiteit dan een geloof of overtuiging op gebied van niet-materiële zaken.

Bijbel = betrouwbare bron

waar heb je het over? we doden dieren toch ook aan de lopende band.
Dat als je foetus een hond geweest was, mensen moord en brand zouden schreeuwen:
DOE HETZELFDE MET HAAR!! STOP HAAR IN EEN BAARMOEDER EN ZUIG HAAR DERUIT!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar nu het een mens is, is het van: ja, je eigen keuze, je hebt nog heel je leven om aan kinderen te beginnen meid.

In deuteronomium staan wel meer zieke dingen (en dat deel komt niet alleen voor in de Bijbel, maar ook in de Thora en Koran?). Zoals bijvoorbeeld dat je beter coïtus kan hebben met je dochtertje, dan met een ongestelde vrouw (en dacht dat in oud Nederlands een ziek iemand ook een ongesteld iemand was?). Teminste, dat is 1 van de manieren hoe je het kan interpreteren

Dat als je foetus een hond geweest was, mensen moord en brand zouden schreeuwen:
DOE HETZELFDE MET HAAR!! STOP HAAR IN EEN BAARMOEDER EN ZUIG HAAR DERUIT!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar nu het een mens is, is het van: ja, je eigen keuze, je hebt nog heel je leven om aan kinderen te beginnen meid.

als mensen niet meer voor hun hond willen zorgen brengen ze hem naar het asiel waar hij na een tijdje een spuitje krijgt.
wordt toch helemaal geen moord en brand voor geschreeuwd?:dunno:

Terug
Naar boven