MuscleMeat

Vrouwen en anabolen

Montani

Novice
Waardering
0
Lengte
1m57
Massa
61kg
Hi all,

ik ben een vrouw van 32 en heb heel me leven gesport alleen kon ik helaas mijn passie sport niet meer uitvoeren door mijn schouder die een aantal keer uit de kom is gegaan. nu ben ik 2 jaar geleden heel intensief gaan fitnessen en verslaafd geworden aan krachttraining. ben 11cm kwijtgeraakt bij mijn buik (2 kindjes gekregen in die tussentijd). sinds een half jaar gaat het eten ook goed. Eet minder rotzooi en ben gestopt met suiker. Ik heb alleen het idee dat ik nu een beetje blijf hangen. Bijv ik zit bij mijn laatste set squats op 90kg en kom niet verder dan dat. mijn boven lichaam blijf ik licht trainen omdat ik heel erg aanleg in mijn armen. Maar mijn benen train ik dus al best zwaar alleen er gebeurd niets meer. Ik denk er nu over na om iets te nemen maar wat weet ik niet. Iemand ervaring met vrouwen en anabolen?? ik wil niet heel overdreven worden maar net dat beetje meer. hoop dat iemand mij wat advies kan geven.

:):)

je bent 1m57?? en squat 90kg???

Whey en creatine

Als je blijft hangen kan dat aan vele dingen liggen. Voeding, manier van trainen en voldoende rust zijn de hoofd verdachten. AAS moet je helemaal niet aan denken nu.
Dus kan je wat meer over je voeding, training en rust (met 2 kindjes soms lastig weet ik uit ervaring, hoewel heb er zelf 3) vertellen?

• Topic Starter Topic Starter
Hai ja whey neem ik sowieso 2 keer per dag en creatine heb ik ook gebruikt alleen moest ik daar 3 maanden mee stoppen voor ik er weer mee mocht beginnen.
dank je wel iig:)

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Als je blijft hangen kan dat aan vele dingen liggen. Voeding, manier van trainen en voldoende rust zijn de hoofd verdachten. AAS moet je helemaal niet aan denken nu.
Dus kan je wat meer over je voeding, training en rust (met 2 kindjes soms lastig weet ik uit ervaring, hoewel heb er zelf 3) vertellen?
Ja graag advies van ervaren mensen is altijd goed. Ja hoef je dus niks te vertellen hoe druk dat is met kids. ik slaap sowieso maar 6/7 uur per nacht. Maar als je mij wat meer kan vertellen, zou ik te gek vinden :-)

Hai ja whey neem ik sowieso 2 keer per dag en creatine heb ik ook gebruikt alleen moest ik daar 3 maanden mee stoppen voor ik er weer mee mocht beginnen.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Ja graag advies van ervaren mensen is altijd goed. Ja hoef je dus niks te vertellen hoe druk dat is met kids. ik slaap sowieso maar 6/7 uur per nacht. Maar als je mij wat meer kan vertellen, zou ik te gek vinden :-)

Creatine kun je gewoon blijven gebruiken, onderbreken hoeft niet.

6/7 uur is niet slecht toch ;)

Verder wat Neus zegt!

Ja dan moet ik eerst meer weten. Hoe en wat eet je, hoe ziet je trainingsschema eruit?
Als ik (we) dat weten kan er gericht advies gegeven worden.

Waarom aan zoiets heftigs als anabolen gaan omdat je even niet verder komt met squatten? Ja dan heb je wellicht meer kracht (en dikkere armen terwijl je zegt dat niet te willen) vervolgens stop je met je kuur en je verliest je kracht weer grotendeels.

Ik zou het toch echt in de voeding/training gaan zoeken, misschien eet je te weinig of heb je te veel stress bijv.

Ik denk ook dat het probleem eerder bij je voeding of trainingen ligt.

Wil je toch perse gebruiken, zou ik kijken naar anavar.
Beginnen met 5mg ed en als dat goed gaat zou je eventueel nog kunnen opbouwen naar 10-15mg ed.

Maar zoals gezegd, kijk eerst naar andere factoren.

Ik weet niet of test boosters iets zouden kunnen doen? Is niet zo drastisch en gewoon overal te verkrijgen.
Echter wat ik heb gelezen in onderzoeken moet je er niet teveel van verwachten.

Misschien heeft getXXL hier een mening over?

Neemt niet weg dat voeding en training het belangrijkste zijn om eerst op orde te hebben voor je ueberhaupt aan zulke zaken zou moeten denken.

ja alleen blijf hier wel hangen nu.. :-(

ass to grass squat???:eek: tussen 10/16 herhaling?
is al heel goed hoor

En bovendien gaat t voor sexy legs voor zowel man of vrouw niet perse om kracht maar om de spanning/pomp/goede uitvoering
Dus als je blijft 'hangen'is niet zo erg toch?

Ik weet niet of test boosters iets zouden kunnen doen? Is niet zo drastisch en gewoon overal te verkrijgen.
Echter wat ik heb gelezen in onderzoeken moet je er niet teveel van verwachten.

Misschien heeft getXXL hier een mening over?

Neemt niet weg dat voeding en training het belangrijkste zijn om eerst op orde te hebben voor je ueberhaupt aan zulke zaken zou moeten denken.
Ik vind test boosters bij mannen al zeer dubieus wat betreft spieropbouw. Hoeveelheid testosteron die wordt geproduceerd bij vrouwen is zeer gering.

Terug
Naar boven